About Blog

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

η σπουδαιότητα ύπαρξης ιστοσελίδας για την επιχείρηση

Λένε ότι ο κόσμος και οι πληροφορίες είναι τώρα στα χέρια μας. Δεν υπάρχουν δεύτερες σκέψεις σε αυτό. Ο κόσμος του Διαδικτύου είναι φανταστικός. Συνεχίζει να μεταμορφώνει τον τρόπο που συνδεόμαστε με τους ανθρώπους, που μοιραζόμαστε πληροφορίες και που ζούμε μια ποιοτική ζωή.

Πολλοί άνθρωποι περνούν τον περισσότερο χρόνο τους στο Διαδίκτυο. Αυτό θα μπορούσε να σχετίζεται με την αγορά ενός προϊόντος, τη χρήση μιας υπηρεσίας, την ανάγνωση ενός blog, τη διασκέδαση ή για διάφορους άλλους λόγους.

Εφόσον οι άνθρωποι περνούν το χρόνο τους στο Διαδίκτυο, έτσι λοιπόν και οι επιχειρήσεις έχουν μετακινηθεί στο διαδίκτυο για να τις μαθαίνουν και μέσω του internet. Η κατασκευή ιστοσελίδων για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων οποιουδήποτε μεγέθους και η παρουσία στα κοινωνικά μέσα έχει γίνει σημαντική. Εάν έχετε μια επιχείρηση και δεν διαθέτετε ιστότοπο, ενδέχεται να χάνετε πολλούς πιθανούς πελάτες στο διαδίκτυο.

Παρακάτω αναφέρονται 12 λόγοι που αποδεικνύουν την σημασία που έχουν οι ιστότοποι:

Διαδικτυακή παρουσία

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός ιστότοπου είναι ότι είναι προσβάσιμο σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Ακόμα και κατά τη διάρκεια των μη εργάσιμων ωρών, οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας και να αξιοποιούν τις υπηρεσίες σας ή να λαμβάνουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Ο ιστότοπος λειτουργεί πάντα για να διασφαλίζει ότι οι πελάτες που μπαίνουν εξυπηρετούνται με τέτοια άνεση, όση άνεση έχουν και στο σπίτι τους.

Υποστήριξη πελατών

Η παροχή υποστήριξης πελατών είναι μια δύσκολη δουλειά για οποιαδήποτε επιχείρηση. Ωστόσο, η παροχή διαδικτυακής υποστήριξης πελατών είναι ευκολότερη και οικονομικότερη από την πρόσληψη προσωπικού για την παροχή υποστήριξης. Αυτή είναι η σημασία της ύπαρξης ενός ιστότοπου, καθώς η υποστήριξη πελατών μέσω ενός ιστότοπου μπορεί να παρέχεται με διάφορους τρόπους :

Συχνές ερωτήσεις - Αυτό είναι το πιο χρησιμοποιούμενο μέσο. Όλες οι συχνές ερωτήσεις πελατών απαντώνται στον ιστότοπο, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους, παρέχοντας παράλληλα ακριβείς και σχετικές πληροφορίες στους πελάτες.

Chatbots - Τα chatbots σε ιστότοπους κάνουν επίσης τη δουλειά να αντιμετωπίζουν συχνές ερωτήσεις πελατών, μέσω πρότυπων απαντήσεων. Μπορούν επίσης να παρέχουν στους χρήστες πολλά άλλα σημαντικά στοιχεία όπως διαδικασίες εγγραφής, πληροφορίες σχετικά με υπηρεσίες / προϊόντα και ούτω καθεξής.

Ανταλλαγή πληροφοριών

Πάνω από το 50% των πελατών αναμένουν ότι οποιαδήποτε επιχείρηση θα έχει διαδικτυακή παρουσία όπου θα έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες τους. Μία από τις πιο συναρπαστικές πτυχές μιας ιστοσελίδας είναι το πόσο εύκολο καθιστά τις πληροφορίες προσβάσιμες στους πελάτες. Ένας ιστότοπος δεν είναι παρά ένα μέσο επικοινωνίας με τους πελάτες, παροχής πληροφοριών και πόρων. Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους οι ιστότοποι βοηθούν στην ανταλλαγή πληροφοριών:

•  Διαφημίσεις που ενημερώνουν τους πελάτες σχετικά με τις πιο πρόσφατες προσφορές σε προϊόντα και υπηρεσίες

•  Ενημερωτικά δελτία που ενημερώνουν τους πελάτες για τυχόν επερχόμενα γεγονότα και νέα

•  Φόρμα επικοινωνίας για ερωτήσεις ή αιτήματα από πελάτες

Δημιουργία αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης

Ακριβώς όπως στις παλιές μέρες, όταν οι πελάτες περίμεναν ότι οι επιχειρήσεις θα είχαν αριθμούς επικοινωνίας και διευθύνσεις που αναφέρονται στο ενημερωτικό φυλλάδιο τους, οι πελάτες σήμερα αναμένουν από τις επιχειρήσεις να έχουν ιστότοπο. Αυτό είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα για την εμπιστοσύνη. Εάν ο ιστότοπος μιας επιχείρησης είναι εξαιρετικός στις δυνατότητες και την πλοήγησή του, οι πελάτες τείνουν να εμπιστεύονται την επιχείρηση και να εκμεταλλεύονται τις υπηρεσίες τους. Οι ιστότοποι είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις να εδραιώσουν την αξιοπιστία τους και την εμπιστοσύνη με τους πελάτες τους. Αυτό μπορεί στη συνέχεια να ενισχυθεί περαιτέρω από τις τοπικές υπηρεσίες SEO για να προσελκύσει ένα τοπικό δημογραφικό για επιχειρήσεις που μπορεί να είναι νέες στην αγορά.

Επαγγελματική σχεδίαση ιστοσελίδων

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας δεν έχουν κανένα λόγο να παραμείνουν σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα, εκτός εάν είναι δελεασμένοι. Οι επισκέπτες μπορούν να βαρεθούν πολύ εύκολα και να περιμένουν κάτι μοναδικό για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον τους κάθε φορά που επισκέπτονται οποιονδήποτε ιστότοπο. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να χτίσουν τους ιστότοπούς τους με άψογη σχεδίαση και αρχιτεκτονική, έτσι ώστε να προσφέρουν στους πελάτες εξαιρετικές δυνατότητες και άνετη πλοήγηση. Αυτό θα ενθαρρύνει περισσότερους επισκέπτες να ρίξουν μια ματιά στον ιστότοπό σας και ενδεχομένως να αγοράσουν από την επιχείρησή σας.

Πωλήσεις

Η προσβασιμότητα της επιχείρησής σας αυξάνεται με έναν ιστότοπο, καθώς μπορεί να προσεγγιστεί από οποιαδήποτε γωνιά του κόσμου. Ως εκ τούτου, οι ιστότοποι βοηθούν τις επιχειρήσεις να σπάσουν τα γεωγραφικά εμπόδια και να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους.

Έσοδα

Δεν υπάρχει όριο στα έσοδα που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν από τον ιστότοπό σας. Εάν η εμβέλεια του ιστότοπού σας μπορεί να διασχίσει τα σύνορα, τα έσοδα μπορούν να φτάσουν σε υψηλά επίπεδα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας και να βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας θα σας βρει όταν σας αναζητάει. Εκτός αυτού, μπορείτε επίσης να δώσετε μέρος του ψηφιακού σας χώρου στον ιστότοπό σας για διαφημίσεις. Ας υποθέσουμε ότι ο ιστότοπός σας αφορά την αγορά κινητών τηλεφώνων. Μπορείτε να δώσετε μέρος του ψηφιακού σας χώρου στον ιστότοπο για την προβολή διαφημίσεων που σχετίζονται με αυτά τα τηλέφωνα. Αυτός είναι απλώς ένας επιπλέον τρόπος με τον οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα.

Αποδοτικότητα κόστους

Ένα φυσικό κατάστημα απαιτεί μια τεράστια επένδυση για την κατοχή ή ενοικίαση ενός εμπορικού χώρου. Εκτός αυτού, τα έπιπλα, οι εσωτερικοί χώροι και οι υπάλληλοι είναι επίσης μερικά επιπλέον έξοδα που δεν μπορούν να αγνοηθούν. Από την άλλη πλευρά, η δημιουργία ενός ιστότοπου είναι πολύ εύκολη και οικονομικά αποδοτική. Με CMS (Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου) όπως το WordPress κτλ, κάποιος μπορεί εύκολα να δημιουργήσει έναν ιστότοπο με λίγη ή καθόλου βοήθεια. Μόνο εάν δημιουργείτε έναν σύνθετο ιστότοπο όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο ή έναν με χιλιάδες σελίδες ή σύνθετα φίλτρα και όψεις, τότε ίσως χρειαστείτε τη βοήθεια ειδικών. Ωστόσο, το κόστος μπορεί να είναι ελάχιστο σε σύγκριση με τη δημιουργία του φυσικού καταστήματος.

Ορατότητα

Οι ιστότοποι μπορούν να γίνουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, το γραφείο ή ο εκθεσιακός σας χώρος με πολύ ελάχιστο κόστος. Ένα φυσικό κατάστημα θα έχει ορατότητα σε μια συγκεκριμένη ακτίνα της τοποθεσίας του. Ωστόσο, όταν πρόκειται για μια επιχείρηση με παρουσία στο διαδίκτυο, η ορατότητα ή η εμβέλεια δεν έχει κανένα όριο. Οι χρήστες από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου μπορούν να έχουν πρόσβαση.

Marketing

Το marketing παίζει καθοριστικό ρόλο στην επέκταση κάθε επιχείρησης. Η ύπαρξη ενός ιστότοπου καθιστά πολύ εύκολο να διαδώσετε μια λέξη σχετικά με την επιχείρησή σας όταν οι χρήστες τις αναζητούν. Ας υποθέσουμε ότι η επιχείρησή σας εκτός σύνδεσης λειτουργεί καλά και τώρα θέλετε να την επεκτείνετε στο διαδίκτυο. Αν έχετε ιστότοπο, μπορείτε να τον εμφανίσετε σε μια μηχανή αναζήτησης όποτε οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση χρησιμοποιώντας μια λέξη-κλειδί. Υπάρχουν δύο τύποι μεθόδων marketing που το καθιστούν δυνατό. Το ένα είναι το Search Engine Optimization (SEO) και το δεύτερο είναι το Search Engine Marketing (SEM). Το SEM αναφέρεται επίσης μερικές φορές ως Pay Click (PPC). Εκτός από το SEO και το PPC, μπορείτε επίσης να διαφημίσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα, διαφημίσεις προβολής και άλλες τεχνικές. Μπορείτε να ορίσετε ένα στόχο της επιλογής σας και να χρησιμοποιήσετε δημογραφικά στοιχεία όπως ηλικία, φύλο, τοποθεσία και άλλα για το ίδιο.

Portfolio (Χαρτοφυλάκιο)

Μην περιορίζετε τον ιστότοπό σας μόνο για πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών. Δημιουργήστε ένα portfolio που δείχνει πόσο καλά κάνετε την δουλειά σας. Ας πούμε ότι η επιχείρησή σας προσφέρει ταξίδια και τουρισμό. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα portfolio με βίντεο μιας οικογένειας που δείχνει τη συνολική τους εμπειρία από την κράτηση εισιτηρίων έως τη λήψη φωτογραφιών στο  ταξίδι και γενικά όλη τη διασκέδαση. Μπορείτε να τους ζητήσετε να μοιραστούν τα σχόλιά τους σε μορφή βίντεο και να τα προστεθούν και αυτά στο portfolio. Βοηθάει γενικά στη δημιουργία της εμπιστοσύνης των ανθρώπων προς την επιχείρησή σας.

Η ύπαρξη ενός ιστότοπου έχει γίνει κρίσιμη σε αυτήν την ψηφιακή εποχή. Μια επιχείρηση χωρίς ιστότοπο χάνει πολλές ευκαιρίες. Εκτός από αυτά τα βασικά οφέλη, ένας ιστότοπος έχει να προσφέρει αρκετά. Για παράδειγμα, μπορεί να παρέχει έναν χάρτη ή οδηγίες για τις τοποθεσίες ή τα γραφεία της επιχείρησής τους. Εάν κάποιος θέλει να μάθει για μια επιχείρηση την κατάλληλη ώρα που μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους, ένας ιστότοπος μπορεί να τον βοηθήσει με τα ωράρια, καθώς είναι προσβάσιμο ανά πάσα στιγμή. Για να γίνετε επιτυχημένος επιχειρηματίας, πρέπει να έχετε έναν επαγγελματικό ιστότοπο.

Ευκαιρία για ανάπτυξη

Ένας ιστότοπος μπορεί να λειτουργήσει ως portfolio ή βιογραφικό της εταιρείας.

Αυτό μπορεί να αποδειχθεί επωφελές για τις επιχειρήσεις καθώς ο ιστότοπος μπορεί να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς για πιθανούς επενδυτές  οι οποίοι μπορούν να εξοικειωθούν με τις υπηρεσίες σας,το τι έχετε επιτύχει μέχρι τώρα και ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον ως επιχείρηση.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Η λίστα seo που απαιτεί μια ιστοσελίδα

Η καλύτερη λίστα ελέγχου SEO θα συνδυάσει τον σχεδιασμό και την εκτέλεση περιεχομένου με τεχνικές πτυχές όπως κώδικας και σχήμα. Δεν μπορείτε να έχετε σταθερό SEO χωρίς να συνδυάσετε παραδοσιακό μάρκετινγκ περιεχομένου με μια σταθερή διαδικασία και μια πολύ ισχυρή βάση κώδικα στην κατασκευή ιστοσελίδων.

1.Αρχική ρύθμιση ιστοτόπου 

Ορίστε τον ιστότοπο και βάλτε μία διεύθυνση URL που θα βρουν εύκολα οι χρήστες.

2.Σχεδιασμός περιεχομένου 

Τεκμηριώστε τη λίστα με τις κορυφαίες σελίδες προορισμού.

Αντιστοίχηση εστιασμένων ή στοχευμένων λέξεων-κλειδιών σε διευθύνσεις URL και δημιουργία ενός χάρτη ιστότοπου SEO.

3.Δημιουργία περιεχομένου 

Προσδιορίστε νέο περιεχόμενο για ορθογραφικά λάθη και γραμματική.

Στυλ νέου περιεχομένου για αναγνωσιμότητα (π.χ. μικρές παράγραφοι, υπότιτλοι, κουκκίδες).

Ελέγξτε το περιεχόμενο για σωστή μετά-τίτλο και χρήση περιγραφής.

Ελέγξτε ξανά τις κορυφαίες σελίδες προορισμού για να επικυρώσετε ποιοτικό περιεχόμενο SEO.

4.Τεχνική αναθεώρηση SEO 

Ελέγξτε τη χρήση κεφαλίδας για να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια σωστή διάρθρωση για μηχανές αναζήτησης και επισκέπτες.

Ελέγξτε τον ιστότοπο σεκινητές συσκευές για να επικυρώσετε την απόκριση του σχεδιασμού και ότι η κωδικοποίηση λειτουργεί αποτελεσματικά.

Ελέγξτε την αναλογία κώδικα προς κείμενο σε ζωντανές σελίδες.

Ελέγξτε και επικυρώστε το σχήμα και τα δομημένα δεδομένα.

Ελέγξτε τις εικόνες για σωστή χρήση του κειμένου alt.

Βελτιστοποίηση εικόνων για χρόνους φόρτωσης.

5.Ιστοσελίδα Go-Live 

Ελέγξτε τους στόχους του Google Analytics για να επικυρώσετε τη δομή διευθύνσεων URL και τον νέο ιστότοπο που αντιστοιχεί στη ροή.

Ανεβάστε το νέο χάρτη ιστότοπου XML στο Google Search Console και στα Εργαλεία για Webmasters Bing.

Ελέγξτε το Google Search Console για τυχόν σφάλματα και διεύθυνση όπως απαιτείται.

Χρησιμοποιήστε το Dyno Mapper για ανίχνευση του νέου ιστότοπου και αναφορά σφαλμάτων.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

κατασκευή ιστοσελίδας φιλική σε κινητά

Μία από τις μεγαλύτερες αποφάσεις κατά την κατασκευή ιστοσελίδων για κινητά είναι εάν θα επιλέξετε μια ανταποκρίσιμη ή προσαρμοστική σχεδίαση. Ας δούμε ποιες είναι οι βασικές διαφορές μεταξύ των δύο.

Ανταποκρίσιμος σχεδιασμός
Ο ανταποκρίσιμος σχεδιασμός προσαρμόζεται δυναμικά για να ταιριάζει στο μέγεθος της οθόνης οποιασδήποτε συσκευής. Η διάταξη που χρησιμοποιείται είναι τα πολυμέσα CSS για να αλλάξει το μέγεθος πτυχών μιας σελίδας όπως το πλάτος και το ύψος της.

Προσαρμοστικός σχεδιασμός
Ο προσαρμοστικός σχεδιασμός είναι φιλικός προς κινητά, αλλά χρειάζεται μια διαφορετική προσέγγιση. Εμφανίζει στατική διάταξη για πολλά μεγέθη οθόνης. Ένας σχεδιαστής θα πρέπει να δημιουργήσει διατάξεις για έναν προσαρμοστικό ιστότοπο για έξι πλάτη οθόνης: 320, 480, 760, 960, 1200 και 1600 pixel. Οι χρήστες μπορούν  να περιηγηθούν και να κάνουν αγορές από οποιαδήποτε συσκευή διαθέτουν, τα στοιχεία της σελίδας, όμως, θα εμφανίζονται διαφορετικά.

Ο ανταποκρίσιμος σχεδιασμός είναι εξαιρετικά ευέλικτος και ευκολότερος στη συντήρηση. Αντίθετα, ο προσαρμοστικός είναι πιο δύσκολος στη δημιουργία του και δίνει μεγαλύτερο έλεγχο στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες βιώνουν τον ιστότοπό σας σε διαφορετικές συσκευές. Ποιο σχέδιο επιλέγετε εξαρτάται τελικά από εσάς. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σταθμίσετε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του καθενός πριν καταλήξετε ποιον θα χρησιμοποιήσετε.

Βέλτιστες πρακτικές σχεδιασμού ιστοσελίδων για κινητά

1. Κατανοήστε το Ταξίδι

Οι κινητές συσκευές δεν έχουν την ίδια διάσταση οθόνης με επιτραπέζιους υπολογιστές και tablet. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στα στοιχεία που θα εμφανίζονται σε χρήστες κινητών.

2. Ανακαλύψτε το Nav

Οι γραμμές πλοήγησης επιτρέπουν στους χρήστες να πλοηγούνται στη σωστή ενότητα ενός ιστότοπου. Αυτές βρίσκονται συνήθως στην κορυφή ενός ιστότοπου όπου οι χρήστες μπορούν να τις δουν καλύτερα. Μία πρόκληση είναι η εφαρμογή γραμμών πλοήγησης για κινητές συσκευές. Τα μικρότερα μεγέθη οθόνης σημαίνουν ότι μια πλήρης γραμμή πλοήγησης θα καταλάμβανε πολύ χώρο.

3. Περιορίστε τις επιλογές

Ένας εγκέφαλος δεν μπορεί να κρατήσει πληθώρα πληροφοριών και οι πολλές επιλογές μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση και να δυσκολέψουν την περιήγηση των χρηστών στον ιστότοπό σας. Κατά το σχεδιασμό για κινητές συσκευές, διατηρήστε μικρό αριθμό επιλογών σε μια σελίδα.

4. Απλοποίηση

Μην κάνετε τα πράγματα πιο δύσκολα για τους επισκέπτες από ό, τι πρέπει. Εάν κάτι δεν εξυπηρετεί κάποιο σκοπό ή δεν είναι απαραίτητο, απορρίψτε το. Αυτό ισχύει επίσης για όλες τις φόρμες στις σελίδες σας. Περιορίστε τις φόρμες σας και ζητήστε μόνο πληροφορίες που είναι απολύτως απαραίτητες.

5. Εικόνες και βίντεο

Η προσθήκη εικόνων σε μιασελίδα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή και να αυξήσετε την αφοσίωση. Οι εικόνες πρέπει να είναι σχετικές με την προσφορά σας και να έχουν σωστό μέγεθος για προσαρμοσμένα σχέδια. Οι μη βελτιστοποιημένες εικόνες μπορούν να επιβραδύνουν τον ιστότοπό σας και να επηρεάσουν αρνητικά τη συνολική εμπειρία χρήστη.

6. Τοποθέτηση

Συνήθως, η περιήγηση σε κινητές συσκευές γίνεται με τους αντίχειρες. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο εύκολη η πρόσβαση σε ορισμένες περιοχές της οθόνης. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι οι περιοχές πλοήγησης και αλληλεπίδρασης είναι πιο κοντά στο κέντρο.

7. Στοιχεία επικοινωνίας συνδέσμου

Οι χρήστες κινητών που είναι εν κινήσει θέλουν να ολοκληρώσουν γρήγορα την αναζήτηση τους. Δεν έχουν την υπομονή να περιηγούνται σε πολλές σελίδες για να βρουν αυτό που αναζητούν. Γι’ αυτό πρέπει όταν οι χρήστες πατήσουν τη διεύθυνσή σας να εμφανίζονται οι χάρτες για να μπορούν να πλοηγούνται εύκολα στην ιστοσελίδα σας.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

απαιτήσεις σχεδίασης και κατασκευής ιστοσελίδων

Για να θεωρηθεί ο σχεδιασμός μίας ιστοσελίδας επιτυχημένος απαιτείται μία σταθερή διαδικασία. Το όνομα του εγγράφου είναι λιγότερο σημαντικό από τις λεπτομέρειες που περιέχονται στο έγγραφο.

Αξιολόγηση των προσφορών RFP

Ο έλεγχος των προσφορών RFP ακούγεται πιο εύκολο από ό, τι είναι στην πράξη.

Η διαδικασία αναθεώρησης των προτάσεων για την κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να είναι συντριπτική. Είναι αναγκαίο να δημιουργηθεί μία σύντομη λίστα προγραμματιστών ιστότοπων πριν από την αποστολή του RFP, η οποία θα περιορίσει τον αριθμό των προτάσεων και θα κάνει τη διαδικασία ελέγχου λίγο πιο εύκολη.

Κατά τον έλεγχο των απαντήσεων RFP, βεβαιωθείτε ότι η κάθε απάντηση καλύπτει ορισμένα βασικά στοιχεία.

Οι απαιτήσεις σχεδιασμού ιστότοπου περιλαμβάνουν τις ακόλουθες λεπτομέρειες:

1. Σχέδιο έργου - Αυτό που πρέπει να περιλαμβάνει μια λίστα υψηλού επιπέδου εργασιών έργου.

2. Εργαλεία διαχείρισης έργου - Ο οργανισμός σχεδιασμού θα πρέπει να αναφέρει τη σειρά εργαλείων που χρησιμοποιεί.

3. Μέλη ομάδας - Είναι σημαντικό για τον αγοραστή να γνωρίζει ποιος θα εργαστεί στην ομάδα και ποια ικανότητα εργασίας θα προσφέρει.

4. Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και βασική τεχνολογία - Βεβαιωθείτε ότι οι απαντήσεις RFP παραθέτουν το CMS της επιλογής σας και οποιαδήποτε πρόσθετη τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί για την κωδικοποίηση και την ανάπτυξη των νέων σας ιστοτόπων.

5. Παραδοτέα λίστα - Μια λίστα παραδοτέων που θα περιλαμβάνει αριθμό προτύπων σχεδίασης, όγκο μετεγκατάστασης περιεχομένου, χρησιμοποιούμενα πρόσθετα κλπ.

6. Λίστα λειτουργιών - Η λίστα λειτουργιών είναι πολύ σημαντική εάν ο ιστότοπος είναι κάτι παραπάνω από έναν απλό ιστότοπο φυλλαδίων. Όσο πιο περίπλοκη είναι η κατασκευή του ιστότοπου, τόσο πιο λεπτομερείς θα πρέπει να είναι αυτός ο κατάλογος λειτουργιών.

7. Μετεγκατάσταση περιεχομένου – Απαραίτητη η αναφορά του περιεχομένου που θα μεταφερθεί στον νέο ιστότοπο.

8. Χρήση εικόνων - Είναι σημαντικό να κατανοήσετε την ιδιοκτησία και την εκχώρηση των εικόνων που χρησιμοποιούνται στο έργο σχεδιασμού της ιστοσελίδας.

9. SEO - Αυτό περιλαμβάνει έρευνα λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχιση λέξεων-κλειδιών σε σελίδες, βελτιστοποίηση στη σελίδα κλπ.

10. Ανταπόκριση σε κινητά - Η επιθυμητή εμφάνιση σε κινητές συσκευές πρέπει να αποτελεί μέρος οποιουδήποτε σύγχρονου έργου ιστότοπου.

11. Εξαιρέσεις - Αυτό βοηθά την επιχείρηση να προστατευτεί αργότερα στη διαδικασία, αλλά επίσης διευκρινίζει τα παραδοτέα για τον πελάτη.

12. Ενσωμάτωση τρίτων μερών και / ή API - Εάν απαιτείται ενσωμάτωση ή API, βεβαιωθείτε ότι η πρόταση ορίζει το σύστημα τρίτων, τα σημεία δεδομένων, τη μεταφορά δεδομένων και το υπεύθυνο μέρος.

13. Ορόσημα - Τα ορόσημα μπορούν να βοηθήσουν να διασφαλιστεί ότι η ομάδα του έργου επιτυγχάνει το στόχο σε κάθε στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού της ιστοσελίδας προτού προχωρήσει στο επόμενο βήμα της διαδικασίας.

14. Χρονικό πρόγραμμα - Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πόσος χρόνος διατίθεται σε κάθε ορόσημο και εάν το συνολικό έργο θα ευθυγραμμιστεί με το δικό σας χρονοδιάγραμμα.

15. Καθυστερήσεις

16. Όροι πληρωμής

17. Έξοδα - Βεβαιωθείτε ότι η απόκριση RFP αναφέρει τα στοιχεία που αναμένονται και τον υπεύθυνο για την πληρωμή.

18. Εκπαίδευση χρηστών - Βεβαιωθείτε ότι η μεθοδολογία εκπαίδευσης ταιριάζει με αυτήν της βάσης χρηστών σας.

19. Περίοδος εγγύησης - Η εγγύηση ιστότοπου καλύπτει τη διόρθωση σφαλμάτων λογισμικού στον ιστότοπο.

20. Συνεχής συντήρηση - Η συντήρηση συχνά συγχέεται με τις περιόδους εγγύησης, αλλά είναι πολύ διαφορετικές. Μια συμφωνία συντήρησης πληρώνεται σε μηνιαία ή ετήσια βάση και χρησιμοποιείται για την παροχή ενημερώσεων προγραμματιστή στο λογισμικό με την πάροδο του χρόνου αντιγράφων ασφαλείας και αναφορές.

21. Υποστήριξη μετά τη ζωντανή μετάδοση

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

θέσεις κατάταξης ιστοσελίδων στο διαδίκτυο

Οι ιστότοποι των ανταγωνιστών συνήθως επηρεάζουν τα αποτελέσματα στην αναζήτηση. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πιστεύουν ότι επειδή ο ιστότοπός τους βρίσκεται ψηλά στην αναζήτηση της Google για μία βδομάδα, θα βρίσκεται εκεί για πάντα. Ωστόσο, η ψυχρή λειτουργία των μηχανών αναζήτησης οδηγεί στο ότι η θέση τους μπορεί να αλλάξει για πολλούς λόγους, μερικοί από τους οποίους δεν είναι γνωστοί.

1. Αλλαγές μηχανών αναζήτησης
Κάθε τρεις με τέσσερις φορές το χρόνο, αλλάζουν τα κριτήρια των μηχανών αναζήτησης της Google σχετικά με την κατάταξη ενός ιστοτόπου στις υψηλές θέσεις αναζήτησης. Αυτές οι αλλαγές γίνονται συνήθως επειδή μερικοί έχουν βρει έναν τρόπο να εξαπατάνε το σύστημα. Δηλαδή μπορούν να περιλαμβάνουν πράγματα όπως η ύπαρξη κρυφών συνδέσμων ή κρυφών σελίδων σε έναν ιστότοπο οι οποίες είναι γεμάτες με λέξεις–κλειδιά.

Ένα άλλο κόλπο αποτελεί η δημιουργία πολλών μικρότερων ιστότοπων για την ίδια εταιρεία, οι οποίοι οδηγούν σε έναν κύριο ιστότοπο, προσπαθώντας έτσι να αυξήσουν τους λεγόμενους εισερχόμενους συνδέσμους. Ακόμα και αν οι περισσότεροι δεν προβούν σε αυτές τις ενέργειες, μερικές φορές μπορεί να παγιδευτούν σε τέτοιες αλλαγές ειδικά αν έχουν προσλάβει ένα άπειρο άτομο ή εταιρεία SEO.

2. Αλλαγές ανταγωνιστών
Ακριβώς όπως μπορεί ένας ιστότοπος να φτάσει ψηλά σε μία μηχανή αναζήτησης, με τον ίδιο τρόπο μπορεί και κάποιος άλλος. Είναι σύνηθες φαινόμενο, μερικοί ανταγωνιστές κάποιας εταιρείας να έχουν προβεί πρόσφατα στην κατασκευή ιστοσελίδας ή να έχουν προσλάβει νέους συμβούλους SEO. Αυτό οδηγεί την αρχική εταιρεία σε χαμηλότερη θέση από αυτή πουν ήδη βρισκόταν.

Επειδή υπάρχουν μόνο 10 θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης και μόνο τρεις στις τοπικές λίστες χαρτών, εάν αρκετοί ανταγωνιστές το έκαναν σε σύντομο χρονικό διάστημα, συνήθως στις αρχές του έτους, μία εταιρία θα μπορούσε γρήγορα να πέσει από την πρώτη σελίδα.

3. Έλλειψη ενδιαφέροντος
Αυτό είναι κάτι που μπορεί να σκοτώσει εντελώς έναν ιστότοπο.

Οι μηχανές αναζήτησης είναι σε θέση να προωθούν τις καλύτερες, πιο δυναμικές εταιρείες όταν τους δίνεται κάποιος συγκεκριμένος όρος αναζήτησης. Όταν δημιουργείται ένας νέος ιστότοπος, οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν όχι μόνο ότι ο ιστότοπος είναι καινούργιος και συναρπαστικός, αλλά και ότι υπάρχει ενδιαφέρον για την προώθηση της εταιρείας. Εφόσον ένας ιστότοπος έχει τη σωστή λέξη–κλειδί μπορεί να ανέβει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, το αρχικό ενδιαφέρον από τις μηχανές αναζήτησης μπορεί να εξασθενήσει αν δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή από την έναρξη λειτουργίας του ιστότοπου. Στη συνέχεια, ο ιστότοπος μπορεί να μετακινηθεί προς τα κάτω σε σειρά κατάταξης ειδικά αν οι ανταγωνιστές κάνουν αλλαγές στον δικό τους.

Γι΄ αυτό θα ήταν χρήσιμο οι διαχειριστές των ιστοσελίδων  να ενημερώνουν τον ιστότοπό τους τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Δεν χρειάζεται κάποια μεγάλη αλλαγή, ίσως μία ανάρτηση η οποία να δείχνει ένα τρέχον project.

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

seo ιστοσελίδων νέας γενιάς

Η προετοιμασία ενός ιστότοπου για αποτελέσματα φωνητικής αναζήτησης SEO είναι ένα περίπλοκο, συνεχώς εξελισσόμενο πεδίο στο βαθμό που πηγαίνουν οι τυπικές αναζητήσεις κειμένου προγράμματος περιήγησης. Ωστόσο, πολλοί επιχειρηματικοί ιστότοποι λείπουν από ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο αποτελεσμάτων αναζήτησης που προέρχεται από φωνητικές αναζητήσεις μέσω τηλεφώνων και έξυπνων συσκευών.

Αυτές οι συσκευές δεν είναι καινούργιες. Πολλοί από εμάς ήδη έχουμε μία από αυτές τις  συσκευές σπίτι μας την οποία χρησιμοποιούμε για απλές εργασίες όπως αναπαραγωγή μουσικής, παρακολούθηση παραγγελιών, ορισμό ειδοποιήσεων ή για να δούμε τον καιρό το σαββατοκύριακο. Ωστόσο, όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτές τις συσκευές όπως και τα τηλέφωνα, ειδικά σε τοπικό επίπεδο, για να εντοπίσουν κοντινά προϊόντα και υπηρεσίες.

Οι φωνητικές αναζητήσεις γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς επειδή είναι πιο εύκολο και βολικό να μιλάμε σε μία βοηθητική συσκευή καθώς βρισκόμαστε εν κινήσει από το να μεταβούμε σε μία συσκευή με οθόνη, να ανοίξουμε ένα πρόγραμμα περιήγησης και να πληκτρολογήσουμε την αναζήτηση μας.

Από επιχειρηματική άποψη, ενώ πολλοί άνθρωποι μπορεί να μην το συνειδητοποιούν, υπάρχει μεγάλη διαφορά αποτελεσμάτων μεταξύ μίας αναζήτησης μέσω ενός προγράμματος αναζήτησης και με μίας φωνητικής αναζήτησης.

Κάθε τύπος συσκευής απαιτεί μία διαφορετική μέθοδο SEO. Εάν αυτή τη στιγμή κατατασσόμαστε πολύ ψηλά στο google θα πρέπει να είμαστε αρκετά εξοικειωμένοι με android τηλέφωνα ή φωνητική αναζήτηση μέσω Google Assistant. Αν κάποιος από εμάς δε τα χρησιμοποιεί, μπορεί να δοκιμάσει να αναζητήσει από την Alexa ή τη Siri να βρουν οτιδήποτε ψάχνετε στην περιοχή σας.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι οι άνθρωποι πραγματοποιούν αναζητήσεις με διαφορετικό τρόπο όταν γράφουν σε έναν πρόγραμμα περιήγησης απ’ ότι όταν μιλούν

Ένας λόγος που οι φωνητικές αναζητήσεις είναι πιο συγκεκριμένες είναι η έλλειψη χώρου και χρόνου. Ενώ οι χρήστες κάνουν κύλιση προς τα κάτω σε μία σελίδα με 10 αποτελέσματα αναζήτησης δεν είναι διατιθέμενοι να χάσουν χρόνο να ακούσουν 10 τίτλους αποτελεσμάτων αναζήτησης οι οποίοι διαβάζονται δυνατά. Πρέπει να πουν στη συσκευή να σταματήσει για να πάρουν περισσότερες πληροφορίες για το αντίστοιχο αποτέλεσμα.

Παρόλο που μπορεί να είναι λίγο κουραστική η χρήση μόνο φωνητικών συσκευών, τα πράγματα αλλάζουν αφού οι κατασκευαστές ολοένα και παρουσιάζουν πιο εξελιγμένες εκδόσεις συσκευών. Καθώς αυτές οι συσκευές φωνής/οθόνης γίνονται ο κανόνας, οι φωνητικές αναζητήσεις θα μπορούσαν να ξεπεράσουν σε δημοτικότητα ένα πρόγραμμα περιήγησης.

Ως εκ τούτου, είναι μία πολύ καλή στιγμή να πείτε στον σχεδιαστή που ανέλαβε την κατασκευή ιστοσελίδας σας να ερευνήσει και κα να εφαρμόσει στην ιστοσελίδα σας μία φωνητική αναζήτηση με SEO στρατηγική για κάνετε την αναζήτηση των χρηστών ακόμα πιο εύκολη.

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

επιλογή domain στην κατασκευή ιστοσελίδας

Το domain name είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που χρησιμοποιεί μία επιχείρηση όταν ξεκινάει την κατασκευή ιστοσελίδων. Μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθεί το κατάλληλο καθώς πρέπει να ταιριάζει στους στόχους της επιχείρησης. Ξεκινώντας μία επιχείρηση θα θέλετε να κερδίσετε όσο περισσότερη προβολή γίνεται, το SEO είναι μία βασική πηγή για να το καταφέρετε αυτό. Χρειάζεται, λοιπόν, να βρείτε ένα domain name το οποίο θα επικεντρώνεται στην επωνυμία σας και θα είναι φιλικό προς το SEO . Η επιλογή του σωστού domain name είναι μια επιχειρηματική απόφαση και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Αρχικά, πρέπει να ορίσουμε τι είναι το domain name . Αποτελεί το μοναδικό όνομα του ιστοτόπου σας, τη διεύθυνση URL όπου οι χρήστες μπορούν να δουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε ή αλλιώς τη διεύθυνση IP που τους οδηγεί σε μία συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Είναι προφανές ότι σαν επιχείρηση επιθυμείτε το κοινό να γνωρίσει την επωνυμία σας. Αυτό μπορείτε να το επιτύχετε ακόμα και όταν, απλά κοιτάξουν το domain name σας. Ένα domain name το οποίο είναι βελτιστοποιημένο για SEO δείχνει στους χρήστες τι είναι ο ιστότοπος και τι αγαθά και υπηρεσίες παρέχει.

Επιλέγοντας το κατάλληλο domain name μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε το σωστό κοινό,  να αυξήσετε τους διαδικτυακούς επισκέπτες, ακόμα και να φαίνεστε στις πιο ψηλές θέσεις στη μηχανή αναζήτησης.

Το domain name χωρίζεται σε 2 κατηγορίες:
-Branding domain : Έχει το όνομα της επωνυμίας σας ή το όνομα της επιχείρησης, εστιάζει περισσότερο στη γνωστοποίηση του brand παρά μόνο στη κατάταξη της μηχανής αναζήτησης.
-Keyword domain : Σαν όνομα παρουσιάζονται εν συντομία οι υπηρεσίες, τοποθεσία είτε κάποιος συγκεκριμένος όρος ώστε να καταταχθεί ο ιστότοπος σε πιο υψηλή κατάταξη.

Για να αυξήσετε τους επισκέπτες που προέρχονται από SEO πρέπει να εστιάσετε σε αυτό που προσφέρει ο ιστότοπός σας. Εάν το domain name αντικατοπτρίζει σωστά το περιεχόμενο το ιστοτόπου και την επωνυμία σας, τότε το SEO χαρακτηρίζεται επιτυχημένο. Τέλος, ένα domain name που περιγράφει όσο πιο ορθά γίνεται την επωνυμία/επιχείρησή σας έχει σημαντικό ρόλο στη προσέγγιση του κοινού.

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

σχεδιασμός ιστοσελίδων

Η χρηστικότητα και η χρησιμότητα, καθορίζουν την επιτυχία ή την αποτυχία ενός ιστοτόπου. Δεδομένου ότι ο επισκέπτης της σελίδας είναι το μόνο άτομο που κάνει κλικ και ως εκ τούτου αποφασίζει τα πάντα, ο επικεντρωμένος στο χρήστη σχεδιασμός έχει γίνει μια τυπική προσέγγιση για επιτυχημένη και προσανατολισμένη στο κέρδος κατασκευή ιστοσελίδας.

Πώς σκέφτονται οι χρήστες;

Οι συνήθειες των χρηστών στον Ιστό δεν διαφέρουν από τις συνήθειες των πελατών σε ένα κατάστημα. Οι επισκέπτες ρίχνουν μια ματιά σε κάθε νέα σελίδα, σαρώνουν μέρος του κειμένου και κάνουν κλικ στον πρώτο σύνδεσμο που προσελκύει το ενδιαφέρον τους ή αόριστα μοιάζει με αυτό που ψάχνουν. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν μεγάλα τμήματα της σελίδας που δεν βλέπουν καν.

Οι χρήστες εκτιμούν την ποιότητα και την αξιοπιστία. Οι χρήστες δεν διαβάζουν, κάνουν σάρωση. Οι χρήστες δεν κάνουν βέλτιστες επιλογές. Μόλις βρουν έναν σύνδεσμο που φαίνεται να οδηγεί στον στόχο, υπάρχει πιθανότητα να γίνει το κλικ. Οι χρήστες θέλουν να έχουν τον έλεγχο.

1. Μην κάνετε τους χρήστες να σκέφτονται

Η ιστοσελίδα πρέπει να είναι προφανής και εύκολη στη χρήση. Με τη μείωση του γνωστικού φορτίου διευκολύνετε τους επισκέπτες . Οι χρήστες δεν θα χρησιμοποιούν τον ιστότοπό σας εάν δεν μπορούν να βρουν το δρόμο τους.

2. Μην σπαταλάτε την υπομονή των χρηστών

Οι επισκέπτες είναι πρόθυμοι να επισκεφθούν και ίσως να αγοράσουν από μια ιστοσελίδα. Δεν θα πρέπει να τους υποχρεώνετε να συμπληρώνουν τα στοιχεία τους για έναν λογαριασμό που μπορεί να μην χρησιμοποιήσουν ποτέ στο μέλλον. Αφήστε τους χρήστες να εξερευνήσουν τον ιστότοπο και να ανακαλύψουν τις υπηρεσίες σας χωρίς αναγκαστούν να μοιραστούν ιδιωτικά δεδομένα.

3. Εστιάστε την προσοχή των χρηστών

Προφανώς, οι εικόνες είναι πιο εντυπωσιακές από το κείμενο - όπως ακριβώς οι προτάσεις που σημειώνονται με έντονη γραφή είναι πιο ελκυστικές από το απλό κείμενο.

Η εστίαση της προσοχής των χρηστών σε συγκεκριμένες περιοχές του ιστοτόπου με μέτρια χρήση οπτικών στοιχείων μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες σας να μεταβούν από το σημείο Α στο σημείο Β χωρίς να σκεφτούν πώς πρέπει πραγματικά να γίνει.

4. Εμφάνιση των δυνατοτήτων σας

Επιτρέποντας στον χρήστη να δει με σαφήνεια ποιες λειτουργίες είναι διαθέσιμες είναι μια θεμελιώδης αρχή του επιτυχούς σχεδιασμού διεπαφής χρήστη.

5. Χρησιμοποιήστε την αποτελεσματική γραφή

  Αποφύγετε χαριτωμένα ή έξυπνα ονόματα, ονόματα που προέρχονται από μάρκετινγκ και άγνωστα τεχνικά ονόματα. Εάν περιγράφετε μια υπηρεσία και θέλετε οι χρήστες να δημιουργήσουν λογαριασμό, το "εγγραφή" είναι καλύτερο από το "ξεκινήστε τώρα!" το οποίο είναι και πάλι καλύτερο από το "εξερευνήστε τις υπηρεσίες μας".

6. Προσπαθήστε για απλότητα

Οι χρήστες σπάνια βρίσκονται σε έναν ιστότοπο για να απολαύσουν το σχεδίαση. Επιπλέον, στις περισσότερες περιπτώσεις αναζητούν τις πληροφορίες παρά τον σχεδιασμό.

7. Μην φοβάστε τον λευκό χώρο

Είναι πολύ δύσκολο να υπερεκτιμήσουμε τη σημασία του λευκού χώρου. Το λευκό κενό  βοηθά στη μείωση του γνωστικού φορτίου για τους επισκέπτες και καθιστά δυνατή την αντίληψη των πληροφοριών που παρουσιάζονται στην οθόνη.

8. Αποτελεσματική επικοινωνία με μια «ορατή γλώσσα»

Η λεγόμενη «ορατή γλώσσα» - το περιεχόμενο που βλέπουν οι χρήστες σε μια οθόνη.

1. Οργάνωση: παρέχει στον χρήστη μια σαφή και συνεπή εννοιολογική δομή.

2. Εξοικονόμηση: κάντε τα περισσότερα με  λιγότερες ενδείξεις και οπτικά στοιχεία. Τέσσερα βασικά σημεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη: απλότητα, σαφήνεια, διακριτικότητα και έμφαση.

3. Επικοινωνία: ταιριάξτε την παρουσίαση με τις δυνατότητες του χρήστη.

9. Οι καταμετρήσεις μετατροπών είναι χρήσιμες

Στην πραγματικότητα, οι μετατροπές είναι πολύ χρήσιμες καθώς μειώνουν την καμπύλη μάθησης, την ανάγκη να καταλάβουμε πώς λειτουργούν τα πράγματα. Έτσι μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των χρηστών, την αξιοπιστία και την απόδειξη της αξιοπιστίας σας. Ακολουθήστε τις προσδοκίες των χρηστών - κατανοήστε τι περιμένουν από μια πλοήγηση ιστοτόπου, μια δομή κειμένου, μια τοποθέτηση αναζήτησης κ.λπ.

10. Δοκιμάστε νωρίς, δοκιμάστε συχνά

Θα πρέπει να τεστάρετε  το κάθε έργο σχεδιασμού της ιστοσελίδας, καθώς οι δοκιμές χρηστικότητας παρέχουν συχνά σημαντικές πληροφορίες για σημαντικά προβλήματα και ζητήματα που σχετίζονται με μια δεδομένη διάταξη.

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

προώθηση ιστοσελίδων με δημιουργία περιεχομένου

Η δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου δεν χρειάζεται να είναι μακρά, σχεδιασμένη ή περίπλοκη. Ακολουθεί μια γρήγορη άσκηση για να δημιουργήσετε μια απλή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου. Γράψτε τις ακόλουθες ερωτήσεις στη συνέχεια δώστε απαντήσεις, στηρίξτε αυτήν τη βασική στρατηγική καθώς περνά ο καιρός.

1. Ποιο είναι το κοινό σας;

Γίνετε πραγματικά συγκεκριμένοι. Αυτό είναι ίσως το πιο δύσκολο μέρος, αλλά είναι το επίκεντρο ολόκληρης της στρατηγικής. Ο γρηγορότερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να βγείτε από ό, τι γνωρίζετε για τους υπάρχοντες πελάτες σας. Ωστόσο, εάν δεν έχετε υπάρχοντες πελάτες ή εάν δεν έχετε προσωπικότητες αγοραστών για τους τρέχοντες πελάτες σας, θα πρέπει να κάνετε σχετική έρευνα.

Μελετήστε περιπτωσιολογικές μελέτες ανταγωνιστών, διαβάστε αναφορές αναλυτών του κλάδου, πηγαίνετε σε forums και επαγγελματικά διαδικτυακά δίκτυα, πραγματοποιήστε έρευνες και συνεντεύξεις και επικοινωνήστε μέσω email και κοινωνικών μέσων.

2. Πού αφιερώνουν χρόνο στο διαδίκτυο;

Αυτό αποτελεί μέρος της αναγνώρισης του κοινού σας (το προηγούμενο βήμα). Βρείτε ακριβώς πού πηγαίνουν στο διαδίκτυο και μην προσπαθείτε να εξαπλώσετε τον εαυτό σας ακόμα. Θυμηθείτε, η υπεροχή σε ένα ή δύο κανάλια είναι πολύ καλύτερη από το να υπάρχει αδύνατη παρουσία σε πολλά κανάλια.

Μιλήστε με πελάτες, πραγματοποιήστε συνεντεύξεις, διαβάστε αναφορές και επισκεφθείτε φόρουμ που σας αφορούν, για να λάβετε μια καλύτερη εικόνα για το πού αρέσει το κοινό σας να συνδεθεί στο διαδίκτυο.

3. Τι είδους περιεχόμενο τους αρέσει;

Αυτές οι πληροφορίες πρέπει να προέρχονται εν μέρει από τα παραπάνω βήματα.

Ο κύριος στόχος εδώ είναι να προσδιορίσετε για ποιους τύπους περιεχομένου το κοινό σας ενδιαφέρεται και δεν ενδιαφέρεται, ώστε να μην χάνετε χρόνο δημιουργώντας λάθος τύπο περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδας.

Ένας καλός τρόπος για να το ερευνήσετε αυτό, είναι να κάνετε συνεντεύξεις με ηγέτες του κλάδου, να μιλήσετε με υπάρχοντες πελάτες, να πραγματοποιήσετε έρευνες, να επικοινωνείτε μέσω email ή να μεταβείτε σε ένα φόρουμ και να αρχίσετε να μιλάτε σε ανθρώπους.

4. Ποιά αποτελέσματα θέλετε να επιτύχει το περιεχόμενό σας;

Ποιος είναι ο σκοπός και ο στόχος του περιεχομένου σας;

Σκεφτείτε τη διοχέτευση πωλήσεων και τον κύκλο αγοράς. Ποιο περιεχόμενο θα ήταν χρήσιμο για τους δυνητικούς πελάτες σας σε κάθε φάση;

Ρωτήστε τον εαυτό σας: «Τι πρέπει να γνωρίζει το κοινό μου ή ο δυνητικός αγοραστής πριν συνεργαστεί μαζί μου;»

Κάτι τέτοιο εκ των προτέρων θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι έχετε στη διάθεσή σας όλα τα στοιχεία περιεχομένου προτού ξεκινήσετε την διάδοση του περιεχομένου σας.

5. Πώς θα παρακολουθείτε την επιτυχία του μάρκετινγκ περιεχομένου σας;

Το καλύτερο στάδιο μιαςστρατηγικής είναι αυτό που γίνεται η παρακολούθηση, η απόδοση και η αναφορά της μέχρι τώρα στρατηγικής σας. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να παρακολουθείτε την επιτυχία σε κάθε βήμα - από την επισκεψιμότητα έως την αφοσίωση έως τη μετατροπή.

Χρησιμοποιήστε τα απαραίτητα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας, τους στόχους σας και το είδος του περιεχομένου που έχει τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις.

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

προώθηση ιστοσελίδων στο facebook

Οι δυνητικές διαφημίσεις Facebookδίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσελκύσουν δυνητικό κοινό, οι οποίοι αποτελούν πελάτες υψηλής στόχευσης και ποιότητας. Χρησιμοποιεί η δική σας επιχείρηση αυτή τη στρατηγική διαφήμισης;

Με τον όρο δυνητικές διαφημίσεις του Facebookεννοούμε τις κύριες διαφημίσεις που εμφανίζονται στο Facebookκαι σας επιτρέπουν να συλλέξετε πληροφορίες του κοινού σας, χωρίς να χρειαστεί να αποχωρήσουν από την εφαρμογή και να μεταφερθούν σε άλλη ιστοσελίδα.

Χρησιμοποιώντας αυτή τη στρατηγική για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας είναι πιο πιθανό οι χρήστες να υποβάλουν απευθείας τα στοιχεία τους. Πλέον, εκατομμύρια άνθρωποι έχουν στη κατοχή τους smartphoneή tabletκαι είναι πιο εύκολο να τους προσεγγίσετε με τις δυνητικές διαφημίσεις.

Παρακάτω ακολουθούν τρόποι και πρακτικές που μπορείτε να συμπεριλάβετε στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Λίστα με newsletter

Είναι αρκετά εύκολο για τους χρήστες να εγγραφούν στο newsletterσας καθώς θα χρειαστεί μόνο ένα κλικ. Το Facebookστέλνει αυτόματα τους νέους συνδρομητές στο Σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων με τους πελάτες (CRM) που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε τις σχέσεις μαζί τους και να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας, αρκεί να έχετε προβεί σε μια πετυχημένη κατασκευή ιστοσελίδας.

Γνωρίστε καλύτερα το κοινό σας

Είναι σημαντικό προτού ξεκινήσετε μία δυνητική διαφήμιση για το Facebook να γνωρίζετε τις προτιμήσεις του κοινού σας. Με αυτό τον τρόπο θα είστε πιο ακριβείς στη στόχευση και θα κεντρίσετε κατευθείαν το ενδιαφέρον τους.

Εκπτώσεις

Οι εκπτώσεις και οι προσφορές είναι προφανές ότι θα αυξήσουν κι άλλο το δυνητικό σας πελατολόγιο. Επίσης, τα δώρα και οι διαγωνισμοί είναι ένας άλλος τρόπος που θα ήταν χρήσιμος να χρησιμοποιείσετε για προσέλκυση του κοινού.

Επαναπροσδιορισμός των διαφημίσεων

Όταν μία διαφήμιση έχει ήδη τεθεί σε ισχύ, μπορούμε να παρακολουθήσουμε την απόδοσή της. Στη συνέχεια την επαναπροσδιορίζουμε έτσι ώστε να τη βελτιώσουμε και να γίνει ακόμα πιο αποδοτική. Είναι αρκετά σημαντικό καθώς για να βρίσκεται στην κορυφή η επωνυμία σας.

Αυξήστε τα μέλη στα Webinars

Ένας ακόμα εξίσου χρήσιμος τρόπος να προσελκύσετε κοινό αποτελούν τα webinars. Πρόκειται για σεμινάρια και συνέδρια που πραγματοποιούνται online. Οι συμμετέχοντες μπορούν να εγγραφούν σε ένα από αυτά μέσω της διαφήμισης. Αν αναζητάτε για χορηγούς μπορείτε να ορίσετε τις παραμέτρους για να τους στοχεύσετε. Με τη προσθήκη στοχευμένων ερωτήσεων μπορείτε να δείτε ποιοι θα είναι οι συμμετέχοντες και να τους τμηματοποιήσετε στις λίστες των emailsσας ώστε να αποστέλλονται αντίστοιχα μηνύματα που τους αφορούν.

Οι δυνητικές διαφημίσεις θεωρούνται επιτυχείς ανεξάρτητα από την πώληση αγαθών ή υπηρεσιών. Δε στοχεύουν σε δυνητικούς πελάτες αλλά σε δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας.

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Συμβουλές seo - μάρκετινγκ ιστοσελίδας

Η ιδέα του μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να είναι δύσκολη έννοια για ορισμένους, ειδικά για εκείνους που έχουν μικρή ή καθόλου εμπειρία με αυτό. Το μάρκετινγκ περιεχομένου συνεχώς εξελίσσεται και είναι απαραίτητο για όσους ξεκινάνε μια νέα επιχείρηση. Οι πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζει είναι πολλές και απαιτούν χρόνο για να τις μάθει κάποιος που τώρα δημιουργεί την δική του επιχείρηση. Ακολουθούν οι 7 πιο χρήσιμες συμβουλές.

1. Δημιουργία εταιρικού blog.

Η κατασκευή ιστοσελίδας blog διασφαλίζει ότι η επιχείρηση έχει μία σταθερή ροή περιεχομένου. Ιδανική θα ήταν δημοσίευση ενός post στο blog τις εργάσιμες μέρες της εβδομάδας. Η δημιουργικότητα αποτελεί βασικό στοιχείο για τη δημιουργία αυτών των posts.

2. Χρήση σωστών εργαλείων από την αρχή.

Δεν έχει σημασία η χρήση πολλών αλλά η χρήση των κατάλληλων εργαλείων. Στην εκκίνησή της κάθε επιχείρηση είναι λογικό να είναι λιτή, αλλά στη συνέχεια γίνεται κατανομή ενός προϋπολογισμού προς τα κατάλληλα εργαλεία διαχείρισης που είναι καλύτερα για τους πελάτες και τους υπαλλήλους.

3. Το ποιοτικό περιεχόμενο οδηγεί σε καλύτερη αφοσίωση.

Το μάρκετινγκ αφήγησης είναι μια από τις καλύτερες τεχνικές που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση για να κρατήσει την προσοχή των αγοραστών. Βοηθά επίσης στη συνολική ποιότητα των άρθρων και οδηγεί σε περισσότερες κοινοποιήσεις και αφοσίωση. Είναι απαραίτητο μία επιχείρηση να δίνει αξία στους χρήστες και να μοιράζεται μαζί τους εμπειρίες, hacks, ακόμα και αποτυχίες.

4. Επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου

Η εύρεση νέου περιεχομένου δεν αποτελεί εύκολη διαδικασία. Ωστόσο, η επαναχρησιμοποίηση ενός ήδη υπάρχοντος υλικού αποτελεί την κατάλληλη λύση. Ακόμα και ο συνδυασμός νέων ιδεών με παλιές αναρτήσεις, βοηθά την επιχείρηση να φαίνεται δημιουργική.

5. Χρήση σωστής πλατφόρμας και επιρροές.

Είναι σημαντικό το σημείο που γίνεται η δημοσίευση περιεχομένου ώστε να έχει αλληλεπίδραση με το κοινό. Οι μελλοντικοί συνεργάτες θα το λάβουν υπόψιν τους. Οι άνθρωποι θέλουν να γνωρίζουν ποιος εμπιστεύεται την επιχείρηση, ποιος την υποστηρίζει και ποιος είναι πρόθυμος να την προωθήσει. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αναζητήσουν σωστές πλατφόρμες και επιρροές που θέλουν να έχουν και να αλληλεπιδρούν με το Blog. Να μοιραστούν το περιεχόμενό τους στα κοινωνικά δίκτυα και να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο του κοινού.

6. Πλούσιες εικόνες και βίντεο στο περιεχόμενο.

Οι εικόνες και τα βίντεο μπορούν να κρατήσουν την προσοχή των αναγνωστών και να μεταδώσουν το μήνυμα που θέλει να προβάλει η κάθε επιχείρηση. Η δέσμευση των αναγνωστών είναι ένα σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ περιεχομένου. Υπάρχουν πολλά οφέλη από την αύξηση του μέσου χρόνου της στον ιστότοπο. Ένας ιδανικός τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι να προστεθεί ένα ενημερωτικό, συμπληρωματικό και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο. Η χρήση εικόνων προϊόντων υψηλής ανάλυσης και γενικά οποιοσδήποτε τύπος προσθήκης πολυμέσων στο περιεχόμενο θα βοηθήσει τους χρήστες να παραμείνουν πιστοί και να αυξήσουν τη συνολική ποιότητα περιεχομένου.

 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

διαφήμιση και seo ιστοσελίδας στο internet

Η ανάπτυξη μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη. Πρώτον, χρειάζεστε μια βιώσιμη ιδέα. Είτε πρόκειται για προϊόντα, υπηρεσίες ή πληροφορίες, η αποκάλυψη της λέξης γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Και χωρίς τις σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ για να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξή σας, η επίτευξη κέρδους και η επιβίωση είναι σχεδόν αδύνατη.

Τι χρειάζεται για να γίνει αυτό; Με απλά λόγια, πρέπει να κάνετε ένα βήμα πίσω για μια στιγμή. Πρέπει να αναλύσετε και να κατανοήσετε τους βασικούς μηχανισμούς του μηνύματός σας και πώς να προσεγγίσετε αποτελεσματικά ένα μεγαλύτερο κοινό.

1. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δεν μπορείτε να αγνοήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Καθώς  στην κατασκευή ιστοσελίδων δημιουργείτε περιεχόμενο, θα δείτε ότι η πραγμάτωση δημοσιεύσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνεται όλο και πιο εύκολη με την πάροδο του χρόνου. Να είστε αυθεντικοί. Δημοσιεύστε τις σκέψεις σας. Δημοσιεύστε τα προϊόντα σας. Δημοσιεύστε οτιδήποτε θεωρείτε συναφές και χρήσιμο που θα βοηθούσε το κοινό σας να μάθει περισσότερα για εσάς και την επιχείρησή σας ή για τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε.

2. Δημιουργήστε εκπαιδευτικά βίντεο.

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να διαβάσουν τη δουλειά σας είναι να δημιουργήσετε εκπαιδευτικά βίντεο. Διδάξτε στους ανθρώπους κάτι χρήσιμο. Όσο καλύτερα είστε σε αυτό, και όσο περισσότερη αξία παρέχετε, τόσο πιο γρήγορα μπορείτε να αυξήσετε την προβολή σας και, τελικά, τις πωλήσεις σας.

3. Ξεκινήστε το blogging τώρα.

Σίγουρα, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε ένα ιστολόγιο. Εάν δεν έχετε ιστολόγιο για την επιχείρησή σας, τότε πρέπει να ξεκινήσετε άμεσα.

Αλλά αυτό δεν αφορά μόνο τη δημοσίευση των ιδεών σας στο δικό σας ιστολόγιο. Θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε σε ιστολόγια άλλων. Αυτοί είναι όλοι οι τομείς εξουσιοδότησης στους οποίους μπορεί να δημοσιεύσει ο καθένας, με τεράστιο κοινό, δίνοντάς σας άμεση και άμεση πρόσβαση αυτήν τη στιγμή.

4. Κατανοήστε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Μάθετε να αξιοποιείτε το SEO με τον σωστό τρόπο. Δεν μπορείτε να παραβλέψετε το SEO. Ακριβώς όπως σε μια επιχείρηση, πρέπει να αφιερώσετε χρόνο εάν θέλετε να δείτε τα αποτελέσματα.

Μερικές συμβουλές για να γίνει αυτό με τον σωστό τρόπο; Μην συμπεριλάβετε ανεπιθύμητες λέξεις-κλειδιά. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Δημιουργήστε το περιεχόμενό σας για ανθρώπους, και βεβαιωθείτε ότι ό, τι κι αν μεταφέρετε είναι διορατικό, ελκυστικό, μοναδικό και προσφέρει τεράστια αξία.

5. Βρείτε το online κοινό σας

Βρείτε τη σωστή επιρροή στη θέση σας, ώστε να στοχεύετε το σωστό κοινό. Δεν πρόκειται μόνο για τη διάδοση του μηνύματός σας. Πρόκειται για τη διάδοση του μηνύματός σας στη σωστή βάση καταναλωτών. Εάν μπορείτε να το κάνετε σωστά, τότε πιθανότατα μπορείτε να προσεγγίσετε ένα αρκετά μεγάλο κοινό για να μην επενδύσετε πολλά χρήματα όταν σκέφτεστε για το πιθανό κέρδος που μπορεί να αποφέρει.

6. Δημιουργήστε ένα μεγάλο κίνητρο για την ανταλλαγή πληροφοριών επικοινωνίας

Η αποτελεσματικότητα στο μάρκετινγκ οφείλεται πραγματικά στη δημιουργία ενός μεγάλου κινήτρου, που μπορεί να έχει εκρηκτικά αποτελέσματα. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι εάν μπορείτε να εντοπίσετε αδύνατα σημεία σας και να παρουσιάσετε μια λύση, τότε είστε καλά στο δρόμο σας.

Τι πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στη θέση σας; Τι σε έκανε να μπεις στην πρώτη επιχείρηση; Ρωτήστε τον εαυτό σας αυτές τις ερωτήσεις προτού δημιουργήσετε το κίνητρό σας .. Όσο καλύτερα εντοπίσετε το πρόβλημα στην αρχή, τόσο καλύτερα θα είστε στην πραγματικότητα να το αντιμετωπίσετε βρίσκοντας λύσεις.

7. Χρησιμοποιήστε διαφημίσεις με εκ νέου στόχευση.

Μία από τις πιο ισχυρές μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την αγορά προϊόντων  στις μέρες μας είναι οι διαφημίσεις. Με τις διαφημίσεις μπορείτε να προσεγγίσετε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό και να το κάνετε πολύ εύκολα. Μπορείτε να στοχεύσετε ανά ενδιαφέρον, ηλικία, κατάσταση σχέσεων, γεωγραφική τοποθεσία και πολλά άλλα.

Όμως, το κόλπο εδώ για την επίτευξη εξαιρετικών αποτελεσμάτων δεν αφορά μόνο την επισκεψιμότητα κλικ. Πρέπει να επικεντρωθείτε στις μετατροπές και την εκ νέου στόχευση μέσω pixel.

Τα Pixels παρακολουθούν όλους όσους επισκέπτονται τον ιστότοπό σας και μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα είδη κοινού γύρω τους. Όσοι αλληλεπιδρούν με το website θα βλέπουν επαναληπτικές διαφημίσεις και πιθανότατα οι μετατροπές σας να ανέλθουν στα ύψη.

8. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα συνεργατών.

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν τη δύναμη του μάρκετινγκ θυγατρικών. Οι συνεργάτες μπορούν να παρέχουν τεράστιο αντίκτυπο στην ανάπτυξη. Η προσέγγιση των σωστών συνεργατών δεν είναι πάντα τόσο εύκολη.

Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα θυγατρικών και ξεκινήστε να επικοινωνείτε με πιθανούς συνεργάτες που μπορεί να σας βοηθήσουν.

9. Χρησιμοποιήστε τις ακολουθίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Ένα μέρος των πωλήσεων έρχεται από την ακολουθία μάρκετινγκ μέσω email. Αυτά είναι τα αυτοματοποιημένα μηνύματα που αποστέλλονται στους χρήστες μόλις εγγραφούν στη λίστα σας. Χρησιμοποιήστε την ακολουθία email σας για να δημιουργήσετε μια σχέση με τον συνδρομητή. Να είστε αυθεντικοί.

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας