5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

στρατηγικές προώθησης ιστοσελίδων 2021

Αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να αποστάξετε τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε για να αντιμετωπίσετε τη βελτίωση ή την ανανέωση της στρατηγικής του ιστότοπού σας.

1. Οι 3 πιο σημαντικές διαδρομές χρηστών σας

Η απόλυτη πρώτη σειρά εργασιών κατά την ανάπτυξη της στρατηγικής του ιστότοπού σας είναι να καθορίσετε τα τρία κύρια πράγματα που θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι στον ιστότοπό σας.

Εάν προσπαθήσετε να προχωρήσετε σε οποιοδήποτε από τα άλλα βήματα χωρίς πρώτα να το κάνετε αυτό, θα δημιουργήσετε μια στρατηγική που είναι αποσυνδεδεμένη ή θα δημιουργήσετε μια διαδρομή χρήστη που προκαλεί σύγχυση.

Ξεκινήστε πρώτα εντοπίζοντας όχι περισσότερες από τρεις από τις πιο σημαντικές ενέργειες που θέλετε να κάνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας.

Λάβετε υπόψη ότι αυτά τα τρία πράγματα θα πρέπει όλα να είναι στην υπηρεσία των μεγαλύτερων στόχων σας σχετικά με την προώθηση - κατασκευή ιστοσελίδων.

2. Ένα όραμα για τη δομή περιοχών

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που θα χρειαστείτε στη στρατηγική σας για έναν ιστότοπο που παράγει αποτελέσματα είναι ένα σχέδιο για τη δομή του ιστότοπού σας.

Ο στόχος σας θα είναι να δημιουργήσετε μια δομή που επιτρέπει στους χρήστες να κινούνται όσο το δυνατόν γρηγορότερα και εύκολα για να ολοκληρώσουν τα τρία κύρια πράγματα που εντοπίσατε στο προηγούμενο βήμα.

Η στρατηγική της ιστοσελίδας σχεδόν πάντα ξεκινά εδώ, όπως θα έπρεπε. Πρέπει να ξεκινήσετε με έναν χάρτη για το πώς κάποιος θα περιηγηθεί στις σελίδες του ιστότοπού σας για να μάθετε ποιες σελίδες να δημιουργήσετε.

3. Ένα όραμα για τις σελίδες σας

Μόλις προσδιορίσετε τους τύπους σελίδων που χρειάζεστε, είναι καιρός να σκεφτείτε το είδος των πληροφοριών που πηγαίνουν σε αυτές τις σελίδες.

Και πάλι, θα βασιστείτε σε μεγάλο βαθμό στα μονοπάτια χρήστη που δημιουργήσατε για τους κύριους στόχους σας στο πρώτο βήμα.

Σε κάθε σελίδα, θα πρέπει να σκεφτείτε ποιες πληροφορίες θα θέλει να μάθει ένας χρήστης στη συγκεκριμένη σελίδα, ποιο θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα του και πώς να τις μετακινήσετε σε αυτό το βήμα.

Εδώ θα εστιάσετε στη μείωση του θορύβου και θα βοηθήσετε να γίνει το επόμενο βήμα στη διαδρομή όσο το δυνατόν σαφέστερο στον χρήστη. Για να αποφασίσετε τι να βάλετε σε κάθε σελίδα, αναρωτηθείτε τις ακόλουθες ερωτήσεις:

Πώς κατέληξε ο χρήστης σε αυτήν τη σελίδα;

Γιατί επέλεξαν να έρθουν σε αυτή τη σελίδα;

Πού θα έπρεπε να πάνε μετά;

Ποιες πληροφορίες χρειάζονται για να αισθάνονται άνετα κάνοντας το επόμενο βήμα;

Πώς μπορείτε να κάνετε αυτό το επόμενο βήμα όσο το δυνατόν σαφέστερο γι 'αυτούς;

Με αυτές τις ερωτήσεις θα πρέπει να είστε σε θέση να πάρετε μια αρκετά καλή ιδέα για το τι είδους πληροφορίες πρέπει να ζουν στη σελίδα, ποιες προτροπές πρέπει να διαθέτετε και πώς να διατηρήσετε τον χρήστη να κινείται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.

4. Ένα σχέδιο βίντεο

‘Ενα από τα κλειδιά για την επιτυχία του ιστότοπού σας είναι το βίντεο.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε περιγράψει συγκεκριμένα μια στρατηγική για τα βίντεο που πρέπει να δημιουργήσετε για τον ιστότοπό σας και σε ποιες σελίδες θα βάλετε αυτά τα βίντεο.

5. Τεχνικό σχέδιο οργάνωσης και έναρξης

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν επανασχεδιάσετε τον ιστότοπό σας.

Θα πρέπει να περάσετε από όλα τα προηγούμενα βήματα της στρατηγικής σας και να προσδιορίσετε τυχόν σημαντικές λειτουργίες που χρειάζονται για την επίτευξη των στοιχείων της στρατηγικής σας.

Είναι σημαντικό να συλλέξετε όλες τις ανάγκες λειτουργικότητας που έχετε (ή πιθανή επιθυμητή μελλοντική λειτουργικότητα) και να καθορίσετε την καλύτερη πλατφόρμα για τη διαχείριση του ιστότοπού σας που επιτρέπει αυτά τα πράγματα.

Αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά, που συχνά παραβλέπονται, βήματα στη διαδικασία. Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να το κάνουν αυτό πρώτα ή με άλλο τρόπο ξεχωριστά από την υπόλοιπη στρατηγική.

Η οικοδόμηση μιας στρατηγικής χωρίς να σκέφτεστε την τεχνολογία σημαίνει ότι πιθανότατα θα καταλήξετε με μια λίστα με πράγματα που απλά δεν μπορείτε να εκτελέσετε χωρίς να ξοδέψετε περισσότερα σε εργαλεία ή να τα χρησιμοποιήσετε εντελώς λάθος.

Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε κατά τη δημιουργία της στρατηγικής του ιστότοπού σας, οπότε μην αγχώνεστε αν αισθάνεστε λίγο συγκλονισμένοι.

Εάν έχετε κατά νου ένα απλό οδηγό συμβουλών, θα σας βοηθήσει να λάβετε τις σωστές αποφάσεις σε κάθε στάδιο της διαδικασίας

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας