Με την άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στο εξωτερικό,όπως ήταν λογικό,αυτή η νέα τάση στο εμπόριο μέσω internet ήρθε και στην Ελλάδα.

Η πλειοψηφία των νέων εμπορικών επιχειρήσεων που δημιουργηθήκαν στην Ελλάδα το 2012 και το 2013,είχαν αποκλειστικό ή επικουρικό τρόπο εμπορίας των προιόντων τους και των υπηρεσίων τους μέσω του internet.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε να αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες καθώς πλέον ο πελάτης μπορεί απο την άνεση του σπιτίου του και με την ησυχία του να διαλέξει το προίον που θέλει και να πάρει σαφείς και σίγουρες πληροφορίες για το προιόν που τον ενδιαφέρει.

Ο καταναλωτής διαλέγει την ώρα (ακόμα και αργά την νύχτα που κανονικά είναι κλειστά τα μαγαζιά),την ημέρα (ακόμα και Κυριακή που είναι κλειστά τα καταστήματα) και με την ησυχία του επιλέγει το προιόν του.

Ο πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν χρειάζεται να μετακινηθεί και να πάει σε κάποιο φυσικό κατάστημα ξοδεύοντας χρόνο και να ταλαιπωρηθεί ψάχνοντας πάρκινγκ κτλ.Εχει την ανεση του χρόνου και του χώρου με την ησυχία του να διαλέξει το προιόν που επιθυμεί.

Απο την άλλη ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος έχει το πλεονέκτημα έναντι ενός φυσικού καταστήματος, ότι είναι ανοιχτά 24/24ωρο και μπορεί να πουλήσει το εμπόρευμα του.Επίσης έχει χαμηλότερα κόστη απο ότι ένα φυσικό κατάστημα καθώς δεν επιβαρύνεται με τα κόστη ενός φυσικού καταστήματος όπως ακριβά ενοίκια,αυξημένα δημοτικά τέλη,εξουθενωτικό ωράριο εργασίας,κόστη διακόσμησης και βέβαια κόστη αγοράς stock εμπορευμάτων για να μην φαίνεται το κατάστημα άδειο.

Όλα τα παραπάνω μειονεκτήματα δεν υπάρχουν σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς το εμπόρευμα μπορεί να διατίθεται μόνο μετά απο παραγγελία (γλυτώνει ο ιδιοκτήτης την υποχρέωση να διατηρεί stock),ο χώρος που διατηρεί το εμπορευμα του μπορεί να είναι ενας μικρός αποθηκευτικός χώρος στο σπίτι του ή απλά μια μικρή αποθήκη με πολύ χαμηλό ενοίκιο.Ο επιχειρηματίας επίσης γλυτώνει τον πολυ σημαντικό χρόνο που έπρεπε να διαθέσει βρισκόμενος στο κατάστημα του περιμένοντας κάποιον πελάτη να μπεί καθώς μπορεί πλέον να διαθέσει τον χρόνο του πιο έξυπνα στην δουλεία του μίας και με την αυτοματοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος η πώληση του προιόντος γίνεται χωρίς την διαμεσολάβηση κάποιου ανθρώπου.

Αυτά είναι μερικά απο τα πάρα πολλά προτερήματα του ηλεκτρονικού καταστήματος,για τυχόν απορίες ή πιο πολλές πληροφορίες σε περιπτωση που ενδιαφέρεστε να δημιουργήσετε ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να δείτε το βασικό πακέτο προσφοράς μας για e-shops καθώς και να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλεφωνα 2112002000 ή στο e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με τυχόν απορίες σας.

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας