5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

kataskevi eshop fb

Έχετε πραγματοποιήσει ποτέ αγορές στο Facebook; Δεν είναι μυστικό ότι το Facebook, παρουσίασε αυτή την ευκαιρία μερικά χρόνια πριν και 140 εκατομμύρια χρήστες εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους. Υπάρχει ένα εύρος ευκαιριών στο Facebook που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας για να πουλήσετε υλικά αγαθά. Το να ηγείστε μίας e-commerce επιχείρησης δεν υπήρξε ποτέ ευκολότερο. Μπορείτε να στήσετε μία επαγγελματική σελίδα με λίγα κλικ και μετά να δημιουργήσετε ένα κατάστημα στο Facebook για να φέρει τα προϊόντα σας στο στοχευμένο κοινό.

Η ομορφιά ενός τέτοιου καταστήματος είναι ότι δεν χρειάζεστε τον κανονικό ιστότοπό σας για να πουλήσετε αγαθά. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ενισχύσει τις μικρές επιχειρήσεις στον βαθμό του να ξοδεύουν λιγότερη προσπάθεια και πόρους στη διαδικασία πώλησης και να αποκτούν χρήματα εύκολα και γρήγορα.


Οφέλη από το Άνοιγμα ενός Καταστήματος στο Facebook

Πριν προχωρήσουμε στα βήματα, ας απαντήσουμε πρώτα στο ερώτημα, τι είναι ένα κατάστημα στο Facebook και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσετε. Ένα κατάστημα στο Facebook, λοιπόν, είναι μία online σελίδα με την παρουσίαση των προϊόντων σας, με το οποίο μπορείτε να προσεγγίσετε πολλούς πελάτες και να τους επιτρέψετε να κάνουν μία αγορά.

Για να ξεκινήσετε ένα τέτοιο κατάστημα, χρειάζεστε ένα εργαλείο graphic design για να δημιουργήσετε εικόνες των προϊόντων σας. Υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα.

κατασκευή ιστοσελίδας καταστήματος στο Facebook, έχει πολλά πλεονεκτήματα. Αρχικά, δεν χρειάζεστε το τρέχον site σας για να πουλήσετε τα προϊόντα. Επιπλέον, το Facebook έχει περίπου 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, οπότε φτιάχνοντας το κατάστημά σας εκεί, έχετε περισσότερες πιθανότητες να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση. Ακόμα κι αν το κατάστημα συνδέεται με τον ιστότοπό σας, το Facebook σας βοηθά να έχετε περισσότερη κίνηση.

Όταν ανοιχτεί το κατάστημα, εμφανίζεται στην αριστερή πλευρά της επαγγελματικής σας σελίδας στο μενού. Εκεί θα πρέπει να ελέγξετε αν μία επιχείρηση έχει το δικό της κατάστημα στο Facebook. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος να χρησιμοποιήσετε ένα κατάστημα στο Facebook είναι να συνδεθεί με τον ιστότοπο που ο αγοραστής θα ολοκληρώσει την αγορά. Αλλά μερικά καταστήματα επιτρέπουν στον κόσμο να αγοράσει απευθείας από το FacebookΤο βασικό σημείο είναι ότι η καρτέλα καταστήματος στο Facebook είναι δωρεάν για όλους τους χρήστες και μπορείτε να το ανοίξετε σε λιγότερο από 15 λεπτά!


Πώς να Πουλήσετε στην Επαγγελματική Σελίδα στο Facebook

Πουλώντας προϊόντα μέσω των επαγγελματικών σελίδων στο Facebook είναι εύκολο και γρήγορο. Γενικά, υπάρχουν δύο τρόποι για να γίνει αυτό:

1.       Ένας βασικός τρόπος είναι να δημιουργήσετε ένα κατάστημα στο Facebook με λίστα προϊόντων και να συνδέσετε τις πληρωμές απευθείας στο καλάθι στην πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες δεν θα χρειάζεται να πηγαίνουν εκτός Facebook για να αγοράσουν κάποιο προϊόν και δε θα χρειαστεί εσείς να χρησιμοποιήσετε εξωτερικές πλατφόρμες.

2.       Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν e-commerce ιστότοπο και να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό κατάστημα εκεί. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε σε θέση να συνδέεται τα προϊόντα σας από τον e-commerce ιστότοπο, στην σελίδα του καταστήματος στο Facebook.


Η δεύτερη επιλογή επεκτείνει την online παρουσία σας σε δύο πλατφόρμες κι είναι καλύτερη για την επιχείρησή σας.

Πώς να Δημιουργήσετε ένα Κατάστημα στο Facebook σε 9 Απλά Βήματα

Δημιουργώντας ένα κατάστημα στο Facebook δεν είναι δύσκολη δουλειά. Αντίθετα, είναι αρκετά εύκολη. Ο αριθμός των βημάτων που θα πρέπει να πάρετε, εξαρτάται από το πρότυπο της επαγγελματική σας σελίδας, που μπορείτε να αλλάξετε ανά πάσα στιγμή.

1. Αλλάξτε το Πρότυπο

Όταν δημιουργείτε μία επαγγελματική σελίδα, το Facebook αυτόματα θα επιλέξει ένα τυποποιημένο πρότυπο για σας. Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να αλλάξετε το πρότυπο σε Αγορές. Αυτό το βήμα είναι απαραίτητο. Απλά πηγαίνετε στις ρυθμίσεις στο πάνω μέρος της σελίδας, πατήστε πρότυπα και καρτέλες στην αριστερή στήλη. Πατήστε επεξεργασία δίπλα στο πρότυπο που χρησιμοποιείτε. Αργότερα, πηγαίνετε στην προβολή λεπτομερειών δίπλα στο πρότυπο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Δείτε τα νέα κουμπιά και τις καρτέλες που θα έχει η σελίδα σας και πατήστε εφαρμογή προτύπου. Τέλος, πατήστε ΟΚ.

Από τη στιγμή που αλλάξατε το πρότυπο, μπορείτε να προχωρήσετε στα επόμενα βήματα.

2. Πατήστε στο ''Κατάστημα'' στο Αριστερό Μενού

Ακολουθώντας τον σύνδεσμο προσθήκη καταστήματος, θα βρείτε τις πληροφορίες που αυτή η κατηγορία σας επιτρέπει.

3. Συμφωνήστε με τους Εμπορικούς Όρους και τις Πολιτικές

Οι πολιτικοί όροι κι οι πολιτικές του Facebook, θα εμφανιστούν αφού πατήσετε κλικ στο κουμπί προσθήκη καταστήματος. Μην παραλείψετε να τους διαβάσετε προσεκτικά πριν συμφωνήσετε. Μπορεί να συμπεριλαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το τι επιτρέπεται στο Facebook και πως πρέπει να λύσετε κάθε πρόβλημα που εμφανίζεται, όπως για παράδειγμα με πολιτικές επιστροφής χρημάτων.

4. Διαλέξτε τον Τρόπο Πληρωμής

Από τη στιγμή που συμφωνήσατε με τους όρους και τις πολιτικές, μπορείτε να διαλέξετε τον τύπο της πληρωμής που προτιμάτε. Με άλλα λόγια, διαλέξτε τη μέθοδο πληρωμής, όταν ανοίγετε ένα κατάστημα στο Facebook. Γενικά, υπάρχουν 2 μέθοδοι πληρωμής στο Facebook. Ο πρώτος τρόπος σημαίνει ότι ένας αγοραστής θα είναι σε θέση να αγοράσει ένα προϊόν, στέλνοντάς σας ένα μήνυμα. Η άλλη επιλογή σας επιτρέπει να στέλνετε τους ανθρώπους σε άλλους e-commerce ιστοτόπους, όπου και θα ολοκληρώνουν τις αγορές τους.

Διαλέγοντας την δεύτερη μέθοδο σημαίνει ότι θα πρέπει να προσθέσετε ένα URL σε έναν e-commerce ιστότοπο, κατά την προσθήκη ενός προϊόντος και τη συμπλήρωση της υποκείμενης φόρμας.

5. Διαλέξτε το Νόμισμα για το Κατάστημά σας και Πατήστε Αποθήκευση

Έχετε αποφασίσει την μέθοδο πληρωμής; Είναι ώρα να διαλέξετε ένα νόμισμα που θα εμφανίζεται στην περιγραφή του προϊόντος, αφότου το προσθέσετε εντελώς.

Εάν διαλέξετε λάθος νόμισμα ή θέλετε να αλλάξετε τη μέθοδο πληρωμής, πρέπει να διαγράψετε το κατάστημά σας και το ξαναδημιουργήσετε. Όλα τα προϊόντα κι οι υπηρεσίες που προστέθηκαν στο κατάστημα, θα διαγραφούν κι αυτά. Για να διαγράψετε το κατάστημά σας, πατήστε στην καρτέλα και βρείτε το εικονίδιο ρύθμισης στη δεξιά πάνω γωνία και επιλέξτε διαγραφή.

6. Περιγράψτε τι Πρόκειται να Πουλήσετε

Μπορείτε να συμπληρώσετε μερικές γενικές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που πουλάτε και να τις προσθέσετε στο κατάστημα. Ένα μικρό κουτάκι θα εμφανιστεί, που μπορείτε να περιγράψετε τι πρόκειται να πουλήσετε, σε 200 χαρακτήρες.

7. Ξεκινήστε να Προσθέτετε Προϊόντα στο Κατάστημά σας

Αφού προσθέσατε μία μικρή περιγραφή, για το τι πρόκειται να πουλήσετε, μπορείτε να προσθέσετε το πρώτο σας προϊόν. Αυτό είναι εφικτό μόνο από τον υπολογιστή σας και μπορείτε να πουλάτε μόνο υλικά προϊόντα. Το κουτί που θα δείτε θα έχει έξυπνες και προσανατολισμένες προς το χρήστη οδηγίες στην οθόνη. Η φόρμα απαιτεί προσθήκη μίας φωτογραφίας, όνομα, τιμή, περιγραφή και ορατότητα του προϊόντος σας.

Δεν θα είστε σε θέση να δημοσιεύσετε ένα προϊόν χωρίς την προσθήκη τουλάχιστον μίας φωτογραφίας. Σημειώστε ότι οι πελάτες θα ευχαριστημένοι με το να δουν πάνω από μία. Η καλύτερη διάσταση φωτογραφίας θα ήταν μία τετράγωνη φωτογραφία 1024 * 1024 pixels, σύμφωνα με τις οδηγίες που προτείνονται από το Facebook.

Μπορείτε να προσθέσετε και ένα βίντεο του προϊόντος σας.

Παρακάτω, θα δούμε τι μπορείτε να κάνετε αργότερα:

1.      Καταγράψτε το όνομα του προϊόντος σας.

2.      Ενσωματώστε την τιμή. Μπορείτε να αναφέρετε μόνο μία τιμή, αλλά αν αποφασίσετε να διαλέξετε ''Αυτό το προϊόν είναι σε μειωμένη τιμή'', μπορείτε να το αλλάξετε. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες σας θα δουν πόσα αποταμιεύουν.

3.       Περιγράψτε το προϊόν σας ή πείτε σχετικά με τα πλεονεκτήματα σε σύντομες προτάσεις, προτιμότερο με κουκκίδες. Αποφύγετε συγκεκριμένες πληροφορίες της εταιρίας. Μην χρησιμοποιείτε URLs ή emojis. Σύμφωνα με το Facebook, οι περιγραφές δεν πρέπει να περιέχουν νούμερο τηλεφώνου, διευθύνσεις email, μεγάλους τίτλους, υπερβολικά σημεία στίξης, όλα τα γράμματα κεφαλαία ή πεζά, ή εξωτερικούς συνδέσμους.

4.      Στο ''Επιλογές Επεργασίας'' μπορείτε να προσθέσετε επιλογές, περιγράφοντας το μέγεθος και το χρώμα του προϊόντος.

5.      Εκεί, μπορείτε να επιλέξετε και πληροφορίες για πολιτική κι έξοδα αποστολής.

6.       Αφού πατήσετε το κουμπί Αποθήκευσης, το Facebook ξεκινάει να επεξεργάζεται το προϊόν σας. Μπορεί να πάρει μέχρι και 24 ώρες για να ελεγχθεί αν συμμορφώνεται με τις πολιτικές του Facebook.

7.      Κοινοποιήστε το προϊόν στη σελίδα σας. Όταν δημιουργήσετε το προϊόν, μπορείτε να κοινοποιήσετε μία ανακοίνωση, λέγοντας στους ανθρώπους τι καινούργιο συμβαίνει με το κατάστημά σας. Εάν προσθέσετε πολλά προϊόντα, είναι καλύτερο να μην τα κοινοποιείτε όλα στην σελίδα με τη μία. Θα μπορείτε να το κάνετε και αργότερα.

8. Προσθέστε Συλλογές

Εάν θέλετε να πουλήσετε πολλά προϊόντα διαφορετικού τύπου, το Facebook σας επιτρέπει να δημιουργήσετε συλλογές με αυτά. Οι κατηγοριοποιημένες συλλογές κάνουν ευκολότερη την πλοήγηση και βελτιώνουν την αγοραστική εμπειρία. Αυτή η λειτουργία γίνεται ορατή, όταν ήδη έχετε προσθέσει μερικά προϊόντα. Το επόμενο βήμα που έχετε να κάνετε είναι να δώσετε ένα όνομα στη συλλογή σας και να προσθέστε προϊόντα.

9. Επιλέξτε το Κουμπί CTA

Το Facebook κάνει πολλά πράγματα αυτόματα κι η ρύθμιση του CTA δεν αποτελεί εξαίρεση. Δημιουργεί το κουμπί call to action στην δεξιά γωνία, κάτω από εικόνα φόντου  , που οδηγεί στο κατάστημα στη σελίδα σας.

Πώς να Προωθήσετε ένα Κατάστημα στο Facebook

Προσθέτοντας το κατάστημά σας σε μία σελίδα στο Facebook δεν είναι αρκετό. Μην ξεχνάτε να πείτε στον κόσμο γι’ αυτό, για να βελτιστοποιήσετε τις αγορές. Γενικά, υπάρχουν τρεις πιθανοί τρόποι για να διαδώσετε στον κόσμο την πρόθεσή σας να πουλήσετε αγαθά ή υπηρεσίες. Μπορείτε να κοινοποιήσετε ολόκληρο το κατάστημα, ξεχωριστά προϊόντα, ακόμα και συλλογές.

Για να κοινοποιήσετε το κατάστημά σας στο Facebook, διαλέξτε ΄΄Κοινοποιήστε το κατάστημά σας΄΄ στην γωνία πάνω δεξιά, προσθέστε περιεχόμενο και ορίστε! Εάν έχετε πολλές σελίδες ή groups και σκέφτεστε ότι κι άλλοι ακόλουθοι θα ενδιαφερθούν για τα αγαθά σας- διαλέξτε διαφορετικές σελίδες και δημοσιεύστε σε αυτές επίσης. Οι πελάτες σας θα ανακατευθυνθούν είτε στο κατάστημά σας στο Facebook, είτε στο αληθινό όταν θα πατήσετε. Κάθε φορά που θα έχετε ειδικές προσφορές, καινούργιες αφίξεις, ή πωλήσεις- κοινοποιήστε το κατάστημά σας με τους πελάτες σας.

Μπορείτε επίσης να κοινοποιήσετε ένα συγκεκριμένο προϊόν, αλλά για να το κάνετε θα χρειαστεί να το επισημάνετε στην ανάρτησή σας. Επιλέξτε το τελευταίο αντικείμενο κάτω από το κουτάκι κειμένου και πληκτρολογήστε το όνομα του προϊόντος ή το ID. Είναι τόσο απλό!

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μία καλύτερη αγοραστική εμπειρία, επιτρέποντας στους ακολούθους να αγοράζουν απευθείας στην σελίδα σας, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές για να ενσωματώσετε μέθοδο πληρωμής.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας