espa banner
Προώθηση ιστοσελίδων με κατασκευή video

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι έμποροι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο βίντεο με διάφορους τρόπους για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Χρησιμοποιούν κατασκευή ιστοσελίδων με βίντεο, σελίδες προορισμού, καταγεγραμμένα διαδικτυακά σεμινάρια, email και άλλα. Τα βίντεο συμβάλλουν επίσης στην εισαγωγή επωνυμιών σε πιθανούς πελάτες και στη δημιουργία διαρκών σχέσεων με υφιστάμενους πελάτες. Το προφανές συμπέρασμα είναι ότι τώρα είναι καιρός να συμπεριλάβετε βίντεο στη δική σας στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Διαφορετικά, μπορεί να κινδυνεύετε να μείνετε πίσω από τον ανταγωνισμό σας.

Ακολουθούν πέντε τρόποι με τους οποίους το μάρκετινγκ βίντεο μπορεί να αυξήσει την επιχείρησή σας και να αυξήσει τις πωλήσεις και τις μετατροπές.

1. Το βίντεο μπορεί να βελτιώσει το SEO.

Το περιεχόμενο βίντεο υψηλής ποιότητας που ενισχύει την αφοσίωση των θεατών και το ενδιαφέρον του καταναλωτή μπορεί να οδηγήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας, διότι η επισκεψιμότητα και οι αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι σημαντικοί παράγοντες κατάταξης. Επομένως, όσο περισσότερες αλληλεπιδράσεις γίνονται στα βίντεο του ιστότοπού σας, τόσο υψηλότερα θα κατατάσσεται ο ιστότοπός σας στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERPs).

Το βίντεο βοηθά επίσης το SEO επειδή ανταποκρίνεται σε πολλές συσκευές. Καθώς διάφορες πλατφόρμες βίντεο προσαρμόζονται σε πολλά μεγέθη οθόνης και βελτιστοποιούνται για κινητές συσκευές, μπορείτε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.

Επομένως, είναι ιδιαίτερα σημαντικό οι επιχειρήσεις να υιοθετούν βίντεο ως μέρος της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.

Για τις δικές σας προσπάθειες SEO βίντεο, φροντίστε να:

– Διατηρήστε τα βίντεο σύντομα. Τα βίντεο κάτω των δύο λεπτών έχουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση. Επομένως, είναι σημαντικό να επισημάνετε το σημείο σας στο σύντομο χρονικό διάστημα.

– Μεταγράψτε το σενάριο βίντεο. Όταν μεταγράφετε κείμενο από ήχο στο βίντεό σας, είναι πιο πιθανό ο ιστότοπός σας να εμφανίζεται σε μια μεγάλη ποικιλία αναζητήσεων στο Διαδίκτυο.

– Βελτιστοποίηση βίντεο. Η προσθήκη σχετικών τίτλων, υποκειμένων, περιγραφών και μετα-ετικετών μπορεί επίσης να βοηθήσει τα bot μηχανών αναζήτησης να ανιχνεύσουν αποτελεσματικά το βίντεό σας.

– Δημιουργήστε μικρογραφίες υψηλής ποιότητας. Η δημιουργία εντυπωσιακών μικρογραφιών μπορεί να προσελκύσει την προσοχή των ερευνητών και, συνεπώς, να αυξήσει τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

2. Το βίντεο κρατά τους χρήστες στις σελίδες περισσότερο.

Εάν είναι σωστό, αυτό σημαίνει ότι προσθέτοντας βίντεο στις σελίδες του ιστότοπού σας, μπορείτε να αυξήσετε το χρόνο που αφιερώνουν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας.

 Η δημιουργία βίντεο προϊόντων, τρόπων και επιδείξεων όχι μόνο μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας, αλλά επίσης να παρέχει αξία και υψηλότερα ποσοστά διατήρησης στους πιθανούς πελάτες σας.

 

3. Το βίντεο είναι μαγευτικό.

Το βίντεο διατηρεί την προσοχή των θεατών περισσότερο από το κείμενο. Γιατί; Επειδή το βίντεο συνδυάζει ακουστική και οπτική έννοια. Με άλλα λόγια, το βίντεο συγκεντρώνει δύο πράγματα που μας τραβούν την προσοχή: θόρυβος και κίνηση.

Επίσης, οι περισσότερες από τις πληροφορίες που προέρχονται από τον εγκέφαλο είναι οπτικές, πράγμα που σημαίνει ότι οι θεατές θα διατηρούν καλύτερα ένα μήνυμα μέσω βίντεο από ό, τι μέσω κειμένου.

 

4. Το βίντεο οδηγεί σε περισσότερες μετατροπές.

Η αντικατάσταση μιας εικόνας με ένα βίντεο σε μια σελίδα προορισμού θα αυξήσει πιθανώς τις μετατροπές. Γιατί; Τα βίντεο προσφέρουν μια πιο λεπτομερή περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Καθώς οι θεατές γίνονται πιο αφοσιωμένοι, είναι πιο πιθανό να διατηρήσουν το μήνυμα. Τείνουν επίσης να εμπιστεύονται τις επωνυμίες περισσότερο μετά την παρακολούθηση ενός βίντεο. Η εμπιστοσύνη μπορεί τελικά να οδηγήσει σε μετατροπές.

 

5. Το βίντεο είναι πιο κοινόχρηστο.

Τι κάνει τα βίντεο τόσο κοινόχρηστα; Επειδή δεν είναι μόνο διασκεδαστικά, αλλά φέρνουν και πρακτική αξία παρέχοντας συμβουλές, κόλπα και hacks.

Όταν αποφασίζετε να προσθέσετε βίντεο στη στρατηγική μάρκετινγκ, φροντίστε να καθίσετε με την ομάδα μάρκετινγκ για να συζητήσετε τον προϋπολογισμό σας και την επιθυμητή απόδοση επένδυσης. Και φροντίστε να εξετάσετε ποιοι τύποι βίντεο θα λειτουργήσουν για την επωνυμία σας για να μεγιστοποιήσετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι