espa banner
twitter e shop kataskevi

Παρακαλώ αξιολογήστε


 

Το να γράψετε ένα φοβερό tweet είναι αρκετά σπουδαίο από μόνο του αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το tweet σας θα διαβαστεί. Ακόμα και αν έχετε χιλιάδες (ή εκατοντάδες χιλιάδες) followers, τα tweets σας μπορεί να “πέσουν στο κενό”.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Αν μη τι άλλο, το Twitter δεν χρησιμοποιεί αλγόριθμο για να υπολογίσει ποιος βλέπει το tweet.  Αυτό σημαίνει ότι αν το tweet σας έχει σταλεί όταν δεν υπάρχει κανείς εκεί για να το δει, δεν θα το δει κανείς. Αυτή είναι η διαφορά με τα δίκτυα σαν το Facebook, που χρησιμοποιεί αλγόριθμους βασισμένους στα προφίλ των ανθρώπων, ακόμα και αν το περιεχόμενο δημοσιεύτηκε ενώ εκείνοι ήταν εκτός σύνδεσης.
Έτσι, για να δουν τα tweets σας, πρέπει να έχετε στρατηγική με το timing σας, το περιεχόμενο κτλ.

Σας προτείνουμε επτά εύκολους τρόπους για να ενισχύστε το ‘reach’ σας στο Twitter:

  1. Συγχρονίστε το σωστά
    Ένα μεγάλο κομμάτι του ‘reach’ σας στο Twitter καταλήγει στο αν τουιτάρατε την κατάλληλη στιγμή. Η κατάλληλη στιγμή θα διαφέρει για το κάθε ‘brand’ βέβαια, αφού η κατάλληλη στιγμή σε αυτή τη περίπτωση σημαίνει “όταν το κοινό σας είναι online ”. Έτσι για να μεγιστοποιήσετε το ‘reach’ σας, μελετήστε πόσο καλά τα παλιότερα tweets απέδωσαν και σχεδιάστε μελλοντικά  tweets για τις αποδοτικότερες ώρες της ημέρας. Συνεχίστε να βελτιώνετε το timing σας καθώς μαθαίνετε περισσότερα για το πότε το κοινό σας είναι online.
  2. Να επαναλαμβάνεστε
    Το να επαναλαμβάνεστε μπορεί να σας φαίνεται ότι θα ενοχλούσε τους followers σας, αλλά στην ουσία αυτό που συμβαίνει είναι ότι φέρνετε το tweet σας μπροστά σε ένα διαφορετικό κοινό σε διαφορετική  στιγμή. Σιγουρευτείτε ότι αλλάζετε τη σύνταξη των tweets σας, αλλιώς θα φανείτε σαν spam. Με το να επαναλαμβάνετε tweets είναι ο τέλειος τρόπος για να πειραματιστείτε για να βρείτε τις καλύτερες ώρες για να τουιτάρετε γι’αυτό προσέξτε ποια έχουν τη μεγαλύτερη ανταπόκριση.
  3. Ζητήστε βοήθεια
    Έχετε φίλους στο Twitter; Γιατί δεν τους ζητάτε να σας βοηθήσουν να προωθήσετε τα tweets σας; Κάποιες φορές ένα απλό μήνυμα που ζητά ένα retweet ή ‘engagement’ είναι αρκετό για να  παρακινήσει ένα φίλο να κάνει μια μικρή χάρη. Και αν υπάρχουν άτομα που μπορούν και επηρεάζουν (influencers) – δηλαδή  άτομα με μεγαλύτερο, περισσότερο ‘engaged’ following – ένα απλό retweet από αυτούς  θα συμβάλλει σημαντικά στο να αυξήσει την προβολή σας.
  4. Χρησιμοποιείστε keywords και hashtags
    Αν χρησιμοποιείτε την στάνταρ ορολογία του χώρου, τα ‘trending hashtags’ και τα συνήθη keywords στα tweets σας, θα είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν στην αναζήτηση. Αν για παράδειγμα είστε εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων και μόλις ολοκληρώσατε ένα εντυπωσιακό ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλετε να κάνετε ένα tweet ώστε να γνωστοποιήσετε την υπηρεσία που παρέχετε τότε θα βοηθήσει το  hashtag κατασκευή e-shop. Αυτό θα επιτρέψει στο tweet σας να διαβαστεί όχι μόνο από τους followers σας και ίσως από μερικούς απ’ τους δικούς τους  followers, αλλά από ένα πολύ μεγαλύτερο και ευρύτερο κοινό που χρησιμοποιεί την αναζήτηση στο Twitter.
  1. Να είστε επίκαιροι όσον αφορά το θέμα  
    Αναφέροντας ένα ‘trending’ θέμα μπορεί να συμβάλλει στο να αυξηθεί το ‘reach’ σας, αλλά μόνο αν αυτό γίνεται με το σωστό τρόπο. Αφού τα ‘trending’ θέματα είναι εκείνα στα οποία βλέπουμε ένα μεγάλο όγκο από tweets, θα μπορούσατε να βάλετε το tweet σας μπροστά από ένα τεράστιο κοινό. Ωστόσο, θα συναγωνίζεστε με ένα πλήθος άλλων tweets, έτσι δεν θα πρέπει να είστε μόνο πολύ σχετικοί με το εκάστοτε θέμα αλλά επίσης το περιεχόμενο σας να είναι μοναδικό, ενδιαφέρον και ευχάριστο.
  2. Κάντε Tag συχνά
    Με το να συμπεριλαμβάνετε usernames και με το να ταγκάρετε χρήστες στις φωτογραφίες που τουιτάρετε, θα τους ειδοποιήσετε και θα τους ενθαρρύνετε να αλληλεπιδράσουν με κάποιο τρόπο με εσάς. Αν κάνουν ‘retweet’ το tweet σας, για παράδειγμα, θα διαβαστεί απ’ τους δικούς τους followers, οι οποίοι θα μπορούσαν ενδεχομένως  να κάνουν με τη σειρά τους retweet, διαδίδοντας το tweet σας σε εκατοντάδες χρήστες που δεν θα μπορούσαν να το έχουν δει σε αντίθετη περίπτωση.
  3. Προσθέστε εικαστικά
    Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, μην ξεχνάτε να περιλαμβάνετε visuals στα tweets σας όποτε αυτό είναι δυνατό. Ένα tweet το οποίο περιέχει μια εικόνα ή ένα video θα εμφανιστεί μεγαλύτερο στα timelines των χρηστών και έτσι θα είναι πιο πιθανό να κάνουν ‘engage’ σε αυτό καθώς και να το διαμοιράσουν με το δίκτυο τους.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι