About Blog

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

re webdesign

 

Είναι επιτυχία όταν ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας έχει ροή έτσι ώστε να μπορούν οι επισκέπτες εύκολα να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται χωρίς να απογοητεύονται. Το UX είναι τα πάντα για έναν επανασχεδιασμό ή ανανέωση ενός ιστότοπου. Η ποιότητα του περιεχομένου σας, η ομορφιά του γραφικού σας σχεδίου και η φήμη μιας επιχείρησης,  δεν έχουν σημασία αν ο ιστότοπός σας είναι δύσκολος στην πλοήγησή του.

Το UX είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που μπορεί να μην δίνετε προσοχή όταν γίνεται καλά. Όταν είναι ανεπαρκώς ανεπτυγμένο τότε αρχίζετε να το παρατηρείτε.

 

1. Αφιερώστε χρόνο για την κατανόηση του χρήστη

Η αισθητική της ιστοσελίδας σας είναι σημαντική. Να αποφεύγετε λοιπόν την επιλογή σχεδίων που φαίνονται καλά, αλλά μπορεί να μην είναι. Ο ιστότοπος της εταιρείας σας δεν είναι για εσάς, είναι για την αγορά σας. Εάν δεν έχει ανταπόκριση στους ανθρώπους που απευθύνονται, δεν θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις πωλήσεις σας. Η κακή κατανόηση του στόχου σας θα μετατρέψει τον ιστότοπό σας από μια επένδυση χρημάτων σε ένα αποτυχημένο σχέδιο.

Αναπτύξτε με γνώμονα το προφίλ ενός χρήστη στον τομέα του μάρκετινγκ για να πάει την αγορά σας ένα βήμα παραπέρα. Ανακαλύψτε ποια άλλα site επισκέπτονται οι πελάτες και μιμηθείτε η κάντε τις δικές σας βελτιώσεις στην ροή και την εμπειρία χρήστη βάσει αυτών που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη προσοχή.

 

2. Ορίστε έναν σκοπό

Πηγαίνετε πέρα από τις γενικές απαντήσεις του "μάρκετινγκ" ή "για τη βελτίωση της απόδοσης επένδυσης (ROI)". Ενώ αυτές οι απαντήσεις είναι σωστές, δεν είναι συγκεκριμένες. Προσπαθήστε να αναπτύξετε εφικτούς στόχους που να είναι συγκεκριμένοι. Οι περισσότερες εταιρείες θα επιδιώξουν να διατηρήσουν έναν επανασχεδιασμό ή ανανέωση ιστότοπου για πολλά χρόνια, ώστε να επικεντρωθούν σε ένα διαχρονικό σκοπό ή σε μακροπρόθεσμους στόχους.

Δοκιμάστε να δώσετε προτεραιότητα στους σκοπούς του ιστότοπού σας. Για τις περισσότερες εταιρείες, ο κύριος σκοπός ενός ιστοτόπου είναι να χρησιμεύσει ως χώρος πληροφοριών για την αγορά ή να ταξινομεί και να προωθεί υπηρεσίες.

 

3. Μην παραβλέπετε τη βασική λειτουργικότητα

Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι συναρπαστικός. Η επιχείρησή σας μπορεί να αναθεωρήσει ολόκληρη την αίσθηση της τρέχουσας ιστοσελίδας σας και να ενσωματώσει μερικές από τις τάσεις που οδηγούν στο ROI και οι οποίες κάνουν μεγάλη διαφορά στην ηλεκτρονική μετατροπή. Αντί να εξετάζετε πρώτα τα "φανταχτερά" πράγματα του επανασχεδιασμού, ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα.

Κοιτάξτε τα αναλυτικά στοιχεία σας και πάρτε μερικές σωστές αποφάσεις σχετικά με την πλοήγηση και το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας. Ποιος είναι ο βασικός σκοπός της ιστοσελίδας σας; Αν προσπαθήσετε να αναπτυχθείτε πολύ γρήγορα θα πρέπει να ξοδέψετε αρκετό χρόνο στον σωστό επανασχεδιασμό αυτών των βασικών δομικών στοιχείων.

 

4. Ξοδέψτε χρόνο στην αρχική σας σελίδα

Η αρχική σας σελίδα είναι η πρώτη ευκαιρία να προσελκύσει τους καταναλωτές. Παρόλο που δεν χρειάζεται να συμπεριλάβετε τα πάντα στην αρχική σελίδα, χρησιμεύει ως το κύριο σημείο πρόσβασης για το μήνυμά σας, και την πλοήγηση στον ιστότοπό σας. Προσπαθήστε με την κατασκευή ιστοσελίδας να κρατήσετε οποιοδήποτε γραπτό περιεχόμενο όσο το δυνατόν πιο απλό και συνοπτικό. Κάποια εικαστικά ιστοσελίδων λειτουργούν εμφανίζοντας συνοπτικές πληροφορίες ενώ άλλα βαραίνουν από την εμφάνιση πολλών μακροσκελών πληροφοριών στην αρχική σελίδα. Επιλέξτε το σχέδιο της αρχικής σελίδας που χρειάζεστε, αλλά πάντα τοποθετήστε το πιο σημαντικό περιεχόμενο (γλώσσα πωλήσεων, CTAs κλπ.) κοντά στην κορυφή όπου οι χρήστες θα το δουν αμέσως.

Υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που οι χρήστες  αναμένουν από έναν ιστότοπο. Για παράδειγμα, κάνοντας ‘κλικ’ στο λογότυπο στην επάνω αριστερή γωνία θα πρέπει ο χρήστης να επιστρέψει στην αρχική σελίδα από οποιαδήποτε σελίδα είναι εκείνη τη στιγμή. Η αρχική σελίδα του ιστοτόπου πρέπει πάντα να συνδέεται με μια σελίδα επικοινωνίας, ένα περιεχόμενο σελίδας (υπηρεσίες, προϊόντα, προγράμματα), σχετικά με τη σελίδα και μια σελίδα ειδήσεων ή blog.        

 

5. Επενδύστε σε έναν σχεδιασμό που είναι συμβατός σε διάφορες συσκευές

Μπορείτε να αποφύγετε πολλές από τις τρέχουσες τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδων, αλλά όχι την προσβασιμότητα. Οποιοσδήποτε ιστότοπος που χτίστηκε ή ανακατασκευάστηκε σήμερα πρέπει να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του  σχεδιασμού. Οι χρήστες κοιτάζουν τις πληροφορίες της εταιρείας είτε απο την εταιρία τους,είτε εν κινήσει απο τον δρόμο, ακόμα και απο το σπίτι τους. Όταν ένας υπολογιστής δεν βρίσκεται κοντά (και μερικές φορές ακόμη και όταν είναι!), οι άνθρωποι βγάζουν ένα smartphone (κινητό τηλέφωνο) ή tablet για να αναζητήσουν πληροφορίες.

Αναμένουν ότι οι πληροφορίες αυτές θα είναι άμεσα διαθέσιμες σε οποιαδήποτε συσκευή που αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν.  Καθώς όλο και περισσότερα προϊόντα συνδέονται με το διαδίκτυο, ο ανταποκρινόμενος σχεδιασμός θα επιτρέψει στις εταιρείες να ικανοποιήσουν την εμπειρία τους σε αυτό σε οποιαδήποτε νέα συσκευή. Το UX σε αυτές τις συσκευές μπορεί να είναι ακόμη πιο σημαντικό από την επιφάνεια εργασίας.

 

6.Ενημερώσου ώστε να έχεις ένα επιτυχημένο SEO

Το SEO δεν είναι μια σκέψη για μια ιστοσελίδα. Μια νέα ή ανακατασκευασμένη ιστοσελίδα βασίζεται σε SEO για να κάνει την αρχική επαφή με τους καταναλωτές.

Άν και το SEO είναι σημαντικό, δεν μπορείτε να κάνετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας βασιζόμενοι στο SEO. Ενσωματώστε το, αλλά μην το ανατρέψετε. Αντί να εργάζονται σε συγκεκριμένες τακτικές που μπορεί να ανταμειφθούν από τις μηχανές αναζήτησης, οι περισσότεροι ειδικοί συνιστούν ότι η ανάπτυξη περιεχομένου επικεντρώνεται περισσότερο στην αξία για τους καταναλωτές.

 

7. Συνεργαστείτε

Οι ιστότοποι είναι σπάνια εργασία για ένα μόνο άτομο. Τυπικά, ο σχεδιασμός είναι μια ομαδική προσπάθεια που περιλαμβάνει γραφίστες, προγραμματιστές, στρατηγικούς marketeers, εμπορικούς και άλλους. Σε πολλές περιπτώσεις, κάθε πτυχή ενός χώρου πρέπει να περάσει από μια διαδικασία έγκρισης. Η συνεργασία είναι κάτι περισσότερο από επικοινωνία. Σημαίνει τη δημιουργία ενός ρεαλιστικού και ολοκληρωμένου χρονοδιαγράμματος, την ανάπτυξη μιας βελτιωμένης διαδικασίας έγκρισης και τη δημιουργικότητα.

Κατά τη διάρκεια μεγάλων έργων, πολλά άτομα ενδέχεται  να έχουν ισχυρή συμβολή σχετικά με την εμφάνιση, την αίσθηση και την εμπειρία ενός ιστότοπου. Αν μια ομάδα δεν μπορεί να συνθέσει δημιουργικά αυτές τις ιδέες, η αναδημιουργία μιας ιστοσελίδας μπορεί να διαρκέσει μήνες και μερικές φορές χρόνια.

 

8. Μην κάνετε αντιγραφή – επικόλληση απο παλιό περιεχόμενο σε νέο ιστότοπο

Οι ιστότοποι είναι σαν τα ζωντανά πλάσματα. Έχουν διαφορετική εμφάνιση και προσωπικότητες. Συχνά, ένα περιεχόμενο που ήταν δουλεμένο σε έναν παλιό ιστότοπο, δεν θα λειτουργήσει σε ένα νέο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει αρκετό χρόνο και χρήμα στον προϋπολογισμό για να ανανεώσετε το γραπτό, βίντεο και οπτικό περιεχόμενό σας καθώς και το γενικό σχεδιασμό. Μπορεί να χρειαστεί να αφαιρέσετε τις πληροφορίες, να αναδιατυπώσετε το μήνυμά σας και να αναπτύξετε  ένα νέο περιεχόμενο που να κάνει καλύτερη εργασία σύνδεσης. Πηγαίνετε πίσω στα δεδομένα και γράψτε ένα περιεχόμενο που το κοινό σας θα θεωρήσει πολύτιμο και σχετικό.

 

9. Μείνετε πιστοί στο εμπορικό σήμα σας

Ορισμένες εταιρείες “παγιδεύονται” στις τελευταίες τάσεις. Ξεχνούν να εξετάσουν το τι αναζητούν οι χρήστες τους και την προσωπικότητά τους. Εάν ο ιστότοπός σας δεν αντικατοπτρίζει το εμπορικό σας σήμα, την αποστολή και τους στόχους σας, πιθανότατα δεν θα έχει απήχηση τόσο στο κοινό σας. Αν δεν συνδέσετε το περιεχόμενό σας με το εμπορικό σήμα σας, ο ιστότοπός σας ίσως είναι ένας από τους αμέτρητους άλλους που χάνονται. Πάρτε το χρόνο να ενσωματώσετε την αισθητική έφεση με την προσωπικότητα της μάρκας σας. Η συνολική εμφάνιση είναι η πρώτη ευκαιρία που έχετε να κρατήσετε έναν επισκέπτη στον ιστότοπό σας.

 

10. Δεν έχετε τελειώσει ακόμα

Ένα πραγματικά θαυμάσιο UX είναι αυτό που αλλάζει με την πάροδο του χρόνου. Γίνεται καλύτερο κάθε φορά που το φορτώνετε. Πιο γρήγορο, πιο αισθητικό και πιο σχετικό. Η πραγματική αρχή, είναι όταν ξεκινάτε το νέο ιστότοπό σας. Εάν αναμένετε ότι ο ιστότοπός σας θα παρέχει μετρήσιμη απόδοση επένδυσης (ROI), θα πρέπει να κάνετε τροποποιήσεις και ενημερώσεις για να ανταποκριθείτε στη δέσμευση του χρήστη (ή στην έλλειψή του). Αυτό που αρχικά θεωρούσατε ότι θα λειτουργούσε καλά, μπορεί να μην έχει σημαντικό αντίκτυπο στο UX και πιθανότατα να υπάρξουν απροσδόκητες εκπλήξεις.

Πράγματι, ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι κάτι περισσότερο από απλώς να αλλάξετε μερικά χρώματα!

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

logistics

 

Οι ιστότοποι αποτελούν, όλο και περισσότερο στον κόσμο, βασικό στοιχείο διαφοροποίησης της επιχείρησής σας από άλλες εταιρείες. Ένας στους τρεις καταναλωτές σήμερα δεν θα εξετάσει καν μια εταιρεία εάν δεν έχει παρουσία στο διαδίκτυο. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι η επιχείρησή σας μπορεί να είναι μια επιχείρηση που είναι κατά βάση προσωπική, η ψηφιακή ύπαρξη θα σας κάνει να μπείτε στο μυαλό των ανθρώπων. Εδώ είναι όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το πώς να σχεδιάσετε και να στην κατασκευή ιστοσελίδας για μια εταιρία logistics.

Ο ευκολότερος τρόπος για να εξασφαλίσετε ότι έχετε έναν ιστότοπο που θα αρέσει σε εσάς και τους χρήστες σας είναι να συνεργαστείτε με μια εταιρία που παρέχει υπηρεσίες σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων. Η εξωτερική ανάθεση αυτής της εργασίας είναι ο σωστός τρόπος για να προχωρήσετε αν δεν είστε ο ίδιος ειδικός. Ακολουθούν μερικές γρήγορες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας παρέχει ό, τι χρειάζεστε.

•  Δώστε έμφαση στην οπτική συνοχή. Επιλέξτε μερικά χρώματα που σας αρέσουν και βάλτε τα σε όλες τις ιστοσελίδες σας. Μπορείτε να κάνετε μερικές αντιθέσεις σε κάποια σημεία, αλλά βεβαιωθείτε ότι τίποτα δεν θα αποσπά την προσοχή για τον αναγνώστη και θα μπορεί να διαβάσει τις πληροφορίες που τοποθετείτε στον ιστότοπό σας.

•  Μην ξεχνάτε τους χρήστες. Εξετάστε το ενδεχόμενο να κάνετε τον ιστότοπό σας αισθητικά όμορφο για όλους. Να έχετε στο μυαλό σας ότι το όμορφο που πιστεύετε εσείς, για κάποιον άλλον μπορεί να μην είναι.

•  Σταθερή πλοήγηση. Μόλις αποφασίσετε για την πλοήγηση στον ιστότοπό σας, μην την αλλάξετε από σελίδα σε σελίδα. Αυτό θα μπερδέψει τους ανθρώπους (ιδιαίτερα εκείνους που δεν είναι τόσο γνώστες της τεχνολογίας). Διατηρήστε το λογότυπο της εταιρείας, το μενού κλπ. στο ίδιο σημείο από σελίδα σε σελίδα.

•  Έχετε μια γραμμή αναζήτησης. Εάν ο ιστότοπός σας είναι μεγάλος, προσθέστε μια γραμμή αναζήτησης στις σελίδες σας και κάντε την ορατή, ώστε κάποιος να μπορεί να βρει κάτι στον ιστότοπό σας, ακόμη και αν δεν είναι σίγουροι για το πώς να πλοηγηθούν.

•  Συμπεριλάβετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Εάν δεν διαθέτετε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπείτε σε αυτές τις πλατφόρμες γιατί αυτός είναι ένας άλλος τρόπος για να επεκτείνετε την παρουσία σας. Μόλις έχετε τους λογαριασμούς σας, φροντίστε να έχετε έναν σύνδεσμο να τα συνδέσετε, ώστε να μπορούν οι χρήστες να μοιράζονται την εμπειρία τους με το Facebook, το Instagram και το Twitter!

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

car company

 

Όταν πρόκειται για την ιστοσελίδα του αντιπροσώπου αυτοκινήτων, έχουμε 3 λέξεις σαν συμβουλή: «Η απλότητα είναι η κομψότητα». Οι λευκοί χώροι και τα απλά σχήματα μπορούν να δώσουν μια ισχυρή και πιο επαγγελματική παρουσίαση της επιχείρησης. Εδώ είναι μερικοί λόγοι για να κάνετε ένα απλό και κομψό σχεδιασμό δικτυακού τόπου.

 

Λόγος 1ος: Η ορατότητα είναι ευκολότερη

Κανείς δεν έχει την υπομονή να διαβάσει το πλήρες περιεχόμενο στον ιστότοπο σας. Αντ 'αυτού, οι περισσότεροι επισκέπτες της ιστοσελίδας απλά ρίχνουν μια ματιά σε αυτό. Με ένα απλό αλλά κομψό σχεδιασμό ιστοσελίδων, ακόμη και οι μηχανές αναζήτησης βρίσκουν ευκολότερη τη σάρωση σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό αυξάνει τους επισκέπτες, με τη σειρά του αυξάνει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου.

 

Λόγος 2ος: Καλύτερη εμπειρία του χρήστη

Η απλοποιημένη κατασκευή ιστοσελίδας παρέχει μια πιο θετική εμπειρία στον χρήστη κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του στον ιστότοπο.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για την απλοποίηση του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας.

•  Εργαστείτε στην αρχική σας σελίδα για ένα μορφοποιημένο σωστά περιεχόμενο. Θα πρέπει να είναι εύκολο να το διαβάσετε, με τα κύρια σημεία να επισημαίνονται.

•  Τοποθετήστε στην αρχική σας σελίδα ένα κουμπί προτροπής για να επισημάνετε τις πιο σημαντικές σας εργασίες.

 

Λόγος 3ος:Απομακρυνθείτε από την αίσθηση της πίεσης

Πολλοί δικτυακοί τόποι εμφανίζουν κάποιασύνθετα σχέδια που μεταδίδουν ένα πιεστικό συναίσθημα. Από την άλλη πλευρά, μια απλοποιημένη σχεδίαση φέρνει σαφήνεια που θα αυξήσει την ανθεκτικότητα του ιστοτόπού σας.

 

Λόγος 4ος: Φόρτωση ιστοτόπου χωρίς καθυστερήσεις

Ο χρόνος φόρτωσης του ιστότοπου είναι ένα από τα βασικά κριτήρια για βελτίωση του SEO.

Χωρίς βαριές εικόνες, ο χρόνος φόρτωσης του ιστότοπού σας θα είναι μικρότερος από 3 δευτερόλεπτα, πράγμα που σημαίνει μειωμένο ποσοστό εγκατάλειψης δηλαδή το ποσοστό των επισκέψεων που πραγματοποιούνται στο site σας. Μπορείτε να αναλύσετε την ταχύτητα και την απόδοση του ιστότοπου με διάφορα εργαλεία

 

Λόγος 5ος: Βελτιώνει τους συντελεστές μετατροπής

Οι περισσότερες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων δεν γνωρίζουν το γεγονός ότι ένας απλοποιημένος σχεδιασμός ιστοσελίδων βελτιώνει τους συντελεστές μετατροπής (conversion rate).

Το περιεχόμενο του ιστότοπού σας θα είναι καθαρό ,το κοινό θα κατανοήσει εύκολα την πρότασή σας και θα ανταποκριθεί καλύτερα στο μάρκετίνγκ σας. Όλα αυτά θα οδηγήσουν σε αυξημένα ποσοστά μετατροπής και σε περισσότερες πωλήσεις.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

PetShop

 

Ένα μικρό ξεκίνημα μπορεί να είναι ένας καλός, χαμηλού κινδύνου τρόπος για να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα κατοικίδιων ζώων. Ίσως θέλετε να αρχίσετε με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να εξοικειωθείτε με τον κόσμο των Online πωλήσεων. Στη συνέχεια, όταν είστε έτοιμοι, προχωρήστε παρακάτω αλλά βεβαιωθείτε πρώτα ότι έχετε καλύψει όλα τα βασικά στάδια.

 

Βρείτε ένα “πιασάρικο” όνομα χώρου (Domain Name)

Το σωστό όνομα χώρου για την κατασκευή eshop της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο είναι πολύ σημαντικό. Θα πρέπει να ξεχωρίζει στο μυαλό των πελατών και να τους διευκολύνει να σας θυμούνται. Δυστυχώς, πιθανότατα θα διαπιστώσετε ότι ορισμένα από τα καλύτερα ονόματα ανήκουν ήδη σε κάποιον άλλον. Χρειάζεται λοιπόν να γίνετε δημιουργικοί. Αυτό γίνεται πιο εύκολα αν έχετε ένα μοναδικό προϊόν προς πώληση. Αν αποφασίσετε να πωλήσετε γενικά προϊόντα για ζώα και τρόφιμα, θα πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να ξεχωρίζετε από άλλους ιστότοπους. Κάντε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για αντικείμενα παρόμοια με αυτά που θα μεταφέρετε για να πάρετε μια ιδέα από τα ονόματα που είναι ψηλά στη λίστα και χρησιμοποιούνται ήδη. Επίσης να κρατήσετε το όνομα της ιστοσελίδας σας σύντομο και εύηχο . Να αποφύγετε κάτι που θα είναι άβολο, ασαφές ή υπερβολικά μεγάλο. Επίσης βεβαιωθείτε ότι περιέχει μια καλή λέξη-κλειδί που θα εμφανιστεί εύκολα στις μηχανές αναζήτησης. Μην ξεχάσετε να καταχωρήσετε το όνομα της ιστοσελίδας σας, έτσι ώστε να παραμείνει αποκλειστικά δικό σας.

 

Δημιουργήστε μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα

Ίσως θελήσετε να προσλάβετε έναν επαγγελματία για να σχεδιάσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα pet shop, εκτός αν είστε εξαιρετικά άνετοι  με την τεχνολογία. Επιλέξτε κάποιον που έχει συγκεκριμένη εμπειρία με ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Ένας από τους καλύτερους τρόπους να βρεθεί ένας καλός σχεδιαστής ιστοσελίδων είναι από κάποιον γνωστό σας ή από το διαδίκτυο. Ελέγξτε άλλους ιστότοπους και ρωτήστε άλλους που έχουν αποτελεσματικές λειτουργίες, για συστάσεις. Επίσης φροντίστε να ζητήσετε από οποιονδήποτε μελλοντικό σας σχεδιαστή να σας δείξει παραδείγματα της δουλειάς του στην κατασκευή ιστοσελίδας. Λάβετε υπόψη ότι ένας καλός σχεδιαστής ιστοσελίδων θα σας κοστίσει περισσότερο από έναν free lancer αλλά δεν μπορείτε να έχετε ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς μια καλή και επαγγελματική παρουσία. Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι εύκολος στην πλοήγηση και κατανόηση. Θα πρέπει να είναι οπτική, επαγγελματική, διαδραστική και ενημερωτική η ιστοσελίδα σας. Συμπεριλαμβανομένων των μαρτυριών των πελατών μπορεί να είναι ένα μεγάλο διαφημιστικό εργαλείο. Ο ιστότοπός σας πρέπει επίσης να συνδέεται με τις σελίδες κοινωνικών μέσων και να περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο που επιτρέπει στους πελάτες να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας το οποίο θα πρέπει να στέλνεται σε τακτική βάση. Θα θέλετε επίσης να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο επαφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί με τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησής σας.

 

Δημιουργήστε μια εφαρμογή για κινητά

Μια πολύ καλή ιδέα επίσης είναι να μην βασίζεστε αποκλειστικά στον ιστότοπό σας. Σκεφθείτε να δημιουργήσετε μια αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά για όσους προτιμούν να κάνουν ψώνια μέσω των smartphones τους. Διαφορετικά, υπάρχει περίπτωση να χάσετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες. Έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε μια native εφαρμογή, εφαρμογή Web ή υβριδική. Οι native εφαρμογές τείνουν να είναι στην κορυφή των προτιμήσεων και πιθανότατα να χρειαστεί να προσλάβετε έναν εμπειρο για την δημιουργία, εκτός αν τυχαίνει να είστε ειδικός εσείς. Οι mobile εφαρμογές είναι εύκολο να δημιουργηθούν και δεν κοστίζουν τόσο πολύ για τη δημιουργία και τη συντήρησή τους. Οι υβριδικές εφαρμογές είναι αυτό που υποδηλώνει το όνομά τους, δηλαδή λειτουργούν τόσο σε mobile όσο και σε web περιβάλλον.

 

Η σημασία ενός καλού διαδικτυακού οικοδεσπότη

Ο ιστότοπός σας θα απαιτήσει έναν κατάλληλο web hosting. Αυτός είναι ένας server στον οποίο μπορείτε να ενοικιάσετε χώρο, συνήθως με ετήσια χρέωση. Ο server θα μεταδώσει στη συνέχεια τον ιστότοπό σας στον Παγκόσμιο Ιστό. Ο ιστότοπός σας θα εμφανιστεί αυτόματα όταν κάποιος πληκτρολογεί το όνομα χώρου σας σε μια μηχανή αναζήτησης.

 

Ρύθμιση επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληρωμών

Ας μην ξεχνάμε ότι πρέπει να δημιουργήσετε έναν τρόπο για να πληρωθείτε για τα προϊόντα που πουλάτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας. Ο πιο εύκολος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό μέσω του PayPal, του δημοφιλούς ιστότοπου επεξεργασίας πληρωμών ή μέσω μιας τράπεζας. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε μια πύλη πληρωμής με ένα γνωστό όνομα.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

car rental

 

Μπορείτε να παρακολουθήσετε δεκάδες ιστοσελίδες για ενοικίαση αυτοκίνητων και να μελετήσετε για τα κύρια στοιχεία όπου είναι ορατά σε όλους τους επισκέπτες όπως μια φόρμα κράτησης, φόρμα σύνδεσης, οδηγούς αυτοκινήτων, πληρωμές, μαρτυρίες πελατών, blog. Όσον αφορά τις πληροφορίες αυτές, δεν έχει νόημα να τις περιγράψουμε εις βάθος.

Ας επικεντρωθούμε καλύτερα στις διαδικασίες αυτοματοποίησης που θα βελτιώσουν την επιχείρησή σας και θα μειώσουν τη ρουτίνα και το χρόνο που σπαταλάτε στη διαχείριση. Οι παρακάτω λειτουργίες θα χρησιμοποιηθούν για τη διευκόλυνση των γενικών καθηκόντων.

 

1. Μηχανισμός Κράτησης

Όταν ένας χρήστης κάνει κράτηση αυτοκινήτου,οι παραγγελίες δεν πηγαίνουν στο “πουθενά”. Ο μηχανισμός κράτησης που είναι αόρατος για έναν χρήστη ξεκινάει τις αυτόματες ενέργειες για την ολοκλήρωση των εργασιών κατά τη διαδικασία κράτησης, προγραμματισμού,  συναλλαγών, αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ειδοποιήσεων. Στην κατσκευή ιστοσελίδας αυτής της κατηγορίας όλα τα καταχωρημένα δεδομένα αποστέλλονται στο back-end, όπου οι διαχειριστές του συστήματος μπορούν να δουν και να διαχειριστούν όλες τις κρατήσεις.

 

2.Διαθεσιμότητα

Θα έχετε πάντα ενημερωμένες τις πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση οποιουδήποτε οχήματος του στόλου σας. Θα σας δίνετε η ευκαιρία να βλέπετε ολόκληρη την εικόνα του διαθέσιμου στόλου των οχημάτων και να το διαχειριστείτε με ευκολία. Για παράδειγμα καταστάσεις όπως διαθεσιμότητα, πρόσφατη ενοικίαση ή υπό επισκευή.

 

3. Διαχείριση Στόλου Οχημάτων

Αυτό το στοιχείο μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να αντικατοπτρίζει τα μοντέλα των αυτοκίνητων, επιπλέον λεπτομέρειες των αυτοκινήτων, τα στοιχεία συντήρησης , τα έξοδα, την επιθεώρηση, τις ημερομηνίες λήξης της ασφάλισης, τις ζημιές στο όχημα και πολλές άλλες πληροφορίες.

 

4.Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS)

Με το CMS πίσω από τον ιστότοπο σας, τα διευθυντικά στελέχη σας θα προσθέσουν ή θα επεξεργαστούν εύκολα περιεχόμενο ιστότοπου σχετικά με τα αυτοκίνητα, τις υπηρεσίες, τις τοποθεσίες και τις εκπτώσεις χωρίς να χρειάζεται να γίνει ένας πολύπλοκος προγραμματισμός.

 

5. CRM

Αυτή η λειτουργία θα σας βοηθήσει να οργανώσετε τις πληροφορίες του πελάτη. Αφού ένας νέος χρήστης εγγραφεί στον ιστότοπο ή πραγματοποιήσει μια κράτηση, τα δεδομένα καταχωρούνται σε μια βάση δεδομένων και εμφανίζονται στην ενότητα CRM του διαχειριστικού περιβάλλοντος. Αυτό θα σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με τους ενοικιαστές, να εντοπίσετε τους πελάτες που είναι να επιστρέψουνε το όχημά τους ,να δείτε τυχόν προσφορές και πωλήσεις, να δημιουργήσετε ένα προφίλ πελάτη και να αποκλείσετε τις απάτες.

 

6. Διαχείριση Παραγγελιών

Η καρτέλα "Παραγγελίες" παρέχει στους διαχειριστές τη δυνατότητα να προβάλλουν και να επεξεργάζονται όλες τις κρατήσεις που προέρχονται από τον ιστότοπο. Επίσης, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τις παραγγελίες που γίνονται μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και από τη ρεσεψιόν. Οι διαχειριστές θα μπορούν να προσθέσουν αυτές τις κρατήσεις σε αυτό το τμήμα.

 

7. Διαχείριση Οικονομικών

Αποκτήστε την εικόνα όλων των συναλλαγών, των λεπτομερειών πληρωμής, των επιστροφών και άλλων λογαριασμών σε ένα μέρος. Υπάρχουν πολλά επιχειρηματικά μοντέλα για ενοικίαση αυτοκινήτου. Οι μικρές εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από την εταιρική σχέση μεταξύ μιας ομότιμης συνεργασίας ή μιας συμμαχίας με άλλους επιχειρηματίες. Μπορείτε να έχετε συμβόλαια με ξενοδοχεία, καταστήματα, τουριστικά γραφεία, εστιατόρια, ανεξάρτητους λιανοπωλητές κλπ. Όλες αυτές οι σχέσεις μπορούν να διαχειρίζονται στο σύστημα (πληρωμές, κρατήσεις, τέλη, φόροι) παράλληλα με άλλες κατηγορίες οικονομικής διαχείρισης.

 

8. Χρέωση και Τιμολόγηση

Οι διαχειριστές μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο με την αυτόματη ηλεκτρονική χρέωση και τη διαχείριση τιμολογίων για να τα διατηρήσουν όλα σε μια τάξη.

 

9. Διαχείριση Προστίμων

Αυτή η λειτουργία δείχνει πόσα πρόστιμα προκύπτουν κάθε μήνα. Αυτή η λειτουργία μπορεί να απλοποιήσει την ζωή σας, καθώς πάντα γνωρίζετε ποιος παραβίασε τους κανόνες και βλέπετε την κατάσταση του προστίμου.

 

10. Αναφορές

Το σύστημα αναφορών είναι ένα βολικό και ισχυρό χαρακτηριστικό του μάρκετινγκ. Είναι σημαντικό να ξέρετε ότι σας δίνει το υψηλότερο κέρδος. Υπάρχει ένας αριθμός δεικτών όπου μπορείτε να παρακολουθείτε ποιες περιοχές σας δίνουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων και ποιες όχι. Η αναφορά αυτή, η οποία γίνεται σε πραγματικό χρόνο, θα σας παρέχει αυτή την γρήγορη και εύκολη ανάλυση.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

lawyer web design

 

Όταν πρόκειται για το σχεδιασμό της ιστοσελίδας, δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος κανόνας που να ταιριάζει σε όλους, ειδικά αν είσαι δικηγόρος. Ένα απο τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε για το γραφείο σας, είναι να αγοράσετε ένα φθηνό  template. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όχι μόνο να μην είναι πολύ επαγγελματικό, αλλά δεν θα κατατάσσεται καλά και στις μηχανές αναζήτησης, η ιστοσελίδα σας.

 

Είστε έτοιμοι να βελτιώσετε τον δικτυακό τόπο του δικηγορικού σας γραφείου ;

 Εδώ είναι οι πέντε βασικές συμβουλές κατασκευής ιστοσελίδων που θα πρέπει πάντα να ακολουθείτε για να ξεχωρίσετε και να βεβαιωθείτε ότι το ακροατήριό σας παραμένει ευχαριστημένο.

 

 

1. Βρείτε τον στόχο σας.

 

Ο ιστότοπός σας δεν είναι επαγγελματική κάρτα. Είναι μέρος του επιχειρηματικού σας σχεδίου. Ως εκ τούτου, πρέπει να έχει έναν σαφώς καθορισμένο σκοπό, ο οποίος μεταφέρεται σε κάθε σελίδα και τμήμα της ιστοσελίδας σας.

 

Θέλετε να εκπαιδεύσετε το κοινό σας; Θέλετε να σας καλέσουν για συμβουλες; Θέλετε μόνο να απευθυνθείτε σε μια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων; Γνωρίζοντας εκ των προτέρων τι χρειάζεστε για να κάνετε την ιστοσελίδα σας, βεβαιωθείτε ότι το σχέδιο που δημιουργήθηκε λειτουργεί άψογα.

 

2. Κουμπί Προτροπής.

Το κουμπί προτροπής ( Call to Action – CTA ) είναι αυτό που παρακεινεί τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας να κάνουν κάποια ενέργεια. Το να είσαι πολύ σαφής με αυτό που θέλεις να κάνουν θα εξασφαλίσει ότι το κάνουν πραγματικά. Η επισήμανση λέξεων, φράσεων, η χρήση κουμπιών ή χρησιμοποιώντας διαφορετικά χρώματα ή γραμματοσειρές, θα εξασφαλίσει ότι είναι εμφανές αυτό που θέλετε να τονίσετε.

 

3. Δώστε προσοχή στον πελάτη σας.

Είναι εύκολο να φτιάξετε τον ιστότοπό σας για τον εαυτό σας. Στην πραγματικότητα, αυτό κάνουν όλοι οι δικτυακοί τόποι των δικηγορικών εταιρειών! Σκεφτείτε πιο ανοιχτόμυαλα και αλλάξτε τον τρόπο που λέτε τα πράγματα σε κάθε σελίδα.

 

 

 

Πώς μπορείτε να κάνετε τον ιστόχωρό σας ελκυστικό για τον πελάτη σας;

 

Όσο περισσότερο μιλάτε στον πελάτη σας (και όσο λιγότερο μιλάτε για τον εαυτό σας), τόσο πιο ελκυστικοί θα είστε εσείς και το δικηγορικό σας γραφείο.

 

4. Μην αλλοιώνετε/φορτώνετε τις σελίδες σας.

Οι περισσότεροι άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια δικηγόρου, βρίσκονται ήδη σε κατάσταση στρες. Μην το κάνετε χειρότερο, γεμίζοντας τις σελίδες σας με πάρα πολλές εικόνες και βίντεο ή πάρα πολύ κείμενο. Θυμηθείτε να αφήσετε κενό χώρο σε κάθε σελίδα, έτσι ώστε τα μάτια να έχουν την δυνατότητα για να ξεκουραστούν. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε ο ιστότοπός σας να κάνει είναι έναν δυνητικό πελάτη να αισθάνεται άβολα.

 

5. Βελτιστοποιήστε.

Κάντε την ιστοσελίδα σας όσο το δυνατόν πιο λειτουργική βελτιστοποιώντας την για κινητές συσκευές. Η προσθήκη SEO στις σελίδες σας, συμπεριλαμβανομένων των meta titles και της περιγραφής σας, είναι ένας άλλος έξυπνος τρόπος για να επωφεληθείτε από τη βελτιστοποίηση και να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας υπάρχει.

 

 

 

Ακολουθώντας αυτές τις πέντε συμβουλές όταν εργάζεστε με μια επαγγελματική ομάδα σχεδιασμού ιστοσελίδων, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα, κάτι που δίνει στο δικηγορικό σας γραφείο μια τεράστια ώθηση στον νομικό χώρο των επιχειρήσεων.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

κατασκευαστικές λεπτομέρειες ιστοσελίδων τουρισμού

Έρευνα
Ο καλύτερος σχεδιασμός ενός τουριστικού ιστοτόπου ξεκινά με την έρευνα. Μάθετε ποιες είναι οι ανάγκες και οι προσδοκίες των πελατών σας και γενικά όλων των ενδιαφερόμενων μερών.

 

Μάθετε να δίνετε σωστή προτεραιότητα

Ανεξάρτητα από το σκοπό του, ένα τουριστικό website συνήθως επιδιώκει να απευθύνει έκκληση σε ένα ευρύ κοινό και συχνά έχει πληθώρα πληροφοριών για να μοιραστεί με τους χρήστες του. Δώστε προτεραιότητα σε όλες αυτές τις πληροφορίες που επιτρέπουν στους πελάτες σας να επιτύχουν εύκολα τον στόχο που τους οδήγησε στην ιστοσελίδα σας.

 

Σχεδιάστε το ταξίδι

Η κατασκευή ιστοσελίδας σχετική με τον τουρισμό τουρισμού συχνά περιλαμβάνει τον σχεδιασμό του ταξιδιού ως χαρακτηριστικό γνώρισμά τους. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τα εισιτήρια, την κράτηση σε δωμάτιο, μεταφορές, εστίαση κ.λπ.

 

Επενδύστε στη φωτογραφία

Η ίδια η φύση ενός τουριστικού website σημαίνει ότι αντιπροσωπεύει έναν τόπο που πιστεύετε ότι οι χρήστες θα θέλουν να επισκεφτούν. Για το λόγο αυτό, η φωτογραφία αποτελεί βασικό στοιχείο του σχεδιασμού ενός τουριστικού ιστοτόπου.
Επενδύστε σε υψηλής ποιότητας φωτογραφία που δείχνει τη διαμονή ή την τοποθεσία σας στο καλύτερο δυνατό φως.

 

Πριν, κατά τη διάρκεια και μετά

Οποιαδήποτε ταξίδι πρέπει να υποστηρίζεται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά.
Το Πριν αφορά στην προσδοκία και την προετοιμασία του ταξιδιού, οπότε ο ιστότοπός σας θα πρέπει να επιτρέπει τον εύκολο προγραμματισμό του.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ενδέχεται να υπάρχει έλεγχος πληροφοριών. Ο ιστότοπός σας πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις κινητών συσκευών. Η χρήση των υπηρεσιών τοποθεσίας που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν σημεία ενδιαφέροντος κοντά σε οποιαδήποτε στιγμή είναι για παράδειγμα ένα χρήσιμο χαρακτηριστικό.

Το Μετά το ταξίδι αφορά στις εντυπώσεις. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας δίνει στους χρήστες την ευκαιρία να διηγηθούν την εμπειρία τους απευθείας στον ιστότοπό σας ή μέσω των κοινωνικών μέσων. Προσθέστε στη σελίδα σας Link για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και streaming για να ενθαρρύνετε την αφήγηση.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

politics

 

Προτού σχεδιάσετε τον ιστότοπο για την πολιτική σας καμπάνια, θα πρέπει να προγραμματίσετε τι είδους περιεχόμενο θα έχει. Το περιεχόμενο του ιστότοπου αποτελείται από δύο στοιχεία : κείμενο και εικόνες. Αν έχετε ήδη δημιουργήσει διαφημιστικό υλικό (πχ για ευρωεκλογές, βουλευτικές, περιφερειακές, δημοτικές εκλογές κτλ), τότε έχετε ένα καλό σημείο εκκίνησης.

 

Ποιες είναι οι γενικές σελίδες που απαιτούν περιεχόμενο;

 

• Αρχική Σελίδα: Το κείμενο της αρχικής σελίδας πρέπει να αλλάζει συχνά και να επικαιροποιείται σύμφωνα με τις πολιτικές εξελίξεις. Ωστόσο, στην αρχική σας σελίδα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνεται η εκστρατεία σας, το πρόγραμμά σας και οι στόχοι σας. Με την πάροδο του χρόνου, μπορείτε να ενημερώσετε την Αρχική Σελίδα για να συμπεριλάβετε νέες ειδήσεις ή να μετατοπίσετε την εστίασή σας από την ευαισθητοποίηση των πολιτών στη συλλογή ψήφων υποστήριξης.

 

• Πληροφορίες σχετικά με τον υποψήφιο: Ξεκινήστε την κατασκευή ιστοσελίδας με κάποιες προσωπικές πληροφορίες, όπως η οικογένεια, ο χρόνος που ζήσατε στην περιοχή, τα χόμπι κλπ. Στη συνέχεια, πάρτε το βιογραφικό σας και δημιουργήστε μέσα από αυτό μια σύντομη βιογραφία. Φροντίστε να είναι συνοπτική και να έχετε πάντοτε υπόψη σας ότι δεν πρέπει να αναφέρετε απλώς τα τυπικά σας προσόντα - οι ψηφοφόροι πρέπει επίσης και να σας συμπαθήσουν.

 

• Θέσεις: Αυτή είναι η καρδιά του περιεχομένου του ιστοτόπου σας. Εκφράστε τις θέσεις σας σε σχέση με αυτές του αντιπάλου σας.

 

• Πληροφορίες εγγραφής για ψηφοφόρους: Καθοδηγήστε τους ψηφοφόρους σας πώς μπορούν να γίνουν μέλη του κόμματός σας ή του εκλογικού συνδυασμού με το οποίο είστε υποψήφιος.

 

• Φωτογραφίες: Συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία καλή φωτογραφία σας για την αρχική σελίδα.
Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες από δημόσιες εμφανίσεις ή εκδηλώσεις σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας. Όπου είναι δυνατόν, προσπαθήστε να συμπεριλάβετε λεζάντες.
Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες που χρησιμοποιείτε  είναι βελτιστοποιημένες για τον ιστό, ώστε να φορτώνονται γρήγορα και είναι ευκρινείς πλήρως εναρμονισμένες με το seo.

 

• Βίντεο: Συμπεριλάβετε ότι υλικό έχετε σε βίντεο από τυχόν ομιλίες σας, εμφανίσεις σας σε δημόσιους χώρους

 

• Social Media: Πολύ σημαντικό είναι να προσθέσετε τα link προς τα social media που έχετε ώστε να μπορεί να σας ακολουθήσει το κοινό που ενδιαφέρεται και εκεί.

 

• Επικοινωνία: Εξίσου τέλος σημαντικό να έχετε φόρμα επικοινωνίας, διεύθυνση του πολιτικού σας γραφείου εάν υπάρχει και βέβαια τηλέφωνα και e-mail επικοινωνίας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

hotel web design

 

Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια επαγγελματική και αξιόπιστη ιστοσελίδα για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας και να κερδίσετε νέους πελάτες.

 

Σχεδιάστε έναν επαγγελματικό και λειτουργικό ιστότοπο

 Το πρώτο βήμα για να κάνετε τον πελάτη να σάς προτιμήσει είναι ένας λειτουργικός και εύχρηστος δικτυακός τόπος. Ο χρήστης θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να επικεντρωθεί στο προϊόν σας και να ενθουσιαστεί με αυτό.

Οι δημοσιεύσεις και το περιεχόμενο στο διαδίκτυο πρέπει πάντα να είναι ενημερωμένες, ώστε οι πελάτες σας να αισθάνονται ευχαριστημένοι. Ο ιστότοπός σας αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας και την ποιότητα της εργασίας σας. Δημιουργήστε μια γκαλερί γεμάτη με αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες του ξενοδοχείου και του εστιατορίου σας για να προσελκύσετε τους πελάτες σας.

 

Εξασφαλίστε εύκολη διαδικασία κράτησης

Η σωστή κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου πρέπει να παρέχει μια επαγγελματική, γρήγορη και εύκολη εμπειρία κρατήσεων.

 

Ποιοτικές φωτογραφίες και ηλεκτρονική γκαλερί

Κάθε επισκέπτης θα ήθελε να πάρει μια ιδέα για το ξενοδοχείο πριν το ταξίδι του. Επομένως, ο ιστότοπος πρέπει να περιέχει τις πιο όμορφες φωτογραφίες του ξενοδοχείου συγκεντρωμένες σε μια γκαλερί. Επίσης εικόνες του περιβάλλοντος χώρου και της φύσης μπορούν να δώσουν στους επισκέπτες μια ολοκληρωμένη εικόνα.

 

Προσφέρετε επιλογή άμεσης κράτησης

Σήμερα, οι περισσότεροι ιστότοποι διαθέτουν δυνατότητα άμεσης κράτησης. Αυτό διευκολύνει ιδιαίτερα τους επισκέπτες, αφού μπορούν να πραγματοποιήσουν την κράτηση άμεσα, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν.

 

Χρησιμοποιήστε σχόλια σχετικά με το ξενοδοχείο σας προς όφελός σας

Διευκολύνετε τους επισκέπτες να βρουν σχόλια για την επιχείρησή σας. Οι πελάτες σας θα ψάξουν για online κριτικές και σχόλια. Εάν τους δώσετε τη δυνατότητα να ανατρέχουν σε σχόλια σχετικά με το ξενοδοχείο σας, θα δείξετε στους πελάτες σας την εμπιστοσύνη σας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

proothisi web

 

Η σύγχρονη νέα πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ενημέρωσης TikTok μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση της επιχείρησής σας.

Εάν χρησιμοποιήσετε το TikTok σωστά, μπορείτε να εισαγάγετε την επιχείρηση ή το προϊόν σας σε ένα τεράστιο ακροατήριο.

Το TikTok έχει 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, ενώ ψηφίστηκε ως η πιο δημοφιλής εφαρμογή για την Apple στο Q1 του 2018. Φυσικά, το TikTok δεν είναι η κατάλληλη πλατφόρμα για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Εδώ μπορείτε να διερευνήσετε εάν είναι χρήσιμη για εσάς.

 

Μελετήστε την πλατφόρμα.

Μελετώντας το είδος του περιεχομένου που κυκλοφορεί στο TikTok και τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τρίτους, η επιχείρησή σας μπορεί να βρει τη θέση της στην πλατφόρμα.

Το TikTok διαθέτει ένα διασκεδαστικό και οπτικά ελκυστικό περιβάλλον. Η εφαρμογή, ωστόσο, δεν ενδείκνυται αν η κατασκευή ιστοσελίδας της επιχείρησής σας έχει να κάνει με θέματα περισσότερο σοβαρά.

Το TikTok χρησιμοποιείται κυρίως από άτομα ηλικίας 16 έως 24 ετών, γι’ αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους με δημιουργικό τρόπο αν θέλετε να έχετε επιτυχία στην πλατφόρμα.

 

Δημιουργήστε διασκεδαστικό περιεχόμενο.

Το TikTok έχει να κάνει με τη διασκέδαση και τη δημιουργικότητα, συνεπώς θα πρέπει να δημιουργήσετε το δικό σας ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Η δημιουργία αστείου περιεχόμενου είναι ένας από τους ευκολότερους και οικονομικότερους τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας στο TikTok. Επιπλέον, ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του TikTok είναι ότι δεν χρειάζεται να δημιουργείτε βίντεο υψηλής ευκρίνειας. Απλώς χρησιμοποιήστε το smartphone σας και ξεκινήστε τη μαγνητοσκόπηση.

 

Δημιουργήστε ένα hashtag challenge.

Ένας άλλος τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο TikTok είναι μια πρόκληση hashtag. Μια τέτοια πρόκληση hashtag είναι, για παράδειγμα, όταν ενθαρρύνετε τους χρήστες του TikTok να δημιουργήσουν ή να αναδημιουργήσουν περιεχόμενο και να προσθέσουν ως hashtag το brand της επιχείρησής σας.

 

Συνεργαστείτε με τους influencers του TikTok.

Μπορείτε να συνεργαστείτε με τους ειδικούς του TikTok για να διευρύνετε την εμβέλειά σας στην πλατφόρμα.
Για να λάβετε αποτελέσματα από το μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) του TikTok, βεβαιωθείτε ότι το κοινό του influencer με τον οποίο συνεργάζεστε ταιριάζει με το κοινό-στόχο σας.

 

Επωφεληθείτε από τη διαφήμιση στο TikTok.

Το TikTok διαθέτει διαφημίσεις στην πλατφόρμα του. Συγκεκριμένα προσφέρει τέσσερις διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων, όπως:

• Infeed Native Content: Αυτός ο τύπος διαφήμισης είναι παρόμοιος με τις διαφημίσεις Snapchat ή Instagram stories και υποστηρίζει πολλές λειτουργίες όπως κλικ στον ιστότοπο ή λήψεις εφαρμογών.
• Brand Takeovers: Αυτό επιτρέπει σε επιχειρήσεις να δημιουργήσουν εικόνες, GIF και βίντεο με ενσωματωμένες συνδέσεις σε σελίδες προορισμού ή σε προκλήσεις με hashtag.
• Προκλήσεις Hashtag: Αντί να προσπαθήσετε να κάνετε μόνοι σας ένα hashtag challenge, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα promoted hashtags για να αποκτήσετε περισσότερη προβολή.
• Branded Lenses: Τα Branded Lenses είναι σαν τους φακούς Snapchat 2D και 3D για πρόσωπα και φωτογραφίες.


Όπως και με οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, οι διαφημίσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε μεγάλο αριθμό χρηστών της πλατφόρμας. Το TikTok προσφέρει επίσης στόχευση με ακρίβεια, ώστε οι διαφημίσεις σας να προσεγγίζουν τους χρήστες εκείνους που θα ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

sxediasmos istoselidass

 

Το να έχετε μία επιχείρηση δεν είναι μία απλή διαδικασία, χωρίς μερικές από τις διαφορετικές απαιτήσεις. Μία τέτοια απαίτηση είναι η ανάγκη να έχετε μία καλή εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων που να μπορεί να διαχειριστεί την online παρουσία σας και να σας βοηθήσει με τις υπηρεσίες διαχείρισης περιεχομένου. Πως θα αναζητούσατε μια υπηρεσία κατασκευής ιστοσελίδων για την επιχείρησή σας;

 

Παρακάτω δίνονται μερικές συμβουλές που μπορούν να κάνουν θαύματα για την επιχείρησή σας, αν τις ακολουθήσετε με αφοσίωση.

Διαλέγοντας έναν σχεδιαστή ιστοσελίδων είναι μία απαιτητική διαδικασία. Στην πραγματικότητα, ο σχεδιαστής ιστοσελίδων είναι αυτός που θα παρουσιάσει την επιχείρησή σας στον έξω κόσμο. Εάν η εταιρία δεν καταφέρει να ανταποκριθεί με επιτυχία στην κατασκευή ιστοσελίδας, η επιχείρησή σας ίσως αποτύχει στο να προσελκύσει πελάτες. Υπάρχουν πολλά σημεία που πρέπει να δώσετε προσοχή ενώ διαλέγετε μία εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων.

 

Προηγούμενη Εμπειρία

Πόσο καιρό βρίσκεται η εταιρία που διαλέξατε στο χώρο της παροχής υπηρεσιών σχεδιασμού ιστοσελίδων; Αυτό θα ήταν ένα από τα σημεία που θα χρειαζόταν να δώσετε προσοχή. Μία καινούργια επιχείρηση μπορεί να έχει την απαιτούμενη εμπειρία, αλλά μπορεί κι όχι.

Με το να ανατρέξετε σε προηγούμενα δείγματα δουλειάς της εταιρίας που διαλέξατε, πρέπει να είναι το βασικό κριτήριο. Αυτό μπορεί να σας δώσει μία ξεκάθαρη ιδέα για το πόσο επιτυχημένοι υπήρξαν σε προηγούμενες εργασίες που είχαν αναλάβει. Ίσως μπορείτε συνομιλήσετε και με προηγούμενους πελάτες.

 

Social Media Marketing και ο Δικός σας Σχεδιαστής Ιστοσελίδων

Το social media marketing είναι αυτό που πάει την επιχείρησή σας πέρα από κάθε σας προσδοκία. Εάν θέλετε να δείτε την επιχείρησή σας να μεγαλώνει, τότε προσπαθήστε να έχετε πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το social marketing παίζει σημαντικό ρόλο στην βελτίωση της παρουσίας σας στο διαδίκτυο. Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης στο SEO. Το SEO, όπως κι ένας καλός σχεδιασμός, πάνε μαζί. Καλύτερα να επιλέξετε μία επιχείρηση που να έχει καλή γνώση SMM και SEO στον ίδιο βαθμό.

 

Δώστε Σημασία στις Αναφορές

Οι αναφορές από παλιούς πελάτες θα σας επιτρέψουν να πάρετε πληροφορίες για τις ικανότητες που διαθέτει η επιλεγείσα εταιρία. Αναφορές από ανθρώπους ή εταιρίες που ξέρετε είναι μία από τις καλύτερες επιλογές που πρέπει να αναζητήσετε. Το επίπεδο επικοινωνίας παίζει σημαντικό ρόλο στον σχεδιασμό ιστοσελίδων. Εάν η επιχείρηση που διαλέξατε υπερέχει σε αυτόν τον τομέα- είναι καλό να πάτε. Μία πρόσθετη επιλογή θα ήταν να ελέγξετε τις συστάσεις από  φημισμένους πελάτες, που έχουν καθιερωθεί στο είδος τους.

 

Επιλογή Πλατφόρμας

Η εμπειρία στην επιλογή της πλατφόρμας είναι κάτι βασικό. Είτε η επιλογή της εταιρίας σχεδιασμού ιστοσελίδων που κάνατε μπορεί να δουλέψει με το CMS που επιλέξατε, είτε πρέπει να είναι αρκετά ικανοί, ώστε να μπορούν να σας βοηθήσουν να διαλέξετε και να δουλέψετε σε μία πλατφόρμα που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. Μπορεί να τύχει μερικές εταιρίες να έχουν συμφωνίες εταιρικής σχέσης με διαφορετικές πλατφόρμες. Μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος της επιχείρησής σας, εάν επιλέγετε σε τέτοιες περιπτώσεις τις προτάσεις για την πλατφόρμα από την επιχείρηση σχεδιασμού ιστοσελίδων.

 

 Προσιτή Τιμή

Η τιμή είναι ένα άλλο σημείο που χρειάζεται προσοχή. Ωστόσο, δεν είναι κι η καλύτερη ιδέα να διαλέξετε την πιο φθηνή εταιρία στην αγορά. Στοχεύστε στον καλύτερο συνδυασμό τιμής και ποιότητας.

 

 Στην ουσία...

Η κατασκευή μίας ιστοσελίδας δεν είναι μία εύκολη διαδικασία κι αν μπορείτε να εμπιστευτείτε την ευθύνη σε μία ικανή εταιρία κατασκευής ιστοσελίδων, θα σας βοηθήσει να δώσετε άλλη αξία στις επιδόσεις του site σας και της επιχείρησή σας. Τα βήματα κι οι συμβουλές που αναφέρονται παραπάνω πρέπει να σας βοηθήσουν να επιλέξετε μία εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων με μεγάλη προσοχή. Βέβαια, τα χαρακτηριστικά που επισημαίνονται δεν είναι τα μόνα που καθορίζουν το κύρος μιας τέτοιας εταιρίας, αλλά μπορούν να σας βοηθήσουν στο να πάρετε μια μελετημένη απόφαση.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

istoselida zaxaroplasteiou

 

Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος

Η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μια δαπανηρή διαδικασία, γι’ αυτό σας προτείνουμε να το σκεφτείτε μονάχα εφόσον διαθέτετε τον απαραίτητο προϋπολογισμό και επιθυμείτε να επεκταθείτε και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Για παράδειγμα, η κατασκευή eshop είναι απολύτως απαραίτητη εάν επιθυμείτε να δέχεστε παραγγελίες ή να στέλνετε τα προϊόντα σας σε ολόκληρη την πόλη ή τη χώρα.

Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας θα πρέπει να είναι κατάλληλος ώστε οι χρήστες να μπορούν να πλοηγηθούν και να ολοκληρώσουν εύκολα και γρήγορα τις παραγγελίες τους.

 

Δημιουργία blog

Ένα blog (ιστολόγιο) μπορεί να είναι ένα κανάλι πληροφοριών για τους πελάτες σας, το οποίο θα σας επιτρέψει να προσεγγίσετε ακόμη περισσότερους χρήστες. Μπορείτε να μοιραστείτε συνταγές, φωτογραφίες των προϊόντων σας, βίντεο και κάθε άλλο  περιεχόμενο που προσθέτει αξία στην επιχείρησή σας. Επίσης, χάρη στην ενότητα «σχόλια» θα είστε σε θέση να αλληλεπιδράσετε με τους επισκέπτες του blog. Μην ξεχνάτε να προσθέτετε πάντα ποιοτικές εικόνες από τα προϊόντα σας.

 

Κοινωνικά δίκτυα

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας. Θα πρέπει να ανοίξετε ένα προφίλ για το αρτοποιείο ή το ζαχαροπλαστείο σας στα κοινωνικά δίκτυα άμεσα. Δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμούς σε όλα τα δίκτυα. Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε μόνο ένα κοινωνικό δίκτυο και να είστε πολύ δραστήριοι από το να διαχειρίζεστε πολλούς λογαριασμούς και προφίλ που δεν θα είστε σε θέση να παρακολουθείτε και να κάνετε δημοσιεύσεις από το καθένα. Επικεντρωθείτε σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook, όπου συγκεντρώνεται κυρίως το κοινό σας, αλλά και το YouTube για να ανεβάζετε βίντεο συνταγών στο κανάλι σας και να τα μοιράζεστε στο ιστολόγιό (blog) σας.

Η δημιουργία περιεχομένου για το Instagram ή το Facebook δεν είναι δύσκολη. Μπορείτε να ανεβάζετε εικόνες με την προσφορά της εβδομάδας, προωθητικές ενέργειες, ημερολόγια ή απλά φωτογραφίες των προϊόντων σας.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας