espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το να γίνετε Διευθύνων Σύμβουλος απαιτεί σκληρή δουλειά και αφοσίωση. Ωστόσο, φαίνεται ότι μόλις ο μαγικός τίτλος απονεμηθεί σε κάποιον, μπορούν να ξεχάσουν πολλά χαρακτηριστικά που θαύμαζαν στον διάδοχό τους.

Η αποτελεσματική ηγεσία είναι η πιο σημαντική πτυχή της επιτυχίας μιας εταιρείας και της ομάδας της μετά την προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων. Αλλά τι κάνει έναν ηγέτη αποτελεσματικό; Ένας Διευθύνων Σύμβουλος πρέπει να έχει αυτά τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για να γίνει πραγματικά ένας μεγάλος ηγέτης:

1. Ικανότητα να μαθαίνει από το παρελθόν

Ένας Διευθύνων Σύμβουλος πρέπει να έχει τη δυνατότητα να αντλεί διδάγματα από προηγούμενες εμπειρίες και να ενσταλάξει μαθήματα για το μέλλον. Οι διευθύνοντες σύμβουλοι είναι μόνο άνθρωποι. Λάθη θα συμβούν, αλλά είναι σημαντικό ένας Διευθύνων Σύμβουλος να μάθει από αυτά για να τα αποτρέψει από το να συμβούν ξανά. Για παράδειγμα, εάν ένας Διευθύνων Σύμβουλος δεν είχε ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης κρίσεων όταν προέκυψε μια κατάσταση, θα πρέπει να μάθει τι χρειάζεται για μελλοντική αναφορά και να είναι σε θέση να δημιουργήσει ένα σχέδιο με βάση το τι πήγε στραβά την πρώτη φορά.

2. Ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας

Ως ηγέτης, ένας Διευθύνων Σύμβουλος χρειάζεται ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας. Η επικοινωνία είναι το κλειδί σε οποιοδήποτε περιβάλλον και ως υπεύθυνος, ένας Διευθύνων Σύμβουλος πρέπει να μάθει πώς να επικοινωνεί αποτελεσματικά για να ενισχύσει την ηθική όταν είναι απαραίτητο. Από την παρακίνηση της ομάδας του έως την έγκαιρη ολοκλήρωση των έργων, ένας Διευθύνων Σύμβουλος πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνεί τι χρειάζεται, από ποιον, πότε το χρειάζεται και πώς πρέπει να γίνονται τα πράγματα. Σύμφωνα με μια ναυτική μελέτη για την ανάπτυξη εξαιρετικών στελεχών, “Τα κορυφαία στελέχη είναι σταθερά διαφανή και ισορροπημένα στην επικοινωνία τους. Μεταφράζουν αποτελεσματικά την άποψή τους για το επιχειρηματικό δυναμικό και τις προκλήσεις, καθώς και τις προσδοκίες για δράση χρησιμοποιώντας συνοπτική, άμεση και εύκολα κατανοητή γλώσσα σε δόσεις που είναι κατανοητή. Αφιερώνουν χρόνο στις διασυνδέσεις τους.”

3. Οικοδόμηση σχέσεων

Ένας Διευθύνων Σύμβουλος πρέπει να έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί σχέσεις με πελάτες και συναδέλφους για να είναι επιτυχής. Οι σχέσεις δημιουργούν αφοσίωση και μια εικόνα για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και την εταιρεία. Οι θετικές σχέσεις δημιουργούνται επίσης εξαιρετικά από στόμα σε στόμα και ενώ η επιχείρησή σας μπορεί να μην λειτουργεί αποκλειστικά σε αυτό το είδος μάρκετινγκ, είναι πάντα ένα πλεονέκτημα.

4. Ρεαλιστική αισιοδοξία

Είναι σημαντικό για έναν Διευθύνοντα Σύμβουλο να είναι σίγουρος, αλλά όχι αλαζόνας για τις ικανότητές του και τι προσφέρει στους υπαλλήλους του. Θα πρέπει να παραμείνουν ενήμεροι και να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις, ενώ εξακολουθούν να προσπαθούν να επιτύχουν τολμηρούς στόχους.

5. Κατανόηση

Πρέπει να κατανοεί τα θέματα μέσα και έξω από το χώρο εργασίας. Οι εργαζόμενοι είναι άνθρωποι με ζωή εκτός εργασίας, και αν υπάρχει έκτακτη ανάγκη, ένας Διευθύνων Σύμβουλος θα πρέπει να κατανοεί και να αφήνει τον εργαζόμενο να το χειρίζεται. Ο κίνδυνος να κάνει λάθη είναι πολύ μεγαλύτερος εάν ένας εργαζόμενος εργάζεται και επικεντρώνεται σε άλλα πράγματα. Ένας Διευθύνων Σύμβουλος πρέπει επίσης να καταλάβει ότι τα πράγματα συμβαίνουν από τον έλεγχο του καθενός. Στις πωλήσεις, μερικές φορές ένας πελάτης μπορεί ξαφνικά να αλλάξει γνώμη. Έτσι, πρέπει να κατανοήσει και να αποδεχθεί την κατάσταση και να χειριστεί τα πράγματα ανάλογα.

6. Δεξιότητες ακρόασης

Η ίδια ναυτική μελέτη που αναφέρθηκε παραπάνω αναφέρει: «Τα κορυφαία στελέχη διακρίνονται από τη συνέπεια με την οποία ακούν και αναζητούν ενεργά τις ιδέες και τις απόψεις των άλλων. Ενσωματώνουν άλλες απόψεις στα σχέδιά τους για την επίλυση οργανωτικών προβλημάτων.” Ένας καλός Διευθύνων Σύμβουλος πρέπει να έχει τη δυνατότητα να ακούει προσεκτικά. Δεν θα είναι όλες οι ιδέες που έχει καλές, και δεν είναι όλες οι κατευθύνσεις οι σωστές. Όταν ένας Διευθύνων Σύμβουλος μπορεί να ακούσει και να αναζητήσει τις ιδέες αξιόπιστων ατόμων, η ομάδα και η εταιρεία είναι πιο πιθανό να είναι επιτυχείς.

7. Προθυμία ανάληψης υπολογισμένων κινδύνων

Μεγάλες, και μερικές φορές απρόβλεπτες ευκαιρίες συχνά προέρχονται από την ανάληψη κινδύνων. Η ανάληψη υπολογισμένων κινδύνων δείχνει εμπιστοσύνη και σας βοηθά να αναπτυχθείτε ως ηγέτης επιχείρησης. Πολλές φορές, οι ριψοκίνδυνες αποφάσεις μπορεί να σας πάρουν σε ένα νέο, σημαντικό μονοπάτι. Η επιτυχία δεν θα σας παραδοθεί σε ασημένια πιατέλα. Η αποδοχή του κινδύνου σας βοηθά επίσης να ξεπεράσετε το φόβο της αποτυχίας.

8. Ανάγνωση ανθρώπων και προσαρμογή στις απαραίτητες μορφές διαχείρισης

Ένα από τα μεγαλύτερα χαρακτηριστικά που μπορεί να έχει ένας Διευθύνων Σύμβουλος είναι η ικανότητα να διαβάζει τους ανθρώπους και να προσαρμόζει ανάλογα τα στυλ διαχείρισης. Δεν έχουν όλοι το ίδιο στυλ μάθησης και αν θέλετε η εταιρεία σας και οι υπάλληλοί σας να επιτύχουν, είναι σημαντικό να είστε σε θέση να προσαρμοστείτε στις ανάγκες των υπαλλήλων σας.

9. Καθοδήγηση των εργαζομένων αποτελεσματικά

Ως επικεφαλής μιας εταιρείας, δημιουργείτε ένα υγιές και συνεργατικό εργασιακό περιβάλλον. Δεν προετοιμάζετε μόνο την επόμενη γενιά της εταιρείας σας, αλλά και την επόμενη γενιά στη δουλειά σας. Είναι δουλειά σας να δώσετε στους υπαλλήλους σας τα εργαλεία που χρειάζονται για να είναι επιτυχημένοι. Πρέπει να είστε σε θέση να διδάξετε και να εκπαιδεύσετε με τρόπο που εμπνέει το προσωπικό σας να πετύχει.

10. Διορατική Σκέψη “έξω από το κουτί”

Ενώ μπορεί να φαίνεται σαν ένα προφανές γεγονός, η αγορά αλλάζει με την εποχή. Είναι σημαντικό να σκέφτεστε έξω από το κουτί, επειδή μερικές φορές υπάρχουν καλύτεροι τρόποι για την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων. Μερικές φορές, οι ίδιες δοκιμασμένες και αληθινές μέθοδοι δεν λειτουργούν πάντα. Όταν ένας Διευθύνων Σύμβουλος σκέφτεται έξω από το κουτί, κάνει την εταιρεία του να ξεχωρίζει για τους πελάτες και τις προοπτικές της.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι