espa banner
Διαφήμιση ιστοσελίδας στο web μέσω facebook και adwords

Παρακαλώ αξιολογήστε


Παρόλο που οι δύο πλατφόρμες τοποθετούνται συχνά ως ανταγωνιστές, τίποτα δε θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Πολλές επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο Google και Facebook, με σκοπό να επιτύχουν τη μέγιστη προβολήνα αυξήσουν τις πωλήσεις και να βρουν καινούργιους πελάτες, υιοθετώντας διαφορετικές στρατηγικές που συμβαδίζουν με τη λειτουργικότητα κάθε πλατφόρμας και βλέποντας αξιοσημείωτη απόδοση των διαφημιστικών τους δαπανών.Παρακάτω, θα δείτε τι διακρίνει τα Google AdWords και Facebook Ads, πως αυτές οι δύο πλατφόρμες δουλεύουν και γιατί να εξετάσετε την περίπτωση να χρησιμοποιήσετε και τα δύο ως μέρος της δικής σας ευρύτερης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ εφόσον έχετε ολοκληρώσει πλέον την κατασκευή ιστοσελίδας και έχετε περάσει στο επόμενο στάδιο προβολής και προώθησης των προϊόντων ή υπηρεσιών σας..

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ 
Google AdWords και Facebook Ads;

Πριν εξεταστούν τα διάφορα πλεονεκτήματα και τα χαρακτηριστικά των Google AdWords και Facebook Ads, είναι σημαντικό να καταλάβουμε την βασική διαφορά ανάμεσα στις δύο πλατφόρμες.

Google AdWords: Πληρωμένη Αναζήτηση

To Google AdWords είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο και πιο δημοφιλής PPC διαφημιστική πλατφόρμα. Το AdWords είναι τόσο ευρέως χρησιμοποιημένο, που έχει γίνει συνώνυμο με τον όρο ”πληρωμένη διαφήμιση”. Οι δύο όροι χρησιμοποιούνται εναλλάξιμα, παρόλο που κι άλλες πλατφόρμες δουλεύουν με παρόμοιο τρόπο.Η πληρωμένη αναζήτηση επικεντρώνεται σε στοχευμένες λέξεις-κλειδιά και στη χρήση διαφημίσεων που βασίζονται σε κείμενο. Οι διαφημιζόμενοι χρησιμοποιούν AdWords με  ανταγωνισμό στις λέξεις κλειδιά- συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις συμπεριλαμβάνονται σε ερωτήματα αναζήτησης που έχουν εισαχθεί από χρήστες της Google- με την ελπίδα ότι οι διαφημίσεις τους θα εμφανίζονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης γι’ αυτά τα ερωτήματα. Κάθε φορά που ο χρήστης κάνει κλικ σε μία διαφήμιση, ο διαφημιζόμενος χρεώνεται ένα συγκεκριμένο ποσό, γι’ αυτό και ονομάζεται αυτή η διαδικασία ”pay per click”. Η διαδικασία PPC κι οι βελτιστοποιημένες προσφορές είναι περίπλοκα θέματα. Στην ουσία, οι χρήστες πληρώνουν για τη δυνατότητα εύρεσης νέων πελατών με βάση τις λέξεις-κλειδιά και τους όρους αναζήτησης που εισέρχονται στο Google.Facebook Ads: Πληρωμένο Κοινωνικό ΜέσοΤο Facebook Ads είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού που είναι γνωστό ως ”Πληρωμένο Κοινωνικό Μέσο” ή πρακτική διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τον μεγαλύτερο αριθμό μηνιαίων χρηστών από κάθε άλλο κοινωνικό μέσο στον κόσμο, το Facebook έχει γίνει ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό και πιθανώς κερδοφόρο κομμάτι πολλών ψηφιακών επιχειρηματικών στρατηγικών διαφήμισης.Παρόλο που η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να θεωρηθεί παρόμοια με AdWords, καθώς οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν και τις δύο πλατφόρμες προωθούν ουσιαστικά τις επιχειρήσεις τους μέσω διαδικτύου, εδώ είναι που σταματούν κι οι ομοιότητες. Σε αντίθεση με την πληρωμένη αναζήτηση, που βοηθά τις επιχειρήσεις να βρουν καινούργιους πελάτες μέσω λέξεων-κλειδιών, η πληρωμένη διαφήμιση στα social βοηθά τους χρήστες να βρουν επιχειρήσεις που βασίζονται σε πράγματα που τους ενδιαφέρουν και τους τρόπους με τους οποίους συμπεριφέρονται online.Όσον αφορά τη βασική διαφορά μεταξύ Google AdWords και Facebook Ads, μπορείτε να σκεφτείτε το εξής: Το AdWords σας βοηθά να βρείτε καινούργιους πελάτες, ενώ το Facebook βοηθά τους καινούργιος πελάτες να σας βρουν.Μετά τη βασική διαφορά ανάμεσα στα Google AdWords και Facebook Ads (ή πληρωμένη αναζήτηση και πληρωμένο κοινωνικό μέσο), ας δούμε τα δυνατά σημεία κάθε πλατφόρμας και πόσο αυτά τα εργαλεία online μάρκετινγκ μπορούν να αξιοποιηθούν αποτελεσματικά.Πλεονεκτήματα Google AdWordsΩς η πιο γνωστή στον κόσμο και ευρέως χρησιμοποιημένη μηχανή αναζήτησης, το Google θεωρείται ο πραγματικός αρχηγός στην online διαφήμιση. Το Google προσφέρει στους διαφημιζόμενους πρόσβαση σε μία ένα πρωτοφανές και ασύγκριτο δυνητικό κοινό χρηστών που ενεργητικά αναζητά αγαθά κι υπηρεσίες.Οι προσφορές διαφήμισης στο Google χωρίζονται σε δύο κύρια δίκτυα- στο Search Network και στο Display Network. Το Search Network συμπεριλαμβάνει ολόκληρο το Google ως μηχανή αναζήτησης κι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να υποβάλλουν προσφορές σε εκατομμύρια λέξεις-κλειδιά και φράσεις για να στοχεύσουν σε υποψήφιους πελάτες.Το Google Display Network, το οποίο προσφέρει στους διαφημιζόμενους περισσότερες οπτικές διαφημίσεις όπως banners, αγγίζει περίπου το 98% του Παγκόσμιου Ιστού, καθιστώντας την εξαιρετική επιλογή για τους διαφημιζόμενους που θέλουν να επιτύχουν στόχους μάρκετινγκ που δεν είναι κατ’ ανάγκη οδηγούμενοι από μετατροπές, όπως αυτές των διαφημίσεων PPC.

Ένα Τεράστιο ΚοινόΈνα από τα κύρια πλεονεκτήματα στη χρήση του Google σαν μία πλατφόρμα διαφήμισης είναι η τεράστια έκτασή του. Το Google διαχειρίζεται περισσότερα από 40000 ερωτήματα αναζήτησης κάθε δευτερόλεπτο, συνολικά περισσότερες από 1.2 τρισεκατομμύρια αναζητήσεις ανά έτος. Καθώς το Google γίνεται όλο και πιο εξελιγμένο- εν μέρει με την αυξανόμενη εξάρτηση της από την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης- αυτός ο εκπληκτικός όγκος αναζήτησης είναι πιθανό να αυξηθεί, καθώς κι η δυνατότητα των διαφημιζομένων να προσεγγίσουν νέους πελάτες.Πιο απλά, καμία άλλη μηχανή αναζήτησης δεν μπορεί να προσφέρει το πιθανό κοινό που μπορεί η Google. Αυτή η τεράστια πιθανή πηγή από πιθανούς πελάτες, καθιστά την Google εξαιρετική προσθήκη στη στρατητική ψηφιακού μάρκετινγκ. Αλλά όταν συνδυάζεται με τα ακριβέστερα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί το AdWords είναι η πιο δημοφιλής κι ευρέως χρησιμοποιούμενη PPC πλατφόρμα στον κόσμο.

Μία κατάσταση δίκαιη για όλους τους εμπλεκόμενους

Μία από τις μεγαλύτερες παρανοήσεις ανάμεσα σε αυτούς που είναι καινούργιοι με το PPC είναι ότι όποιoς έχει το μεγαλύτερο διαφημιστικό προϋπολογισμό, αυτομάτως με κάποιο τρόπο κερδίζει στις διαφημίσεις Google. Ευτυχώς, το AdWords επικεντρώνεται κυρίως στην ποιότητα και τη συνάφεια των διαφημίσεων, όχι στα πόσα ξόδεψαν οι διαφημιζόμενοι.Όσο πιο σχετική είναι μία διαφήμιση στο χρήστη, τόσο καλύτερη θα είναι η εμπειρία που θα έχει- άρα είναι πιο πιθανό να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το Google ως κινητή μηχανή αναζήτησης. Γι’ αυτό το λόγο, το Google AdWords επιβραβεύει τη συνάφεια και την ποιότητα πάνω από όλους τους παράγοντες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι έξυπνοι διαφημιζόμενοι με σχετικές, βελτιστοποιημένές, υψηλής ποιότητας διαφημίσεις σπάνια πρέπει να υποβάλλουν προσφορές τόσο πολύ, όσο οι διαφημιζόμενοι με φτωχότερες διαφημίσεις.Ορισμένες λέξεις κλειδιά μπορεί να κοστίσουν περισσότερο από άλλες. Αλλά το πόσα πρέπει να προσφέρουν οι διαφημιστές εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα και τη συνάφεια των διαφημίσεών τους. Ορισμένες μετρήσεις είναι πιο σημαντικές για την Google στην αξιολόγηση της ποιότητας και της συνάφειας από άλλες, όπως το ποσοστό κλικ, το οποίο θεωρείται αξιόπιστη ένδειξη της συνολικής ποιότητας και της εκλκυστικότητας μίας διαφήμισης.Ένα Ευρύ Φάσμα Μορφών ΔιαφήμισηςΌταν το AdWords πρωτοεμφανίστηκε το 2000, οι διαφημίσεις που βασίζονταν σε κείμενο, τις οποίες το Google παρουσίασε παράλληλα με τα αποτελέσματα αναζήτησης, ήταν τουλάχιστον στοιχειώδης- αλλά περιείχαν πολλά από τα ίδια στοιχεία που μπορούν να φανούν στις σημερινές διαφημίσεις.Παρόλο που οι PPC διαφημίσεις στο AdWords, παραμένουν βασισμένες σε κείμενο, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να έχουν πλεονέκτημα ενός εκπληκτικού αριθμού λειτουργιών για να κάνουν τις διαφημίσεις τους πιο επιτακτικές και δελεαστικές για τους πιθανούς πελάτες. Οι επεκτάσεις διαφημίσεων, οι σύνδεσμοι ιστοτόπων, οι κριτικές χρηστών, η γεωγραφική στόχευση και πλήθος άλλων λειτουργιών, είναι διαθέσιμες στους διαφημιζόμενους, προσφέροντας ένα απαράμιλλο επίπεδο προσαρμογής κι ελέγχου. Η Google, προσφέρει και μορφές διαφημίσεων προσαρμοσμένες στις μοναδικές ανάγκες συγκεκριμένων τύπων επιχειρήσεων. Αυτές ξεπερνούν κατά πολύ την τυπική εμπειρία διαφημίσεων με βάση το κείμενο και ενσωματώνουν πλούσια οπτικά στοιχεία, όπως εικόνες υψηλής ανάλυσης και διαδραστικά δεδομένα χάρτη. Δεν έχει σημασία τι πουλάτε ή σε ποιον, το θέμα είναι ότι υπάρχει μία μορφή διαφήμισης ή μία λειτουργία που θα κάνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας πιο ελκυστικές για την στοχευμένη αγορά σας. Η Google εφαρμόζει νέες μορφές και λειτουργίες διαφημίσεων, ενισχύοντας περαιτέρω τους διαφημιζόμενους να προσεγίσουν νέο κοινό και να οδηγούν νέες επιχειρήσεις.Τα πλεονεκτήματα των Facebook AdsΣτις μέρες μας, οι Facebook Ads είναι πρωτοπόροι στον τομέα των κοινωνικών πληρωμών και έχουν καταστεί κεντρικό κομμάτι των  στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ πολλών επιχειρήσεων.Απαράμιλλο κοινό

Όπως το Google AdWords, το Facebook διαθέτει ένα πραγματικά μεγάλο παγκόσμιο κοινό. Με περισσότερους από 1.55 δισεκατομμύρια χρήστες ενεργούς χρήστες κάθε μήνα- περισσότερο από το ένα πέμπτο του συνολικού πληθυσμού – το Facebook δεν έχει αντίπαλο, όταν πρόκειται για τον τεράστιο όγκο κοινού. Ωστόσο, αντί να εκθέτονται οι διαφημιζόμενοι και τα μηνύματά τους σε αυτό το τεράστιο κοινό, η πραγματική δύναμη του Facebook, έγκειται στο ότι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύσουν τους χρήστες.

Μία Εγγενώς Οπτική Πλατφόρμα

Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι έντονα οπτικές. Οι διαφημίσεις στο Facebook συνδυάζονται απρόσκοπτα με τα βίντεο, τις εικόνες κι άλλο οπτικό περιεχόμενο στην αρχική του Facebook των χρηστών. Αυτό επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αξιοποιούν όχι μόνο τις έντονες πειστικές ιδιότητες των οπτικών διαφημίσεων, αλλά να το κάνουν με τέτοιο τρόπο, ώστε να μεταδίδουν τα μήνυματα που κάνουν τις διαφημίσεις υψηλής ποιότητας, τόσο συναρπαστικές.Το Facebook αξιολογεί συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να προσφέρει στους διαφημιζόμενους μία ανώτερη πλατφόρμα μάρκετινγκ και στους χρήστες μία ικανοποιητική, που επιβραβεύει online εμπειρία. Ακόμη, συνεχίζει να παραμένει μία εγγενώς οπτική πλατφόρμα – ένα σημαντικό σημείο πώλησης για πολλούς διαφημιζόμενους

Απίστευτο ROI

Οι επιχειρήσεις κι οι marketers που πειραματίζονται με Facebook Ads είναι συχνά εντυπωσιασμένοι με τις λεπτομέρειες στόχευσης, όπως επίσης και με τα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους για να δημιουργήσουν όμορφες, συναρπαστικές διαφημίσεις. Ωστόσο, ένα στοιχείο των Facebook Ads που συνεχώς φέρνει τους νεοφερμένους προ εκπλήξεως είναι η πιθανή απόδοση στην επένδυση που προσφέρει η διαφήμιση στο Facebook και πόσο οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επεκτείνουν έναν περιορισμένο προϋπολογισμό διαφημίσεων στην πλατφόρμα.Παρόλο που ο προϋπολογισμός μιας διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook θα ποικίλει σημαντικά, ανάλογα με μία σειρά παραγόντων, όπως η εμβέλεια, η ανταλλαγή μηνυμάτων κι οι γενικοί στόχοι της καμπάνιας, οι διαφημίσεις Facebook είναι εξαιρετικά προσιτές, ιδίως όταν εξετάζουμε τον πιθανό αντίκτυπό τους και τον βαθμό λεπτομέρειας
με τον οποίο οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύσουν στο ιδανικό κοινό τους. Αυτά, κάνουν το Facebook μία πολύ ελκυστική πρόταση για τις μικρές επιχειρήσεις και τις εταιρίες με περιορισμένους πόρους- όχι μόνο μεγάλες μάρκες με τεράστιους προϋπολογισμούς μάρκλετινγκ. Σε συνδυασμό και με τις αξιοσημείωτες πιθανές αποδόσεις που προσφέρει η πλατφόρμα, οι διαφημίσεις στο Facebook αποτελούν μία από τις πλέον καλύτερες λύσεις online διαφήμισης που διατίθενται σήμερα.

Google AdWords και Facebook Ads: Ποια πρέπει να χρησιμοποιείτε;

Και τα Google AdWords και τα Facebook είναι απίστευτα ισχυρές διαφημιστικές πλατφόρμες που εξυπηρετούν σχεδόν κάθε τύπο επιχείρησης.Η αξιοποίηση της δύναμης της πληρωμένης αναζήτησης είναι μία αξιοσημείωτα αποτελεσματική στρατηγική διαφήμισης. Παρόλο που πρέπει να παραμείνει και στα δύο Google Adwords και Facebook Ads, είναι ζωτικής σημασίας να καταλάβετε πως να χρησιμοποιείτε καλύτερα κάθε πλατφόρμα για μεγαλύτερο ROI και καλύτερη επαγγελματική ανάπτυξη.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι