5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

συμβουλές ανταπόκρισης ιστοσελίδων

Ο σχεδιασμός που ανταποκρίνεται έχει ως στόχο να παρέχει την καλύτερη εμπειρία χρήστη σε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών, είτε περιηγείστε από τον υπολογιστή σας, τον φορητό υπολογιστή σας, το tablet ή το smartphone σας. Προέρχεται από την ιδέα ότι χρησιμοποιούμε πολλές οθόνες για την προβολή περιεχομένου και ότι αυτό το περιεχόμενο πρέπει να ανταποκρίνεται αυτόματα ώστε να ταιριάζει με το μέγεθος της οθόνης σας.

Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά στο τι είναι ο ανταποκρινόμενος σχεδιασμός, γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσετε και πώς μπορείτε να το εφαρμόσετε στον ιστότοπό σας ή στο υπάρχον σχέδιό σας.

Για τις σύγχρονες ιστοσελίδες, μια ευχάριστη εμπειρία χρήστη επικεντρώνεται στον ανταποκρινόμενο σχεδιασμό. Ο στόχος στην κατασκευή ιστοσελίδων που ανταποκρίνεται είναι να κάνει την εμπειρία του χρήστη όσο το δυνατόν καλύτερη σε αυτές τις συσκευές, παρόλο που ο σχεδιασμός μπορεί να φαίνεται ελαφρώς διαφορετικός. Για παράδειγμα, μπορείτε να παρουσιάσετε πληροφορίες σε μία στήλη σε ένα smartphone και δύο στήλες σε έναν φορητό υπολογιστή, αλλά η επωνυμία και το περιεχόμενο θα παραμείνουν ακριβώς τα ίδια.

Η σχεδίαση που ανταποκρίνεται υπόσχεται ελάχιστη κύλιση, μετατόπιση, ζουμ και, το σημαντικότερο, σύγχυση. Κάνει την εμπειρία ευχάριστη για όλους, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν για να δουν τον ιστότοπό σας.

1. Υιοθετήστε ένα ρευστό πλέγμα

Πριν από χρόνια, οι περισσότεροι ιστότοποι ήταν διαμορφωμένοι με βάση μια μέτρηση που ονομάζεται pixels. Αλλά τώρα, οι σχεδιαστές έχουν μετατοπιστεί στη χρήση ενός ρευστού πλέγματος.

Ένα πλέγμα ταξινομεί τα στοιχεία του ιστότοπού σας αναλογικά, αντί να τα κάνει ένα συγκεκριμένο μέγεθος. Αυτό διευκολύνει το μέγεθος των πραγμάτων για διαφορετικές οθόνες: τα στοιχεία θα ανταποκρίνονται στο μέγεθος της οθόνης (δηλαδή στο πλέγμα) και όχι στο μέγεθος που έχουν οριστεί σε pixel.

2. Επιτρέψτε τις οθόνες αφής

Εάν έχετε μια φόρμα που περιέχει ένα αναπτυσσόμενο μενού σε προβολή επιφάνειας εργασίας, εξετάστε το ενδεχόμενο να διαμορφώσετε αυτήν τη φόρμα, ώστε να είναι μεγαλύτερο και ευκολότερο το πάτημα με μια άκρη δακτύλου σε συσκευές οθόνης αφής. Οπότε προσπαθήστε να εφαρμόσετε εικόνες, προτροπές για δράση και κουμπιά που εμφανίζονται σωστά σε όλες τις οθόνες.

3. Αποφασίστε ποια στοιχεία θα συμπεριλάβετε σε μικρές οθόνες

Η αποκριτική σχεδίαση δεν σημαίνει αναπαραγωγή του ιστότοπού σας ακριβώς από τη μία συσκευή στην άλλη. Ψάχνετε για την καλύτερη εμπειρία χρήστη και αυτό μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να παραλείψετε τα πράγματα όταν κάποιος κοιτάζει τον ιστότοπό σας σε μια πολύ μικρή οθόνη. Και πάλι, μπορείτε να ορίσετε κανόνες για τη συμπερίληψη ή την κατάργηση ορισμένων στοιχείων τροποποιώντας το CSS του ιστότοπού σας και άλλο κώδικα. Αυτό μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο για να συσταθεί, αλλά οι επισκέπτες σας θα το εκτιμήσουν απολύτως!

4. Σκεφτείτε τις εικόνες

Το μέγεθος της εικόνας μπορεί να είναι μια από τις πιο δύσκολες πτυχές του σχεδιασμού ιστοσελίδων που ανταποκρίνεται. Θα πρέπει να δημιουργήσετε κανόνες στο CSS σας που καθορίζουν τον τρόπο χειρισμού των εικόνων σε διαφορετικές οθόνες— είτε είναι κατασκευασμένες για να έχουν πλήρες πλάτος είτε να αφαιρούνται ή να χειρίζονται με διαφορετικό τρόπο.

5. Δοκιμάστε ένα προσχεδιασμένο θέμα ή διάταξη

Εάν δεν είστε σχεδιαστής από τη φύση σας, μπορεί να χρειαστείτε επιπλέον βοήθεια για να μετατρέψετε τον ιστότοπό σας ώστε να ανταποκρίνεται. Τα καλά νέα είναι ότι η βοήθεια είναι διαθέσιμη.

Εάν δεν έχετε το χρόνο ή την επιθυμία να σχεδιάσετε έναν ιστότοπο που ανταποκρίνεται μόνοι σας, μπορείτε να "εξαπατήσετε" χρησιμοποιώντας ένα θέμα ή προσχεδιασμένη διάταξη που κάνει τη δουλειά για εσάς. Αυτό σημαίνει ότι για το μόνο που θα πρέπει να ανησυχείτε είναι να ενημερώσετε τα χρώματα, την επωνυμία και το περιεχόμενο για να ταιριάζει στις ανάγκες της εταιρείας σας.

6. Αναθέστε σε τρίτους το έργο σας

Εάν δεν χρησιμοποιείτε το WordPress ή έναν φιλοξενούμενο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορεί να είναι αδύνατο να εντοπίσετε ένα προσχεδιασμένο θέμα για χρήση. Ή μπορεί απλά να θέλετε ένα σχέδιο που να ταιριάζει καλύτερα στις συγκεκριμένες ανάγκες σας ή στην επωνυμία της εταιρείας σας. Λοιπόν, μπορείτε πάντα να προσλάβετε κάποιον για να δημιουργήσει κάτι χρήσιμο για εσάς!

Κάνοντας το σχεδιασμό του ιστότοπού σας να ανταποκρίνεται, δεν θα χρειαστεί να ανησυχείτε για τη νέα τεχνολογία που καθιστά τον ιστότοπό σας παρωχημένο. Ανεξάρτητα από το τι νέο έρχεται, ο ιστότοπός σας θα είναι προετοιμασμένος. Αυτό όχι μόνο θα αναβαθμίσει την εταιρεία σας και θα διατηρήσει τον προϋπολογισμό σας - θα κρατήσει επίσης τους επισκέπτες σας ευχαριστημένους.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας