5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

Σύγκριση ιστοσελίδας LinkedIn με βιογραφικό

Ένα δίλημμα που αντιμετωπίζουν πολλοί που αναζητούν εργασία είναι αν πρέπει να ταιριάξουν το περιεχόμενο του βιογραφικού τους σημειώματος σύμφωνα με το προφίλ τους στο LinkedIn. Πόσο σημαντικό είναι να δημιουργήσετε συμμετρία μεταξύ αυτών των δύο συστατικών που συντελούν στην προσπάθεια αναζήτησης εργασίας σας;

Καθώς προετοιμάζετε το υλικό της αίτησής σας, υπάρχουν πέντε τρόποι για να αξιοποιήσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τόσο το βιογραφικό σας όσο και την κατασκευή ιστοσελίδας προφίλ σας στο LinkedIn.

1. Υποθέστε ότι η ομάδα πρόσληψης θα δει και τα δύο

Ένα πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι οι βασικοί παίκτες στην αναζήτηση εργασίας σας — οι υπεύθυνοι προσλήψεων, οι εργοδότες και οι διευθυντές προσλήψεων — πιθανότατα θα έχουν πρόσβαση στο βιογραφικό σας σημείωμα και στο προφίλ σας στο LinkedIn. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν το βιογραφικό σας σημείωμα είναι συνδεδεμένο και στο διαδίκτυο.

Ακόμα κι αν παρέχετε μόνο το βιογραφικό σας σημείωμα, χωρίς σύνδεσμο προς το προφίλ σας στο LinkedIn, η έρευνα δείχνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υπευθύνων προσλήψεων χρησιμοποιούν το LinkedIn. Έτσι, εάν δεν έχετε πάρει το χρόνο να ενημερώσετε το προφίλ σας εκεί ή εάν έχετε θέσεις που αναφέρονται στο προφίλ σας που προτιμάτε να μην επισημάνετε για την τρέχουσα αίτηση εργασίας σας, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι υπεύθυνοι προσλήψεων και οι διευθυντές προσλήψεων θα βρουν και θα παρατηρήσουν αυτές τις ασυνέπειες.

2. Τυποποιήστε για μια καλή εντύπωση

Μπορεί να υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις όπου έχετε μικρές παραλλαγές μεταξύ του βιογραφικού σας σημειώματος και του προφίλ σας στο LinkedIn. Για παράδειγμα, εάν πρέπει να διατηρήσετε το βιογραφικό σας σημείωμα σε μορφή μίας σελίδας, αλλά έχετε πρόσθετες εμπειρίες εργασίας που παρατίθενται στο LinkedIn. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ωστόσο, οι εργοδότες θα εκτιμήσουν τη συνέπεια στην αναπαράσταση του ιστορικού εργασίας σας.

Η διατήρηση των λεπτομερειών σε συγχρονισμό δείχνει ότι είστε οργανωμένοι και διεξοδικοί, τα οποία είναι και τα δύο σημαντικά χαρακτηριστικά για τους υποψηφίους. Από την άλλη, εάν έχετε τεράστιες διαφορές στο ιστορικό απασχόλησής σας μεταξύ του βιογραφικού σας σημειώματος και του προφίλ σας στο LinkedIn, δίνει την αντίθετη εντύπωση.

3. Χρησιμοποιήστε το χώρο σας

Τόσο το βιογραφικό σας όσο και το προφίλ σας στο LinkedIn ενδέχεται να απαιτούν μορφοποίηση που καθιστά δύσκολη την αναπαραγωγή του περιεχομένου από το ένα στο άλλο. Για παράδειγμα, το LinkedIn έχει περιορισμούς πλήθους χαρακτήρων για διάφορες ενότητες του προφίλ, όπως το ιστορικό απασχόλησης, πράγμα που σημαίνει ότι ενδέχεται να μην μπορείτε να προσαρμόσετε την τέλεια περιγραφή των καθηκόντων εργασίας σας στο πρότυπο του LinkedIn. Το LinkedIn προσφέρει επίσης επιλογές για ενότητες όπως βραβεία και εθελοντισμό που μπορεί να μην σκοπεύετε να συμπεριλάβετε στο βιογραφικό σας.

Ομοίως, εάν σκοπεύετε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο βιογραφικό σημείωμα μίας ή δύο σελίδων , τότε τα ζητήματα χώρου μπορεί να περιορίσουν τη δυνατότητα ανάλυσης των θέσεων εργασίας σας στο βιογραφικό σημείωμα. Εάν συμβεί αυτό, μπορείτε ακόμα να δημιουργήσετε συμμετρία μεταξύ των δυο, διατηρώντας τις προτάσεις που παραμένουν οι ίδιες και περικόπτοντας γραμμές και στοιχεία που δεν ταιριάζουν. 

4. Διατηρήστε τα βασικά σημεία τα ίδια

Ενώ τα ζητήματα μορφοποίησης μπορεί να καθιστούν δύσκολη την μετατροπή του βιογραφικού σας ως πανομοιότυπο του περιεχομένου του προφίλ σας στο LinkedIn, αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι να αποφύγετε την παραλλαγή βασικών στοιχείων της απασχόλησής σας, όπως:

  • Ημερομηνίες απασχόλησης

  • Ονόματα εταιρειών

  • Τίτλοι θέσεων εργασίας

Εάν μπερδέψετε έναν υπεύθυνο προσλήψεων με ασυμφωνίες μεταξύ του βιογραφικού σας σημειώματος και του προφίλ σας στο LinkedIn, μπορεί να σας μεταφέρει αυτόματα στη στοίβα απόρριψης αντί να επικοινωνήσει μαζί σας για συνέντευξη.

5. Χρησιμοποιήστε τις δυνατότητες του LinkedIn

Μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητες του προφίλ σας στο LinkedIn, παραμένοντας παράλληλα συνεπείς σε βασικά σημεία. Ακόμη και κάτι φαινομενικά απλό όπως ο τίτλος του προφίλ σας μπορεί να ενισχύσει τα σημεία στο βιογραφικό σας και να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από την ομάδα πρόσληψης.

Το LinkedIn προσφέρει την ευκαιρία στους υποψηφίους να προχωρήσουν πέρα από τα λόγια του βιογραφικού τους σημειώματος για να βελτιώσουν την εικόνα τους, ιδιαίτερα αξιοποιώντας γραφικά και κάνοντας χρήση χαρακτηριστικών όπως η εικόνα φόντο πίσω από τη φωτογραφία προφίλ σας.

Το βιογραφικό σας μπορεί να πει πολλές πληροφορίες για το τι έχετε κάνει ήδη, ενώ το LinkedIn σας δίνει περισσότερο την ευκαιρία να δείξετε τα ενδιαφέροντά σας, τα πάθη, τα κίνητρα και πολλά άλλα για το τι ελπίζετε και θέλετε να κάνετε.

Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι θα πρέπει να παρουσιάσετε συνεπή μηνύματα μεταξύ του βιογραφικού σας σημειώματος και του προφίλ σας στο LinkedIn και να αποφύγετε τυχόν ασυμφωνίες που θα μπορούσαν να σας κάνουν να φαίνεστε απρόσεκτοι ή αντιεπαγγελματικοί. Αξιοποιείστε τις ειδικές λειτουργίες στο LinkedIn για να βελτιώσετε την εικόνα σας και να ενισχύσετε τα μηνύματα του βιογραφικού σας σημειώματος. Έτσι θα δημιουργήσετε μια ακόμα καλύτερη εντύπωση σε κάθε ομάδα πρόσληψης.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας