About Blog

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

βελτίωση κριτικών ιστοσελίδων

Οι κριτικές πελατών διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες σκέφτονται για εσάς και τα προϊόντα σας, πόσο σας εμπιστεύονται και αν θα είστε το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου της επιλογής τους. Η έλλειψη κριτικών, από την άλλη πλευρά, μπορεί να στείλει γρήγορα πιθανούς αγοραστές σε άλλους ιστότοπους με αποτέλεσμα να χάσετε τους δυνητικούς πελάτες που ξοδέψατε προϋπολογισμό μάρκετινγκ για να προσελκύσετε.

 Συγκεντρώσαμε πέντε απλές σκέψεις για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε και να βελτιώσετε τις κριτικές σας.

1.Κάντε εύκολη την αξιολόγηση των προϊόντων σας

Ας ξεκινήσουμε με μια αλλαγή νοοτροπίας. Θέλετε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο για τους ανθρώπους να αφήνουν κριτικές, επειδή βοηθούν την επιχείρησή σας. Οι πελάτες θα αφήσουν κριτικές όταν τους το ζητήσετε, αλλά μια πολύπλοκη διαδικασία στην κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να τους σταματήσει. Το να είστε επιβαρυντικοί σε απαιτήσεις και αιτήματα σημαίνει ότι δεν αξίζει τον χρόνο τους. Το ίδιο ισχύει και για εσάς που βάζετε το βάρος στον πελάτη να αποδείξει ότι είναι πραγματικός αγοραστής. Έτσι, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να εξετάσουν τις πολιτικές και τις διαδικασίες στις δραστηριότητές σας που θα σας βοηθήσουν να βρείτε πραγματικούς πελάτες για να αφήσουν κριτικές.

2.Αναζητήστε εργαλεία πλατφόρμας

Αποκτήστε μια λίστα με τις πλατφόρμες και τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για να διευκολύνετε ολόκληρη τη διαδικασία. Αυτή η λίστα είναι όπου θα ξεκινήσετε την αναζήτησή σας για πρόσθετα "αναθεώρησης" και "αξιολόγησης" και άλλα εργαλεία.

3.Δώστε κίνητρο για κριτικές

Ωθήστε τους πελάτες δίνοντας κίνητρα για κριτικές - όλες τις κριτικές, όχι μόνο θετικές. Τα κίνητρα είναι ένας γρήγορος τρόπος για να κάνετε περισσότερους ανθρώπους να σχολιάζουν και να δημοσιεύουν. Θέλετε ειλικρινείς κριτικές, ώστε οι αναγνώστες να τις εμπιστεύονται. Αν φαίνεται ότι έχετε πληρώσει για ψεύτικες κριτικές, μπορεί να διαβρωθεί η εμπιστοσύνη που έχετε χτίσει με το κοινό σας. Εάν ανησυχείτε για το ενδεχόμενο να έχετε πλημμύρα από αυτές από την ίδια ημερομηνία, χωρίστε τις λίστες επαφών σας. Ζητήστε από κάποιους να δημοσιεύσουν στον ιστότοπό σας, ενώ ενθαρρύνετε άλλους να σας βαθμολογήσουν στο Google ή στο Facebook. Εξετάστε το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσετε μια καμπάνια περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες  σε ένα κοινωνικό κανάλι για να κάνετε τους ανθρώπους να μοιραστούν τις σκέψεις τους.

 4. Παρουσιάστε κριτικές από πολλές πλατφόρμες σε πολλές σελίδες

Μέρος της βελτίωσης των κριτικών είναι η αύξηση της αποτελεσματικότητας των κριτικών και των σχολίων που μπορείτε να δημιουργήσετε. Θα θελήσετε να αξιοποιήσετε πλήρως αυτά τα στοιχεία και να τα χρησιμοποιήσετε ως σημεία πώλησης σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας και τη συνολική διαδικασία πωλήσεων. Η παροχή κινήτρων για κριτικές σε πολλαπλές πλατφόρμες σας δίνει ένα ευρύ σύνολο περιεχομένου προς χρήση. Σκεφτείτε την περιήγηση του αγοραστή σας. Μπορεί να κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση και να μεταβούν είτε σε μια σελίδα προϊόντος είτε σε μια σελίδα κατηγορίας. Αυτές είναι εξαιρετικές επιλογές για θετικές κριτικές σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν και θα θέλετε όσο το δυνατόν περισσότερες σε αυτές τις σελίδες για να βοηθήσετε τους πελάτες.

5. Ανταποκριθείτε στα παράπονα, δημόσια και ιδιωτικά

Μια βασική αρχή για τη βελτίωση των αξιολογήσεων των πελατών είναι να παραδεχτείτε τα προβλήματα και στη συνέχεια να εργαστείτε για την επίλυσή τους. Δεν μπορείτε να τους κάνετε όλους ευτυχισμένους, αλλά μπορείτε να επανορθώσετε για κάποια λάθη. Έτσι, βάλτε την ομάδα υποστήριξης σας να παρακολουθεί προληπτικά τον ιστότοπό σας και άλλες τοποθεσίες για αρνητικές κριτικές και παράπονα. Όταν τα βρίσκετε, πρέπει να τα αντιμετωπίζετε δημόσια και σε ιδιωτικά κανάλια υποστήριξης. Η συμπάθεια με τον πελάτη, η επίλυση του ζητήματος και στη συνέχεια ο κύκλος επιστροφής είναι από τους καλύτερους τρόπους για να μετατρέψετε αρνητικά ζητήματα σε θετικά για τους μελλοντικούς αναγνώστες.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Προώθηση ιστοσελίδων με live chat

Οι περισσότεροι πελάτες δεν πρόκειται να περιμένουν για μια απάντηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή σε μια ουρά τηλεφώνου για να κάνουν μια ερώτηση σχετικά με το προϊόν που εξετάζουν. Όταν οι πελάτες δεν μπορούν να λάβουν γρήγορα απάντηση, θα εγκαταλείψουν το κατάστημά σας και θα ψάξουν αλλού.

Εάν δεν είστε ακόμα πεπεισμένοι ότι ο ιστότοπός σας ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζεται ζωντανή συνομιλία, ρίξτε μια ματιά σε αυτούς τους πέντε τρόπους με τους οποίους η ζωντανή συνομιλία βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων για το κατάστημά σας μέσα από την προώθηση - κατασκευή ιστοσελίδων.

1.   Το Live chat εξοικονομεί χρόνο τόσο για τους πελάτες σας όσο και για την εταιρεία σας

Η καλή εξυπηρέτηση πελατών έχει να κάνει με το να μην σπαταλάτε τον χρόνο τους. Το Live chat είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να σεβαστείτε το χρόνο των πελατών σας. Δεν απαιτεί από τους πελάτες σας να αφήσουν τις αγορές τους για να λάβουν απαντήσεις και δεν χρειάζεται να πάρουν στο τηλέφωνο ή να περιμένουν κάποιον να απαντήσει σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η ζωντανή συνομιλία εξοικονομεί επίσης χρόνο στην εταιρεία σας. Επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να εξυπηρετούν περισσότερους από έναν πελάτες κάθε φορά, καθιστώντας την εργασία τους πιο αποτελεσματική. Και αν χρησιμοποιείτε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε να εξοικονομήσετε ακόμη περισσότερο χρόνο παρέχοντας στους πελάτες άμεσες απαντήσεις από τη βάση γνώσεών σας.

2.  Το Live chat απαντά στις ερωτήσεις των πελατών πριν υπάρξουν δισταγμοί

Όταν ένας πελάτης έχει μια ερώτηση και δεν μπορεί να βρει την απάντηση αμέσως, είναι πιθανό να διστάσει πριν κάνει μια αγορά. Αυτές οι ερωτήσεις γρήγορα μετατρέπονται σε αμφιβολίες. Ας υποθέσουμε ότι ένας πελάτης έχει μια ερώτηση σχετικά με τα έξοδα αποστολής στην πόλη του, αλλά δεν υπάρχει μέρος για να λάβει απάντηση ενώ βρίσκεται στον ιστότοπό σας. Ο αγοραστής μπορεί να μην αισθάνεται σίγουρος ότι το κόστος αποστολής θα είναι λογικό και μπορεί να αρχίσει να αμφιβάλλει εάν η αγορά του προϊόντος αξίζει τον κόπο.

3.  Διατηρεί τις επικοινωνίες πελατών στην επωνυμία

Το Live chat είναι γραπτή επικοινωνία, συνεχίζει τη συζήτηση που ξεκίνησε ο ιστότοπός σας χωρίς καμία προσαρμογή νοοτροπίας που απαιτείται για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας μπορούν να τεθούν σε εντολή να απαντήσουν στον ίδιο τόνο φωνής με τον υπόλοιπο ιστότοπό σας. Άλλες μορφές εξυπηρέτησης απαιτούν από τους πελάτες να κάνουν μια τηλεφωνική κλήση ή ένα email στο κατάστημά σας από μια ξεχωριστή σελίδα "επικοινωνίας", η οποία τους αφαιρεί από την εμπειρία των πελατών που έχετε σχεδιάσει μέσω του ιστότοπου σας.

4.  Το Live chat σας δίνει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις συμπεριφορές των πελατών σας

Με το Live chat, μπορείτε να ζητήσετε από τους πελάτες σχόλια αμέσως μετά την επίλυση του προβλήματός τους μέσα στη συνομιλία - κάτι που είναι ευκολότερο για αυτούς από μια επακόλουθη τηλεφωνική κλήση ή μια έρευνα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επιπλέον, σας δίνει πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία που δεν θα είχατε με υποστήριξη τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με τη ζωντανή συνομιλία, μπορείτε να παρακολουθείτε τις συμπεριφορές των πελατών όπως συμβαίνουν στον ιστότοπό σας. Αυτό περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το πότε οι επισκέπτες επιλέγουν τη συνομιλία, η οποία αποκαλύπτει κοινά σημεία τριβής στην εμπειρία πελατών του ιστότοπού σας και στο περιβάλλον εργασίας χρήστη.

5.  Προσωποποιεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Ένα φιλικό πλαίσιο συνομιλίας προσφέρει άμεση υποστήριξη από ένα πραγματικό άτομο, το οποίο μοιάζει περισσότερο με μια παραδοσιακή εμπειρία καταστήματος παρά με έναν αριθμό τηλεφώνου που μπορούν να καλέσουν οι πελάτες ή μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επικοινωνήσουν. Επιπλέον, η ζωντανή συνομιλία μπορεί να προγραμματιστεί για να εμφανιστεί με ένα φιλικό ερώτημα "Πώς μπορώ να βοηθήσω;", μιμούμενο την εμπειρία στα παραδοσιακά καταστήματα.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

αύξηση πωλήσεων ιστοσελίδων

Η σύνδεση με το κοινό-στόχο σας είναι το βασικό στοιχείο για την δημιουργίας μια καλής εκκίνησης.

Η κατανόηση των πελατών και των αναγκών τους, δημιουργεί ένα καλό προφίλ που υπόσχεται παροχή αξιόπιστων ροών εσόδων.

1. Γνωρίστε το κοινό σας

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι πρέπει να γνωρίζετε το κοινό σας. Αυτό είναι το κλειδί για την ανάπτυξη του εταιρικού σας προφίλ, την κατασκευή ιστοσελίδων σας αλλά και της συνολικής προσέγγισης στο μάρκετινγκ.

Πριν από τη διάθεση ενός προϊόντος στην αγορά, είναι απαραίτητο να διεξάγετε μια εις βάθος έρευνα σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία των καταναλωτών-στόχων σας. Σε ποιόν κάνετε μάρκετινγκ με βάση την ηλικία, το φύλο και τη γεωγραφική θέση.

Ακούστε προσεκτικά για να προσδιορίσετε όλο το κοινό-στόχο σας που ενδιαφέρεται καθώς και το τι είναι αυτήν τη στιγμή δημοφιλές.

Αν δεν είστε σε πραγματικά νέο έδαφος, υπάρχουν ήδη ανταγωνιστές στο παιχνίδι. Μάθετε από τις επιτυχίες τους, τα λάθη και τα κενά τους. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να τα εκμεταλλευτείτε όλα.

2. Λάβετε υπόψη τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες καταναλώνουν το προϊόν

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς ένα κοινό αλληλοεπιδρά με το προϊόν σας και στη συνέχεια στραφείτε στις αλλαγές των καταναλωτικών  τους συνηθειών.

3. Εμπλακείτε, εμπλακείτε, εμπλακείτε

Μόλις εντοπίσετε ένα κοινό και αναλύσετε τις καταναλωτικές τους συνήθειες, πρέπει στη συνέχεια να τους παρέχετε ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει. Προσεγγίστε κάθε πελάτη προσπαθώντας να τον βοηθήσετε να λύσει ένα πρόβλημα του ή να επιτύχει έναν στόχο του. Όχι προσπαθώντας να πουλήσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Είμαστε όλοι κορεσμένοι από τις πωλήσεις και, κατά συνέπεια, κυρίως τις αγνοούμε. Για να γίνει μια πώληση υπηρεσιών πρέπει αντιστοίχως να γίνει εμβάθυνση στον άνθρωπο. Εάν συνδέσετε το προϊόν σας με την ιστορία τους, είναι πιο πιθανό να αποκτήσετε μακροχρόνια πίστη και συνεργασία που θα διαρκέσει.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προώθηση ιστοσελίδωv μέσω email

Με τόσες διαφορετικές μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ στις μέρες μας, το μάρκετινγκ μέσω email έχει υποστεί σημαντική αλλαγή την τελευταία δεκαετία.  Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ ήταν περισσότερο διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσουν  κινητές συσκευές και προτιμούσαν να δουλεύουν πάνω σε μικρότερες οθόνες έναντι αυτής του υπολογιστή.  Η συνεχώς φθίνουσα δημοσιότητα του marketing μέσω email οδήγησε στην αντίληψη ότι πλέον δεν οδηγεί στην προσέλκυση πελατών.

1. Τα e-mail λειτουργούν εξίσου καλά τόσο σε κινητές συσκευές όσο και στον υπολογιστή

Το κοινό σας μπορεί να έχει μεταφερθεί από την οθόνη του υπολογιστή σε smartphones,  ωστόσο η συμπεριφορά τους απέναντι στα email παραμένει ίδια.  Ουσιαστικά,  τα e-mail και τα μηνύματα είναι εξίσου κυρίαρχα για τη δέσμευση κοινού.  Τα μηνύματα βέβαια μπορεί να είναι περισσότερο  κουραστικά εάν ξεπερνούν το σύνηθες  όριο κειμένου.  Αυτό καθιστά την όλη επικοινωνία χαοτική. Εν αντιθέσει τα email έχουν απεριόριστο όριο λέξεων,  το οποίο επιτρέπει στον  δέκτη να εισέλθει στο  θέμα του μηνύματος και να απαντήσει χωρίς κανένα απολύτως κόστος.

2. Οι άνθρωποι προτιμούν τα e-mail έναντι των sms

Καμία άλλη μέθοδος δεν μπορεί να σας κρατήσει ενημερωμένους σχετικά με το επόμενο σεμινάριο ψηφιακού μάρκετινγκ στην πόλη σας,  τις πληροφορίες για αυτό,  τους καλεσμένους,  τη λίστα περιεχομένων και άλλα.  Αυτού του τύπου οι ενημερώσεις χρειάζονται μία σειρά από e-mail τα οποία πληροφορούν και προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού.

3. Τα e-mail μεταφέρουν  τις πληροφορίες με μεγαλύτερη επιμέλεια

Το μάρκετινγκ μέσω email έρχεται να υποβοηθήσει  όλες τις άλλες πλατφόρμες μάρκετινγκ και κατασκευής ιστοσελίδων.  Εάν για παράδειγμα στήσετε μία καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό την προώθηση της εταιρείας σας,  θα στείλετε ένα email στους πελάτες σας.  Μία οποιαδήποτε αλλαγή στη στρατηγική σας θα απαιτούσε μία απευθείας αναφορά στους πελάτες σας μέσω email.

4. Πιο οικονομικό σε σχέση με άλλα μέσα

Είναι ένας από  τους πιο οικονομικούς τρόπους  marketing,  χωρίς καμία οικονομική απώλεια.

5. Τα e-mail έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να δημιουργήσουν πελάτες

Σύμφωνα με στατιστικές το μάρκετινγκ μέσω email επιτυγχάνει μεγαλύτερη προσέλευση πελατών από ότι το Facebook και το Twitter.  Μία όμορφα  στημένη προώθηση προϊόντων με τη χρήση έντονων εικόνων και άλλων εργαλείων  θα επιφέρει πολλούς πελάτες.

6. Το μάρκετινγκ μέσω email φαίνεται ότι θα έχει διάρκεια.

Πάλι σύμφωνα με στατιστικές το μάρκετινγκ μέσω email φαίνεται ότι αυξάνεται και βελτιώνεται συνεχώς παρέχοντας μεγαλύτερες ευκαιρίες για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ,  οι οποίοι θα αρχίσουν να βλέπουν μεγαλύτερες απολαβές στις επενδύσεις τους.

7. Το μάρκετινγκ μέσω email αναπτύσσεται

Σύμφωνα με έρευνα η πλειοψηφία των υπευθύνων μάρκετινγκ ισχυρίζονται ότι το μεγαλύτερο μέρος της στρατηγικής τους αφορά το μάρκετινγκ μέσω email.  Φαίνεται ότι υπάρχουν δύο βασικοί παράγοντες πίσω από αυτή την έντονη ανάπτυξη - οι άνθρωποι έχουν αρχίσει και ανοίγουν τα e-mail μέσω κινητής συσκευής, γεγονός το οποίο έχει αυξήσει σημαντικά τα ποσοστά ανάγνωσης μηνυμάτων, και πλέον υπάρχουν περισσότερες επιλογές για τους υπεύθυνους του marketing.

8. Τα e-mail ακόμα δημιουργούν σχέσεις

Η σκοπιά των email έχει αυξηθεί πέραν του να στέλνετε απλά μηνύματα στο κοινό σας. Οι Υπεύθυνοι marketing χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο προκειμένου να βελτιώσουν τις προσπάθειές τους και να συνδέσουν όλες τις άλλες καμπάνιες που  διεξάγουν  στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

9. Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ακόμα οικονομικό

Συγκρίνοντας το μάρκετινγκ μέσω email με άλλες μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ φαίνεται ότι είναι πιο φθηνό και πιο γρήγορο. Εάν διαθέτετε ήδη μία λίστα με e-mail συνδρομητών,  χρησιμοποιείστε μία υπηρεσία μάρκετινγκ μέσω email και αρχίστε να ενημερώνετε τους πιθανούς αγοραστές σας.  Επενδύστε περισσότερο στη στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email και θεωρείστε τη ως ένα τρόπο να αυξήσετε την εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας καθώς και το ενδιαφέρον των πελατών.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προώθηση ιστοσελίδων μέσω τουίτερ

Το Twitter είναι το πέμπτο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης και παρέχει  ποικίλες ευκαιρίες πωλήσεων, απόκτησης πελατών και διαφήμισης της εταιρείας σας.

 Πώς να δημιουργήσετε μία στρατηγική marketing στο Twitter;

Πρέπει πάντα να προσεγγίσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ένα σχέδιο,  αφού πρώτα κατανοήσετε πώς λειτουργεί η κάθε πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων τέτοιων μέσων και πως ταιριάζει με τη γενικότερη στρατηγική marketing που ακολουθείτε.

1. Έλεγχο στους λογαριασμούς

Το πρώτο βήμα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι να καταγράψετε όλους τους υπάρχοντες λογαριασμούς στο Twitter  και ποιο μέλος της ομάδας σας είναι υπεύθυνο για τον καθέναν από αυτούς.  Έπειτα πρέπει να κάνετε έναν ενδελεχή έλεγχο  στα εξής: πόσο συχνά ανεβάζει  tweets αυτός ο λογαριασμός, ποια είναι η ανταπόκριση των χρηστών και πόσους ακόλουθους έχει. Επίσης πρέπει να ελέγξετε εάν η διαχείριση του λογαριασμού σας στο Twitter είναι παρεμφερής με αυτή στα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

2. Θέση στόχων

Η επιτυχία σε κάθε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης  ξεκινά από την δημιουργία στόχων.  Δεν είναι εφικτό να γνωρίζετε αν αποδίδει η στρατηγική του marketing που ακολουθείται εάν δεν ξέρετε ακριβώς τι θέλετε να επιτύχετε.  Θέλετε να δημιουργήσετε έξυπνους στόχους, συγκεκριμένους,  μετρήσιμους,  σχετικά βατούς  και προσδιορισμένους χρονικά.

3. Έλεγχος του ανταγωνισμού

Μην αμελήσετε να ελέγξετε τους λογαριασμούς Twitter  των ανταγωνιστών που ανήκουν στον ίδιο κλάδο με σας.  Μέσω αυτών μπορείτε να βελτιώσετε το δικό  σας  λογαριασμό καθώς θα έχετε εντοπίσει πιθανές αδυναμίες ή κενά στις στρατηγικές που ακολουθούν.

4. Ανάθεση ρόλων

 Πρέπει να είστε βέβαιοι ότι οι λογαριασμοί σας ελέγχονται και παραμένουν ενεργοί και ότι κάποιος  απαντά απευθείας στα μηνύματα και στις αναφορές.  Οι συζητήσεις του Twitter γίνονται γρήγορα, επομένως θα γίνει εύκολα αντιληπτό από τους ακόλουθους σας εάν δεν ελέγχετε συχνά το λογαριασμό σας και μία αποτυχία στο χρόνο απάντησή σας θα μπορούσε μακροπρόθεσμα να βλάψει την εταιρεία σας.  Μπορείτε να αναθέσετε τη διαχείριση των λογαριασμών σε πολλά άτομα της ομάδας σας ή ακόμα και αν η ανάθεση γίνει μόνο σε ένα άτομο βεβαιωθείτε ότι υπάρχει πάντα κάποιος αναπληρωματικός προκειμένου να μη δημιουργηθεί ποτέ κενό.  Επίσης να κάνετε σαφή διάκριση των ευθυνών που θα έχει ο καθένας.

5. Δημιουργία κατευθυντηρίων γραμμών

 Χρειάζεστε μία συγκεκριμένη κατευθυντήρια γραμμή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έτσι ώστε η επικοινωνία σας να είναι συνεπής και σαφής.  Επίσης μέσω μιας συγκεκριμένης κατευθυντήριας γραμμής μπορείτε πιο εύκολα να προσλάβετε νέα μέλη και να αποτρέψετε τυχόν λάθη.  Οι κατευθυντήριες γραμμές σας πρέπει να είναι γνωστές σε όλα τα μέλη της ομάδας και επίσης να περιλαμβάνουν πληροφορίες όπως: ποια είναι τα hashtags που θέλετε να χρησιμοποιείτε για την εταιρεία σας,  ποια emojis να προτιμούν και πώς θα λειτουργούν με τους συνδέσμους.

6. Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου

Ο σχεδιασμός του περιεχομένου σας απαιτεί λίγο χρόνο αλλά μακροπρόθεσμα σας γλιτώνει από μεγάλο κόπο.  Ένα ημερολόγιο περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πάρα πολύ χρήσιμο καθώς ευθυγραμμίζει το περιεχόμενο που κοινοποιείτε σε διαφορετικές πλατφόρμες και σας επιτρέπει να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιεχόμενο ανάλογα με τη μέρα.  Όταν θέλετε να δημιουργήσετε το ημερολογιακό περιεχόμενο σκεφτείτε πόσο συχνά θέλετε να κοινοποιείτε,  ποιες είναι οι καλύτερες ώρες κοινοποίησης,  και ποιος πρέπει να εγκρίνει τα posts.

7. Μετρήστε τον αντίκτυπο σας

Όταν λοιπόν έχετε ξεκινήσει τη στρατηγική του marketing σας,  πρέπει να αξιολογείτε συχνά τις προσπάθειες σας και να ελέγχετε την πρόοδο σας αναφορικά με τους αρχικούς στόχους που έχετε θέσει.  Ωστόσο, η ποσότητα των πληροφοριών μπορεί να είναι υπερβολική.  Ο βασικός στόχος είναι να συγκεντρώνετε τα δεδομένα τα οποία θα σας επιτρέψουν να αποτιμήσετε την αξία των  στρατηγικών μάρκετινγκ και που θα παρέχουν περαιτέρω πληροφορίες ώστε να βελτιώσετε τη στρατηγική σας.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προώθηση βίντεο σε ιστοσελίδες κοινωνικών μέσων

Να θυμάστε ότι κάθε τύπος βίντεο μπορεί επίσης να προβάλλεται σε διάφορες μορφές, οπότε αξίζει να πειραματιστείτε. Όλα τα καλά βίντεο κοινωνικών μέσων έχουν μερικά κοινά πράγματα από τα οποία μπορούμε να μάθουμε να δημιουργούμε καλύτερα βίντεο σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

1.Διασκεδάστε, εμπνεύστε ή εκπαιδεύστε: Ο πρώτος κανόνας είναι να κάνετε το βίντεό σας πολύτιμο! Στόχος είτε να εκπαιδεύσετε, να διασκεδάσετε είτε να εμπνεύσετε.

2.Προσοχή: Εάν το βίντεό σας δεν είναι ενδιαφέρον στα πρώτα δευτερόλεπτα, οι θαυμαστές σας είναι πιθανό να συνεχίσουν να κάνουν κύλιση. Προσθέστε μια εντυπωσιακή κάρτα τίτλου και στοχεύστε να τραβήξετε την προσοχή των θεατών στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα.

3.Δεν απαιτείται ήχος: Βεβαιωθείτε ότι το βίντεό σας λειτουργεί καλά χωρίς ήχο (τα περισσότερα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σε σίγαση έως ότου ο χρήστης να επιλέξει να ενεργοποιήσει τον ήχο). Αν θέλετε να ακούσουν οι άλλοι, ενθαρρύνετε τους θεατές να πατήσουν για ήχο στην περιγραφή ή τους υπότιτλους του βίντεο.

4.Προσθήκη λεζάντων: Πολλές σελίδες έχουν επιτυχία με βίντεο χωρίς λέξεις ή μόνο κείμενο. Αλλά αν ο διάλογος είναι απαραίτητος, προσθέστε λεζάντες ώστε οι θεατές να μπορούν να ακολουθήσουν.

5.Κρατήστε το σύντομο: Τα σύντομα βίντεο τείνουν να αποδίδουν καλύτερα στα κοινωνικά μέσα. Μιλάμε για 2-3 λεπτά. Το Instagram επιτρέπει μόνο βίντεο έως και ένα λεπτό, αν και το παλιό ανώτερο όριο των 15 δευτερολέπτων εξακολουθεί να είναι συχνά καλός στόχος.

6.Δοκιμάστε μια νέα προβολή: Βίντεο με τα μάτια ή τα drone, προβολές 360 °, λήψεις δράσης Go-Pro… δοκιμάστε να δημιουργήσετε βίντεο που προσφέρουν στους θεατές μια σπάνια προβολή.

7.Φόρτωση εγγενώς: Με το Instagram δεν έχετε πραγματικά την επιλογή, αλλά σε πλατφόρμες για κατασκευή ιστοσελίδων όπως το Facebook και το Twitter μπορείτε είτε να μοιραστείτε έναν σύνδεσμο για ένα βίντεο που φιλοξενείται σε άλλον ιστότοπο (συνήθως YouTube) είτε να ανεβάσετε απευθείας ένα αρχείο βίντεο, το οποίο ονομάζεται εγγενές βίντεο. Ο αλγόριθμος του Facebook δίνει προτεραιότητα στο εγγενές βίντεο, πράγμα που σημαίνει ότι το βίντεό σας είναι πιο πιθανό να προβληθεί στις ροές των χρηστών εάν μεταφορτωθεί εγγενώς.

8.Γίνετε δημιουργικοί: Υπάρχουν τόσες πολλές διασκεδαστικές εφαρμογές που διευκολύνουν τη δημιουργία επαγγελματικών, οπτικά ελκυστικών βίντεο. 

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

λάθη προώθησης ιστοσελίδων με email-marketing

Καθώς το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής επιχείρησης, το να έχετε ένα σταθερό σχέδιο για να στέλνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε χιλιάδες συνδρομητές είναι το πρώτο βήμα εάν θέλετε να δείτε υψηλότερο ποσοστό μετατροπών.

Υπάρχουν μερικά πραγματικά κοινά λάθη μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορείτε εύκολα να αποφύγετε.

# 1 Το περιεχόμενο που στέλνετε δεν είναι αρκετά εστιασμένο

Πολλές εταιρείες κάνουν το λάθος να στείλουν το ίδιο email σε όλους τους συνδρομητές τους. Ωστόσο, είναι πολύ απίθανο όλοι οι χρήστες στη λίστα email σας να ενδιαφέρονται για το ίδιο περιεχόμενο. Εδώ μπαίνει η τμηματοποίηση της λίστας email σας. Μακροπρόθεσμα, η τμηματοποίηση των λιστών email σας θα αυξήσει το ποσοστό μετατροπών.

# 2 Έχοντας μια μονόδρομη συνομιλία

Πολλές εταιρείες κάνουν το λάθος να στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν δίνουν στους αναγνώστες τρόπο να επικοινωνήσουν μαζί τους. Δεν εμπλέκουν τον αναγνώστη σε συνομιλία και ποτέ δεν μιλούν στον αναγνώστη σαν φίλο. Αυτό είναι πρόβλημα.

Χρησιμοποιήστε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιλαμβάνουν ονόματα όπως Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και βεβαιωθείτε ότι οι συνδρομητές σας γνωρίζουν ότι είστε πάντα διαθέσιμοι για να κάνετε μια γρήγορη συνομιλία.

# 3 Βομβαρδίζοντας το κοινό σας με προσφορές και χωρίς πραγματικές πληροφορίες

Αυτό συμβαίνει συνεχώς. Εγγραφήκατε σε μια φόρμα συμμετοχής ελπίζοντας για εκπληκτικές συμβουλές και υπέροχες πληροφορίες, αλλά καταλήγετε να λαμβάνετε μόνο email που αναφέρουν εκπτώσεις και διάφορες μειωμένες τιμές.

Δεν υπάρχει τίποτα κακό με την προώθηση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά πρέπει να συνοδεύεται από εξαιρετικές πληροφορίες που παρέχετε επίσης.

# 4 Δεν περιλαμβάνεται σαφής παρότρυνση για δράση

Αποφασίζετε να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πιστούς συνδρομητές σας για να τους ενημερώσετε και στο τέλος του μηνύματος, συνδέεστε το άμεσα με το προϊόν.

Δυστυχώς, εάν ο σύνδεσμός σας είναι κρυμμένος σε ένα μικρό κείμενο, υπάρχει μια καλή πιθανότητα μερικοί από τους συνδρομητές email σας να δυσκολευτούν να το βρούν.

Η προσθήκη φωτεινών κουμπιών όπως και στην κατασκευή ιστοσελίδων ή το να ζητήσετε από τους χρήστες να κάνουν κλικ σε μια εικόνα για να μεταβούν στη σελίδα προορισμού σας είναι ένας καλός τρόπος για να κάνετε την παρότρυνση για δράση όσο το δυνατόν σαφέστερη.

# 5 Προσπαθώντας να κάνετε το θέμα σας υπερβολικά καινοτόμο

Σίγουρα, σε κάποιο βαθμό, η ύπαρξη μιας ενδιαφέρουσας γραμμής θέματος είναι καλή ιδέα, αλλά αν φτάσει στο σημείο όπου οι συνδρομητές σας δεν έχουν ιδέα για το email σας, γίνεται απλά ενοχλητικό.

Σιγουρευτείτε ότι διατηρείτε τη γραμμή θέματος όσο το δυνατόν πιο ειλικρινής και ενημερωτική.

# 6 Αποστολή email καλωσορίσματος

Ένα κοινό λάθος που βλέπετε να κάνουν οι αρχάριοι είναι να στέλνουν email καλωσορίσματος σε νέους συνδρομητές. Δεν θέλετε ένα γενικό, ευπρόσδεκτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που να λέει "Ευχαριστούμε που εγγραφήκατε!".

Αντί να έχετε ένα άχρηστο email καλωσορίσματος για να ξεκινήσετε τη συνομιλία, δοκιμάστε να κάνετε το πρώτο σας email όσο το δυνατόν πιο ενημερωτικό και χρήσιμο.

# 7 Δεν δίνουν προσοχή στα δεδομένα

Συχνά θα μείνετε με ένα φορτίο πληροφοριών κάθε φορά που στέλνετε ένα email στους συνδρομητές σας. Αυτό περιλαμβάνει το ανοιχτό ποσοστό, την ώρα της ημέρας κατά την οποία τα περισσότερα άτομα άνοιξαν το email σας, τους συνδέσμους στους οποίους έκαναν κλικ κ.λπ. Αυτά τα δεδομένα θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις μελλοντικές καμπάνιες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις οποίες εργάζεστε.

# 8 Εστίαση στην ποσότητα αντί για ποιότητα

Είναι πάντα καλή ιδέα να εστιάσετε στη δημιουργία μιας λίστας με πολύ αφοσιωμένους συνδρομητές παρά σε μια ακόμη μεγαλύτερη λίστα συνδρομητών που δεν ανοίγουν καν τα email σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσετε στην ποιότητα των συνδρομητών σας και όχι στην ποσότητα.

# 9 Αποστολή του email σας σε λάθος στιγμή

Η καλύτερη στιγμή για να στείλετε ένα email είναι το πρωί κατά τις ώρες εργασίας. Αυτό είναι περίπου στις 10-11 π.μ.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

η σημασία των social ιστοσελίδων

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν σημασία και θα έχουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά σταματάμε να ρωτάμε το γιατί. Για μερικούς, ο λόγος είναι σαφής. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια εξαιρετικά πολύτιμη και άμεση πηγή πελατών. Ο σύνδεσμος μεταξύ κοινωνικών μέσων, πωλήσεων και ανάπτυξης είναι εύκολο να αναπτυχθεί. Παρόλο που οι ακόλουθοι ενδέχεται να μην γίνουν πελάτες, εξακολουθούν να είναι σημαντικοί.

1. Ενημέρωση επωνυμίας

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν την τέλεια πλατφόρμα στην κατασκευή ιστοσελίδων για να προσελκύσετε τα άτομα που ενδιαφέρονται για αυτό που κάνετε Είναι επίσης ένας ασυναγώνιστος χώρος για την ανάπτυξη της ταυτότητας και της φωνής της επωνυμίας σας.

2. Ανταγωνιστικότητα, ωριμότητα και εμπιστοσύνη

Ίσως οι πελάτες σας να μην σας βρίσκουν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά μπορείτε σχεδόν να εγγυηθείτε ότι θα το χρησιμοποιήσουν ως σημείο αναφοράς πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Το ίδιο ισχύει και για πιθανούς συνεργάτες, υπαλλήλους… η λίστα συνεχίζεται. Εάν τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ενεργά με έντονα αποτελέσματα, περιεχόμενο και αφοσίωση, είναι πολύ πιο εύκολο για τους πιθανούς πελάτες να ενθουσιαστούν για την επωνυμία σας.

3. SEO και οργανική κίνηση

Η ύπαρξη μεγάλου αριθμού οπαδών μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη όταν πρόκειται για το πιο τεχνικό μέρος του περιεχομένου. Αυτό συμβαίνει επειδή οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν πραγματικά υπόψη την ποιότητα και την αφοσίωση κατά την κατάταξη του περιεχομένου σας. Όσο περισσότερους αφοσιωμένους οπαδούς έχετε, τόσο πιο πιθανό είναι να καταταχτείτε υψηλότερα για οργανικές αναζητήσεις.

4. Προσωπικά άτομα

Επομένως, οι ακόλουθοί σας δεν είναι απαραίτητα όλοι οι πελάτες (ακόμα), αλλά μπορούν να σας δώσουν χρήσιμες πληροφορίες. Όσο περισσότεροι οπαδοί έχετε, τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχετε για να κατανοήσετε ποιος ενδιαφέρεται για την επωνυμία σας και πώς αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας.

5. Οι ακόλουθοι έχουν οπαδούς

Η τελική σημείωση είναι ότι οι ακόλουθοι έχουν οπαδούς… Με την αύξηση των ακολούθων σας επεκτείνετε την προσέγγιση χρηστών και εισέρχεστε σε νέους χώρους γεμάτους νέους πιθανούς πελάτες και συνεργάτες. Αυτό, φυσικά, οδηγεί σε πλήρη επανάληψη της επωνυμίας.

Αγκαλιάστε τη νέα σας διαδικτυακή κοινότητα και βρείτε αποτελεσματικούς τρόπους παραγωγής περιεχομένου για να συνεχίσετε να αυξάνετε τον αριθμό.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προώθηση ιστοσελίδων με video

Αν και μπορείτε τεχνικά να μοιραστείτε οποιονδήποτε παλιό σύνδεσμο βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι πιο πιθανό να είστε αποτελεσματικοί ή ακόμη και να γίνετε viral, εάν δημιουργείτε και βελτιστοποιείτε βίντεο με βάση αυτό που λειτουργεί καλύτερα σε κάθε συγκεκριμένο δίκτυο.

Ευτυχώς υπάρχουν ορισμένες αποδεδειγμένες τακτικές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του θορύβου και στη βελτίωση των πιθανοτήτων για να βλέπουν και να παρακολουθούν το περιεχόμενό σας. Παρακάτω, ρίχνουμε μια ματιά στους 11 τύπους βίντεο που λειτουργούν καλύτερα στα κοινωνικά μέσα, καθώς και μερικές βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να θυμάστε.

1. Συνέντευξη / Ε & Α

Οι ενημερωτικές συνεντεύξεις ή οι ερωτήσεις και απαντήσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε το κοινό σας και να απαντήσετε στις καυτές ερωτήσεις τους.

2. Πίσω από τα παρασκήνια

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναδείξετε την εταιρική σας κουλτούρα και να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και σύνδεση με το κοινό σας.

3. Δυνατότητα / βίντεο προϊόντος

Το βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επισημάνετε ένα προϊόν ή να επιδείξετε μια συγκεκριμένη λειτουργία. Μια ανεπίσημη ανάρτηση κοινωνικών μέσων μπορεί να φαίνεται πιο αυθεντική από μια διαφήμιση και να ενθαρρύνει τους χρήστες να κάνουν κλικ στο "αγορά".

4. Ζωντανά βίντεο

Οι περισσότερες πλατφόρμες στην κατασκευή ιστοσελίδων social προσφέρουν πλέον εγγενείς δυνατότητες ζωντανής ροής και το κοινό το καταναλώνει. Οι ζωντανές ροές είναι ένας φανταστικός τρόπος για να κάνετε την επωνυμία σας να φαίνεται πιο γνωστή ενώ ενισχύει την αφοσίωση και τη σύνδεση με τους θαυμαστές σας.

5. Προσφορές και προσφορές

Προσφέρετε στους οπαδούς των κοινωνικών μέσων σας μια αποκλειστική προσφορά και τραβήξτε την προσοχή τους με ένα εντυπωσιακό βίντεο που προωθεί μια πώληση ή μια προσφορά.

6. Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη

Το καταλαβαίνουμε - η δημιουργία περιεχομένου είναι χρονοβόρα. Αφήστε τους πιστούς θαυμαστές σας να κάνουν μέρος της δουλειάς μοιράζοντας μέρος του περιεχομένου τους. Μπορείτε να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό για τη συλλογή περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες, την προσέγγιση των επιρροών ή την αναζήτηση βίντεο που έχουν δημοσιεύσει οι θαυμαστές σας οργανικά.

7. Δώρα και Διαγωνισμοί

Σε όλους αρέσουν τα δωρεάν πράγματα! Οι διαγωνισμοί είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χρησιμοποιήσετε βίντεο για να επεκτείνετε ακόμη περισσότερο την προσέγγιση χρηστών.

8. Ανακοινώσεις / Αποκαλύψεις

Ανακοινώνοντας κάποια μεγάλα νέα, όπως μια επέκταση ή μια νέα σειρά προϊόντων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το μέρος για να το ανακοινώσετε και ένα διασκεδαστικό βίντεο είναι ο τέλειος τρόπος για να δημιουργήσετε ενθουσιασμό!

9. Εκδηλώσεις

Πατήστε στο FOMO των οπαδών σας δημοσιεύοντας βίντεο από τις δικές σας εκδηλώσεις ή εκδηλώσεις που παρευρίσκεστε. Μπορείτε να εγγράψετε και να επεξεργαστείτε μαζί ανακεφαλαιώσεις ή να δοκιμάσετε ζωντανή ροή.

10. Ειδήσεις / τάσεις

Είτε πρόκειται για δικά σας νέα της εταιρείας σας είτε για μια αντίδραση σε μια σημαντική εκδήλωση ή πολιτιστική στιγμή, ένα βίντεο είναι ο τέλειος τρόπος για να μοιραστείτε τις απόψεις σας.

11. Σεμινάρια / How-Tos

Τελευταίο αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, έχουμε οδηγίες και μαθήματα. Αυτός ο τύπος περιεχομένου είναι στην πραγματικότητα ένας από τους πιο δημοφιλείς στο διαδίκτυο. Ενώ θα πρέπει να τροποποιήσετε τη μορφή (κανείς δεν πρόκειται να παρακολουθήσει ένα βίντεο ξυλουργικής 40 λεπτών στο Facebook), όταν γίνει σωστά, αυτή η μορφή μπορεί να είναι εξαιρετικά επιτυχημένη.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

σεμινάρια ιστοσελίδων στο ίντερνετ

Τα διαδικτυακά σεμινάρια είναι ένα ισχυρό εργαλείο δημιουργίας δυνητικών πελατών και αφοσίωσης. Τα επιτυχημένα διαδικτυακά σεμινάρια αυξάνουν τα έσοδα και καθιστούν τον οργανισμό σας ως ηγέτη σκέψης στο χώρο του. Ωστόσο, η μεγιστοποίηση της συμμετοχής στο σεμινάριο απαιτεί προσπάθεια.

Πολλές βέλτιστες πρακτικές επικεντρώνονται στη μεγιστοποίηση των εγγραφών, αλλά η συμμετοχή στο διαδικτυακό σεμινάριο είναι αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία. Όταν οι υποψήφιοι παρευρίσκονται στα διαδικτυακά σας σεμινάρια, έχετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε σε πραγματικό χρόνο και να δημιουργήσετε μια σχέση. Όμως, πώς μπορείτε να πείσετε το πολυάσχολο στέλεχος που μόλις έχει χρόνο για μεσημεριανό γεύμα; Ευτυχώς, έχουμε μερικές συμβουλές που θα βοηθήσουν:

Προσφορά περιεχομένου υψηλής αξίας και δράσης

Ένα επιτυχημένο διαδικτυακό σεμινάριο ξεκινά με ένα ισχυρό θέμα διαδικτυακού σεμιναρίου όπως για παράδειγμα η κατασκευή ιστοσελίδων. Με όλες τις προσκλήσεις διαδικτυακών σεμιναρίων που λαμβάνουν οι προοπτικές σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το θέμα σας είναι σχετικό με το κοινό σας και ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.

Κρατήστε το σύντομο

Στην ιδανική περίπτωση, η διάρκεια του σεμιναρίου σας θα πρέπει να είναι περίπου μισή ώρα. Περιορίστε το σεμινάριο στο απόλυτο μέγιστο των 45 λεπτών. Η δέσμευση για μια ώρα είναι πολύ μεγάλη για τους περισσότερους ανθρώπους αυτές τις μέρες.

Υπενθύμιση, Υπενθύμιση και Υπενθύμιση ξανά

Βεβαιωθείτε ότι έχετε εφαρμόσει έναν προσεκτικό ρυθμό email πριν από την παράδοση της πρώτης πρόσκλησής σας. Στείλτε τουλάχιστον 3 υπενθυμίσεις σε άτομα που εγγράφονται - προτείνουμε 1 εβδομάδα πριν, 1 ημέρα πριν και 8 π.μ. την ημέρα του διαδικτυακού σεμιναρίου. Αυτό μπορεί να αυτοματοποιηθεί χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ ή την πλατφόρμα διαδικτυακού σεμιναρίου.

Προσφέρετε ένα μικρό δώρο «Ευχαριστώ» στους συμμετέχοντες

Προωθήστε την ανταμοιβή οπτικά σε όλα τα email πρόσκλησης, τα email υπενθύμισης και τη σελίδα προορισμού εγγραφής. Υπενθυμίστε στους συμμετέχοντες για το δώρο «ευχαριστώ» στην αρχή του διαδικτυακού σεμιναρίου. Αναφέρετε ότι πρέπει να παρακολουθήσουν την πλήρη συνεδρία προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η πλατφόρμα καταγράφει σωστά την παρουσία τους στο διαδικτυακό σεμινάριο.

Ενθαρρύνετε τα σχόλια

Ίσως οι συμμετέχοντες έχουν ήδη εγγραφεί στο διαδικτυακό σας σεμινάριο χωρίς τη χρήση δώρου. Υπάρχει ακόμη η ευκαιρία να γλυκανθεί η συνέχεια. Αυξήστε την αφοσίωση και τα περαιτέρω σχόλια στο τέλος του διαδικτυακού σεμιναρίου ζητώντας από τους συμμετέχοντες να ολοκληρώσουν μια έρευνα σχετικά με την εμπειρία τους. Παραδώστε ένα δώρο «ευχαριστώ» για τη συμμετοχή τους στο διαδικτυακό σεμινάριο και την ανταλλαγή των σκέψεών τους. Τα σχόλια των πελατών θα διευκολύνουν την παρακολούθηση των πωλήσεων και τις βελτιώσεις προϊόντων. Και φυσικά, θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το επόμενο διαδικτυακό σας σεμινάριο θα είναι ακόμα καλύτερο από το τελευταίο!

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

συμβουλές για ιστοσελίδες νέων επιχειρήσεων

Οι περισσότερες νεοσύστατες επιχειρήσεις δήλωσαν ότι επενδύουν περισσότερο στην ομάδα παρά στην ίδια την ιδέα. Εκτός από μια ισχυρή ομάδα, το μάρκετινγκ είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για να ξεκινήσετε. Το καλό μάρκετινγκ μπορεί να σας δώσει την ευκαιρία να μοιραστείτε πραγματικά το όραμά σας, την αποστολή και τους στόχους σας με τον έξω κόσμο.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε 10 καινοτόμες και διασκεδαστικές συμβουλές μάρκετινγκ για μια εκκίνηση:

1. Γνωρίστε τον χρήστη σας πολύ καλά.

Αξιολογήστε βαθύτερα από το να καταλάβετε ποιοι είναι - εξετάστε τα ενδιαφέροντά τους, τις καθημερινές τους ρουτίνες, τους πόνους και τα κέρδη τους κ.λπ. Όσο περισσότερες πληροφορίες τόσο το καλύτερο. Μια κοινή παγίδα είναι να πιστεύουμε ότι ο καθένας είναι στόχος - και αν προσπαθήσετε να απευθυνθείτε σε όλους, δεν θα δημιουργήσετε συνδέσεις με τους πραγματικούς δυνητικούς πελάτες σας.

2. Καθίστε με την ομάδα σας και συμμετάσχετε τους στο σχέδιο μάρκετινγκ.

Η ομαδική εργασία είναι αυτό που κάνει ένα προϊόν σημαντικό, αποφεύγει παρεξηγήσεις, εξοικονομεί χρόνο και χρήμα και ευθυγραμμίζει τις προσδοκίες. Η μαγεία τείνει πάντα να συμβαίνει όταν όλοι κάθονται σε ένα τραπέζι - όταν κάθε άτομο είναι σε θέση να εκτοξεύσει ιδέες που μπορούν να κάνουν μια ιδέα να αναπτυχθεί πιο γρήγορα.

3. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εξασφαλίστε ποιοτικό περιεχόμενο.

Η παράβλεψη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν πρέπει καν να είναι πλέον επιλογή. Η πρόσληψη ενός αξιόπιστου διαχειριστή για την κατασκευή ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων θα πρέπει σίγουρα να είναι μέρος της μεγαλύτερης εικόνας, αλλά έως ότου έχετε αυτά τα χρήματα για να ξοδέψετε, να είστε αυθεντικοί, συνεπείς, να μιλήσετε στο κοινό-στόχο σας και να τους ενημερώσετε ότι το προϊόν σας επιλύει ένα από τα προβλήματα τους.

4. Παρακολουθήστε εκδηλώσεις.

Αν και ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή, οι εκδηλώσεις δικτύωσης εξυπηρετούν έναν πολύ σημαντικό σκοπό στον επιχειρηματικό κόσμο. Φροντίστε να προσδιορίσετε τα συμβάντα στον κλάδο της εκκίνησής σας, προκειμένου να αποφύγετε να μην γνωρίσετε κανέναν που σας ενδιαφέρει. Αφιερώστε χρόνο για να παρουσιάσετε τον εαυτό σας και το προϊόν σας. Είναι σίγουρα ο καλύτερος τρόπος για να αναπτυχθεί ένα δίκτυο δυνητικών πελατών, μιλώντας μαζί τους πρόσωπο με πρόσωπο.

5. Αγοράστε τον εαυτό σας.

Ως ιδρυτής ή ιδιοκτήτης μιας νεοσύστατης εταιρείας, είστε το δημόσιο πρόσωπο (ή ένα από τα πρόσωπα) της εταιρείας σας. Φροντίστε να είστε πάντα επαγγελματίες και να παρουσιάζετε τον εαυτό σας καλά. Πείτε τα σωστά πράγματα, να είστε ανοιχτοί και ειλικρινείς, αλλά αποφύγετε ορισμένα θέματα (ειδικά στα κοινωνικά μέσα) για να αποφύγετε τις συγκρούσεις.

6. Μην πουλάτε απλώς, προσελκύστε!

Φυσικά, θέλετε να πραγματοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πωλήσεις, αλλά δεν υπάρχει απολύτως τίποτα κακό με το να προσφέρετε στους πελάτες σας μια μάρκα στην οποία αισθάνονται επίσης μέρος. Τίποτα δεν είναι καλύτερο από τους χρήστες που προτείνουν επίσης το προϊόν σας στο περιβάλλον τους.

7. Αναπτύξτε μια αφήγηση που διαφοροποιεί την εταιρεία σας από τους άλλους.

Ξεκινήστε παρουσιάζοντας την ιδέα ή το προϊόν σας ως κάτι υπέροχο που θα μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο.

8. Παρακολούθηση.

Οι πελάτες δεν ενδιαφέρθηκαν ποτέ να δώσουν σχόλια για ένα προϊόν. Σιγουρευτείτε ότι κάνετε ό, τι είναι δυνατό, ότι υπάρχουν θετικά σχόλια, αλλά αν όχι, ελπίζουμε ότι θα μάθετε μερικά πολύτιμα μαθήματα.

9. Μετρήστε τα αποτελέσματα και χρησιμοποιήστε τα για να μεγαλώσετε.

Για να δείτε εάν οι στρατηγικές και οι ενέργειές σας λειτουργούν, πρέπει παρακολουθείτε τα αποτελέσματα! Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε τα KPIs (Βασικοί δείκτες απόδοσης) ως εργαλείο μέτρησης. Μερικά από τα βασικά KPI είναι: ποσοστά μετατροπών, ποσοστά εγκατάλειψης, διάρκεια μιας επίσκεψης στον ιστότοπο, αριθμός επισημάνσεων "μου αρέσει" και ούτω καθεξής.

10. Μελετήστε τον ανταγωνισμό σας και αν τα πάει καλύτερα, αντιγράψτε από αυτόν.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσετε όλες τις αξίες και την ταυτότητά σας, αλλά ενώ ερευνάτε το μάρκετινγκ και την επικοινωνία του ανταγωνισμού σας, προσπαθήστε να δείτε αν τα επιτυχημένα σημεία τους θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν την εκκίνηση σας.  

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

βήματα μάρκετινγκ ιστοσελίδων

Βήμα 1: Ορίστε το κοινό-στόχο και τις ανάγκες πληροφοριών τους:

Στο B2B, ο ορισμός του στοχευμένου κοινού ή της αναγνωσιμότητας συνεπάγεται στη γνώση του κλάδου, του μεγέθους της εταιρείας και του τίτλου της προοπτικής, των ευθυνών, της εκπαίδευσης και του βαθμού γνώσης στο επιλεγμένο θέμα σας, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τον τύπο του προϊόντος σας στην επιχείρησή τους. Θα πρέπει επίσης να σκεφτείτε τις ανάγκες πληροφόρησης των προοπτικών στο στάδιο της διαδικασίας αγοράς την οποία προσεγγίζετε.

Βήμα 2: Επιλέξτε μια μορφή ή μέσο για το δικό σας μαγνήτη πελατών:

Το περιεχόμενο στην κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να παρουσιαστεί σε πολλές μορφές και μέσα. Η επιλογή σας μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στην επιτυχία της καμπάνιας μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

Εκτός από τις εκθέσεις που παρέχουν έγκυρες πληροφορίες ή τις αναφορές με δυνατότητα λήψης, υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές. Μπορείτε να:

· Προσφέρετε δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο, διαδικτυακό μάθημα, podcastinfographic ή αφίσα.

· Δημοσιεύστε ένα βίντεο στον ιστότοπό σας ή στο YouTube.

· Στείλτε ένα CD ήχου ή DVD.

· Φορτώστε χρήσιμα δεδομένα και περιεχόμενο σε ένα USB stick.

Το κλειδί είναι να σκεφτείτε πέρα από έγκυρες πληροφορίες ή τις αναφορές με δυνατότητα λήψης. Εναλλακτικά μέσα, επειδή είναι λιγότερο κοινά, συχνά κερδίζουν περισσότερη προσοχή.

Βήμα 3: Δημιουργήστε έναν υπέροχο τίτλο για τους πελάτες-μαγνήτη:

Ίσως ο μεγαλύτερος παράγοντας που καθορίζει εάν οι υποψήφιοι πελάτες θα ζητήσουν το δωρεάν περιεχόμενό σας είναι ο τίτλος σας. Ο σκοπός είναι να τραβήξει την προσοχή των υποψηφίων, να δημιουργήσει ενδιαφέρον και περιέργεια και να τους αναγκάσει να ζητήσουν το προϊόν σας.

Βήμα 4: Έρευνα, οργάνωση και σύνταξη του περιεχομένου:

Το ποσό της έρευνας που πρέπει να κάνετε εξαρτάται από τις γνώσεις σας για το θέμα. Αλλά ακόμη και αν γνωρίζετε καλά το θέμα, κάντε κάποια εξωτερική έρευνα για να αυξήσετε τις γνώσεις σας για το θέμα με γεγονότα, αριθμούς και ιδέες έξω από τη δική σας.

Μόλις συγκεντρώσετε το περιεχόμενό σας, σκεφτείτε πώς να οργανώσετε και να παρουσιάσετε το υλικό. Μερικές φορές το περιεχόμενο υπαγορεύει φυσικά ένα συγκεκριμένο οργανωτικό σχήμα, όπως αλφαβητική ή χρονολογική σειρά. Σε άλλες περιπτώσεις, κάτι τόσο απλό όσο μια αριθμημένη λίστα μπορεί να κάνει. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε μια μορφή Q&A, όπως σε μια σελίδα FAQ σε έναν ιστότοπο.

Τέλος, γράψτε το έγγραφό σας. Μόλις ολοκληρωθεί το έγγραφο, επεξεργαστείτε το για να το κάνετε πιο αυστηρό, πιο καθαρό και καλύτερο και, στη συνέχεια, ζητήστε έναν έλεγχο από έναν επαγγελματία διορθωτή.

Βήμα 5: Δημιουργήστε μια σελίδα προορισμού για λήψεις:

Μια σελίδα προορισμού είναι μια αυτόνομη ιστοσελίδα όπου o υποψήφιος πελάτης μπορεί να ζητήσει το δωρεάν προϊόν σας. Σε μια σωστά σχεδιασμένη, αποτελεσματική σελίδα προορισμού, υπάρχουν μόνο δύο επιλογές: Ζητήστε το δωρεάν προϊον ή φύγετε. Επομένως, το ποσοστό μετατροπής - το ποσοστό των επισκεπτών που συμπληρώνουν και υποβάλλουν τη φόρμα σας - είναι πολύ υψηλότερο σε ειδικές σελίδες προορισμού από ότι στις αρχικές σελίδες ή σε άλλες ιστοσελίδες.

Βήμα 6: Αυξήστε την επισκεψιμότητα στη σελίδα προορισμού σας:

Υπάρχουν επτά οικονομικοί τρόποι για να κάνετε επιτυχίες στον ιστότοπό σας: εκτέλεση διαφημίσεων Google, μέσω μάρκετινγκ συνεργατών, συμμετοχή σε αναδυόμενα παράθυρα συν-εγγραφής, αγορά διαφημίσεων που φιλοξενούνται στον ιστό, σήμανση μέσω email, αγορά διαδικτυακών διαφημίσεων και τέλος πραγματοποίηση ιογενούς μάρκετινγκ προσθέτοντας μια γραμμή στα εξερχόμενα μηνύματα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αναφέρει, "Μη διστάσετε να προωθήσετε αυτό το email στους φίλους σας, ώστε να μπορούν να απολαύσουν αυτήν την ειδική προσφορά."

Υπάρχουν πολλοί άλλοι οικονομικοί τρόποι για να βρείτε επιτυχίες στον ιστότοπό σας, όπως καρτ-ποστάλ, επιστολές πωλήσεων, έντυπες διαφημίσεις, ιστολόγια, διαφημίσεις κοινωνικών μέσων ή δημοσιεύσεις, διαδικτυακά σεμινάρια ή podcast.

Βήμα 7: Εκπλήρωση επιθυμιών:

Όταν ένας υποψήφιος αναζητά το δωρεάν προϊόν σας, πρέπει να παραδίδετε ηλεκτρονικούς μαγνήτες πελατών, όπως λήψεις PDF, μέσα σε δευτερόλεπτα ή λεπτά. Οι φυσικοί μαγνήτες πελατών, όπως βιβλία ή DVD, θα πρέπει να ταχυδρομηθούν εντός 24 έως 48 ωρών.

Βήμα 8: Δώστε συνέχεια:

Αν και οι απόψεις ποικίλλουν, προτιμήστε να ζητήσετε από τους υποψήφιους πελάτες να δώσουν και τον αριθμό τηλεφώνου τους και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους για να επιτρέψουν στους πωλητές να συνεχίσουν.

Βήμα 9: Εξασφαλίστε ραντεβού ή συνομιλία:

Τα στελέχοι μάρκετινγκ συχνά πρέπει να θυμούνται ότι ο απώτερος στόχος του μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι να δώσουν πληροφορίες αλλά να πουλήσουν κάτι. Έτσι, τελικά, πρέπει να κάνετε το επόμενο βήμα στη διαδικασία πωλήσεων, η οποία εξασφαλίζει ένα ραντεβού - είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω τηλεφώνου - με την προοπτική να πραγματοποιήσετε προσωπικές πωλήσεις.

Εάν έχετε κάνει σωστά τα βήματα ένα έως εννέα, θα έχετε το πλεονέκτημα να πραγματοποιήσετε αυτήν την πώληση, για διάφορους λόγους. ‘Οπως προσφέροντας έναν μαγνήτη πελατών, θα έχετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες και, συνεπώς, περισσότερα ραντεβού πωλήσεων. Όσο περισσότερα ραντεβού έχετε, τόσο περισσότερες πωλήσεις θα κλείσετε. 

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας