espa banner
προώθηση ιστοσελίδων με google adwords

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ακολουθούν ορισμένα από τα οφέλη από τη χρήση του Google Ads στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

1. Αυξάνει τους πελάτες.

Το Google Ads είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Εάν οι καμπάνιες σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να στείλει εξαιρετικά στοχευμένους δυνητικούς πελάτες στον ιστότοπό σας, τη φόρμα συμμετοχής ή άλλη διαδικτυακή ιδιοκτησία.

Το Google Ads σάς επιτρέπει να εστιάζετε στα άτομα που αναζητούν αυτό που προσφέρει η επιχείρησή σας.

2. Είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Είναι κατάλληλο για όλα τα είδη και μεγέθη οργανισμών. Μπορείτε κυριολεκτικά να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε την κίνηση στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα. Είναι επίσης συμβατό με ένα ευρύ φάσμα άλλων πλατφορμών μάρκετινγκ και συστημάτων λογισμικού. Μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε καμπάνιες για να εστιάσετε σε συγκεκριμένους τύπους διαδικτυακών χρηστών. Μπορείτε επίσης να ορίσετε τον δικό σας προϋπολογισμό για συγκεκριμένους τομείς μιας καμπάνιας.

3. Έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης.

Σε αντίθεση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, το Google Ads σας κάνει να πληρώνετε μόνο για διαφημίσεις στις οποίες κάνουν κλικ οι χρήστες. Μόλις βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες του Google Ads, μπορείτε να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης, κάτι που ενδέχεται να μην είναι δυνατό με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ – προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδων.

Ωστόσο, αυτό απαιτεί χρόνο και πρέπει να μάθετε ποια προσέγγιση ταιριάζει σε εσάς και την επιχείρησή σας. Για να έχετε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το τι θα σας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να ελέγχετε και να παρακολουθείτε συνεχώς τις καμπάνιες σας.

4. Βλέπετε γρήγορα αποτελέσματα.

Το Google Ads είναι γνωστό για την παράδοση γρήγορων, απλών αποτελεσμάτων και αναφορών των καμπανιών σας.

Είναι εύκολο να αναλύσετε την πρόοδο των καμπανιών σας επειδή ο πίνακας ελέγχου σας παρέχει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια.

5. Έχει προοπτικές για επισκεψιμότητα υψηλής ποιότητας.

Λόγω της κυριαρχίας στην αγορά της Google και της τεράστιας πελατειακής βάσης, ο αλγόριθμος αναζήτησης μπορεί να παράγει για τις επιχειρήσεις ένα τεράστιο όγκο κίνησης καθημερινά, εάν αυτές οι επιχειρήσεις έχουν τον προϋπολογισμό για αυτό.

Η Google υπερηφανεύεται για την εμφάνιση σχετικού περιεχομένου και διαφημίσεων και η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται και να βελτιώνει τους αλγόριθμους μηχανών αναζήτησης για να παράγει τα πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης και διαφημίσεις.

Αυτό έχει θετικό αποτέλεσμα για τις επιχειρήσεις που διαφημίζονται μέσω του Google Ads, καθώς αυτές οι διαφημίσεις στέλνουν δυνητικούς πελάτες και επισκέπτες υψηλής ποιότητας στον ιστότοπο της επιχείρησής σας, στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, στη φόρμα συμμετοχής ή σε άλλα διαδικτυακά στοιχεία.

6. Μάθετε περισσότερα για την αγορά σας.

Αποδίδει πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες των πελατών και τις απαιτήσεις που οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων των προηγούμενων γενιών θα μπορούσαν να ονειρευτούν μόνο. Μερικά από τα πολύτιμα δεδομένα που το Google Ads σάς επιτρέπει να μάθετε για τους πελάτες σας περιλαμβάνουν τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν για να βρουν τον ιστότοπό σας, την τοποθεσία τους, τις συσκευές που χρησιμοποιούν και τις ώρες και τις ημέρες που αναζητούν.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, καθώς και για να βελτιώσετε τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ, ώστε να μην σπαταλάτε χρήματα για διαφήμιση σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται για αυτό που έχετε να προσφέρετε.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι